2020-11-03, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pokerboy
Nej det är väl så att det ska vara "småfel" mest hela tiden med vissa kanaler antar jag när det kommer till iptv.

Inte "mest hela tiden"

Men du kan räkna med att det kan strula någon gång.

Allt från kanalens källa till kundens internet kan ju få problem.
Vissa appar strular mer än andra dessutom.
2020-11-03, 17:18
Medlem
Har testat lite olika operatör för att ha en annan i sovrummet än i vardagsrummet.
Jag måste faktiskt säga att i de flesta fallen får man vad man betalar för.

Upplever att på många av de billiga är det strul med ljud o flera kanaler. Med det sagt betyder inte det att det inte finns bra operatörer för liten peng.

Sen vet jag att man kan hitta många bra, som den de flesta pratar om, till riktigt bra pris.

Jag personligen har kommit fram till att det gärna får kosta lite extra för att det ska fungera så bra som möjligt med backup, FHD och allt vad det kan vara.

Har frågat detta innan men aldrig sett något svar. Utan att säga vilka. Någon som har koll på hur många originalkällor/operatörer det finns, typ? Finns ju säkert säkert tusentals försäljare på hela nätet - dock kan inte alla ha eget.
2020-11-03, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stanger82
Har testat lite olika operatör för att ha en annan i sovrummet än i vardagsrummet.
Jag måste faktiskt säga att i de flesta fallen får man vad man betalar för.

Upplever att på många av de billiga är det strul med ljud o flera kanaler. Med det sagt betyder inte det att det inte finns bra operatörer för liten peng.

Sen vet jag att man kan hitta många bra, som den de flesta pratar om, till riktigt bra pris.

Jag personligen har kommit fram till att det gärna får kosta lite extra för att det ska fungera så bra som möjligt med backup, FHD och allt vad det kan vara.

Har frågat detta innan men aldrig sett något svar. Utan att säga vilka. Någon som har koll på hur många originalkällor/operatörer det finns, typ? Finns ju säkert säkert tusentals försäljare på hela nätet - dock kan inte alla ha eget.

Helt rätt att alla försäljare inte har eget.
Sen går jag inte in på hur många eller vilka de stora leveratörerna är. Men hos varje leverantör så finns det enormt många återförsäljare.
2020-11-03, 18:10
Medlem
W.Irvings avatar
Vill man käbblas och mäta fallosar gör man det i PM.

Vill man istället ha en massa varningar, riskera avstängningar, samt att IPTV-diskussioner på Flashback bannlyses åter igen så kan man gott fortsätta tramsa, så ska vi nog tillgodose de önskemålen.

Inlägg raderade, användare varnade.

/Moderator
2020-11-03, 18:52
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8585
Nej jag har inte testat någon annan leverantör.
Jag tecknade abonnemanget för bara några dagar sedan, och jag har inte fått det att fungera på boxen fast kanalerna finns där och allt ser ut att stämma.

Hur går det för dig, har du fått någon bild på boxen ännu? Testade du en annan app än Tivimate?
2020-11-04, 00:28
Medlem
Nån som testat Formuler Z8 Pro den ska vara alldeles ny?
2020-11-04, 00:35
Medlem
Citat:

Bara läst lite, verkar inte vara någon större uppgradering förutom 5g.
2020-11-04, 00:39
Medlem
Citat:

Japp. 👍🏻 👍🏻

Blåtandsversion av Formulers fjärr ingår.
2020-11-04, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen

Funderar på en sån eller om man ska köpa den första Z8:an från amazon.se dom har ju ett rätt så bra pris på den.
2020-11-04, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Den vanliga Z8 har redan Dual-Band 2.4G/5G.
2020-11-04, 00:48
Medlem
Citat:
Funderar på en sån eller om man ska köpa den första Z8:an från amazon.se dom har ju ett rätt så bra pris på den.

Beror på om du känner ett behov av en blåtandsfjärr eller inte.
Om du tex vill gömma boxen inne i tvbänken bakom en lucka eller sätta den bakom tvn.

Ir-förlängningen som ingår i den "gamla" brukar bara ställa till en massa elände.

Har du inget behov av kunna "gömma" boxen så funkar den gamla lika bra. 👍🏻
Senast redigerad av instagam 2020-11-04 kl. 00:52.
2020-11-04, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Beror på om du känner ett behov av en blåtandsfjärr eller inte.
Gör du inte det så funkar den gamla lika bra. 👍🏻

4K HDR, HDR10, HLG, 4K 10-bit 60fps h.265, 4K 10-bit 60fps VP9

Bara i PRO eller har den första det också?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in