2020-11-04, 02:21
Medlem
Trump har stor ledning i Georgia just nu. 56-43!
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Nej. Vad som än sker idag så sitter Trump tills januari.

Ja, och annars tar Pelosi över.
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du tror att Trump plockar hem TX?

Minns att du sade att Trump kommer vinna och Allan Litchman judar bara sig. Minns du det? Judar sig.

Jag tror att Trump plockar TX. Texas är på väg till dems men inte där ännu.
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBH
Hur kan det vara så många här som hoppas att Trump vinner? Trollar ni eller är ni seriösa?
Jag har exakt samma tanke gentemot alla som hoppas på Biden.
2020-11-04, 02:22
Medlem
Sperssons avatar
.
Varför SJÖNK antalet räknade röster i FLORIDA från 87% till 77%???

Valfusk?
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Vad är det för PK folk som på i nordöstra USA? Bara blått där ju.

Högutbildade och välbeställd övre medelklass i 90 % vita delstater. T.ex. Vermont, New Hampshire och Maine. Dessa delstater kommer aldrig bli överösta med negrer och latinos, därför kan folk lugnt rösta blått och godhetssignalera utåt samtidigt som deras trygga tillvaro inte blir hotad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
Trump har stor ledning i Georgia just nu. 56-43!
Ja minsann! Där börjar det röra på sig nu!
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Hur kan det vara så många här som hoppas att Trump vinner? Trollar ni eller är ni seriösa?

Jag tror han inte vinner. Men jag hoppas att han gör det =- )

Varför?
Jo, för Trump ger andra politiker en spark i arsle. Trump är typ en big boss som avskedar folk för minsta lilla. Nu är han boss över överklassen och överklassen plågas varje sekund när dom tvingas lyssna på Trump.

Detta glädjer mig.
Det mest positiva är att han bryr sig inte om krig. Då slipper vi få hit massa babbar som flyr från krig.
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Så varför händer detta? Samma med Texas!
Poströster mest räknat nu i Texas och demokrater poströstar mer än republikaner. Skulle vara jätteskräll om Biden tar Texas.
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

??? Det är väl klart att man önskar att Trump vinner! Vill du ha vänsterliberalernas alla orenheter - allt fler legaliserade sexuella perversioner, homofamiljer, abort fram till födseln, svarta kvinnor inkvoterade överallt bara för att de är svarta kvinnor, genustrams, okontrollerad invandring av mexikaner som bara vill arbeta svart och skicka hem pengarna, utan att betala skatt, samt utnyttja välfärden..?

Trump står för allt som är sunt i USA!
Medlem
Generalanderssons avatar
KAN NI FAN INTE SLUTA ATT SKRIVA ATT DEN ELLER DEN KANDIDATEN VINNER DEN ELLER DEN DELSTATEN NÄR TYP 30 PROCENT AV RÖSTERNA ÄR RÄKNADE?!!

jävligt störandes..
Medlem
Smoothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Ser att Trump närmat sig nu men jag tyckte det var en väldigt stor ledning för Biden med 40% räknade. Han har åtminstone tappat där sedan 2016

Biden går ruggigt bra i Ohio, lite oväntat. Om Trump vinner där då blir det inte stor vinst. Lite intressanta fakta är att nästan alla som blivit presidenter vunnit Ohio. De som missar Ohio brukar inte nå Vita Huset...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in