2020-11-04, 01:09
Medlem
Trump gör sämre ifrån sig i de röda countiesarna jämfört med 2016 i Florida med runt 80% röster räknade i dessa counties.
2020-11-04, 01:10
Medlem
Freebops avatar
Trump ser ut att ha vunnit Florida, återstår att se Texas och Pennsylvania.
Avslutad
Nä, det är dags att ge Biden Beppe Wolgers gamla nattluva, så kan han ligga bland dockorna och mysa. 78 åring till president? Nej tack! Släng in en Trump docka också!
https://bildix.mmcloud.se/bildix/api/images/IJB_II507hrVmW6fxtcVXtCU1Y0.jpeg?fit=crop&w=300
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankyD.
Ökade satsningar på infrastuktur bland annat.

Nja, vad menar du då? Snarare är det psykologiskt men skulle inte säga att Bidens vinst är positiv fundamentalt för börsen, möjligtvis dock för den svenska.
Medlem
Florida kommer bli en nagelbitare, precis som 2016..
Väldigt jämnt nu..
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Härligt!!

Kan rekommendera följande live-karta: https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Yes, jag använder främst Fox i kväll! Den och Politico är bäst. Börjar se riktigt rött ut på kartan. Och Kentucky var Trumps som i en liten ask. Han knep Kentucky. Inte förvånande.
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Trump kommer vinna Kentucky. Men om Biden går mycket bättre än Hillary i t ex Kentucky så pekar det på att Biden blir president.
Ja, det där borde man jämföra om man vill ha en liten indikation. Men Trump vann i Kentan.
Medlem
saggesalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momsavdrag
Jorgensen, vilken kandidat förväntas han att som flest röster ifrån? Snubben verkar få runt 1-2 procent i delstaterna.
Jo Jorgensen är en kvinna.
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBH
Dom säger på Fox att Biden vann Virginia. Men jag ser ingen annan rapportera det

Jag fundera lite på det också. Är det något med förtidsröster man räknat in och fått ut att Trump inte har en chans? men bara 1% också
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Stor chans för Biden tar Florida. Han leder ganska stort i Tampa, som Trump tog 2016. Nästan alla rösterna räknade o Tampa.

Var fan har du dessa siffror? Ser inget räknat alls där än.
2020-11-04, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Trump tar detta. Fyfan vad skönt att inte psykopaterna i DNC tar makten.
Sälj inte skinnet förrän björnen är skjuten! Trump måp måste vinna de andra delstaterna OCH GOP måste få majoritet i senaten, annars kommer Dems farande i ilfart med en ny "impeachment" som ett brev på posten!
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Eh, ja, det har jag förstått länge.

Skillnaden här är att influxen av invandrare i kombination med att svarta och latinos har större barnfamiljer, gör att den yngre skaran ökar exponentionellt, och även ökar exponentionellt i antalet svarta, latinos och andra invandrare, vilket alltså gör andelen vita yngre mindre.

Detta gör att andelen som röstar demokratiskt blir större, även om de växer upp och blir äldre, eftersom den amerikanska drömmen är falsk och folk sitter fast i sina låglöneyrken till de går i pension eller dör i förtid av fetma eller opium-missbruk.
Frågan är hur många av dessa färgade som är niggers.

För övrigt har jag snarare radikaliserat min man vad gäller politik i sak, även om han snarare öppnat mina ögon för de djupare turerna inom politiken.
Medlem
nousernameneededs avatar
Farligt om Trump tappar Virginia

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in