2020-11-04, 00:40
Medlem
Palpatines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Röstar de på GOPs senator och guvernör då?

Det brukar dom gora.
2020-11-04, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Nja, alltså jag respekterar och accepterar din åsikt då du verkar ha en juste attityd men det är inte alls min syn på saken. Min uppfattning är att Trump är ovanligt genuin och ärlig för att vara en politiker och det också är därför folk röstar på honom.

Tack för det. Ja det är nog därför så många röstar på honom. Men jag önskar att det republikanska partiet skulle ha en som jag kallar det en riktig konservativ kandidat, eller att demokraterna hade en kandidat som liknade någonting. Samtidigt som detta är väldigt spännande dynamiskt sätt så är det tragiskt på det sättet, i mina ögon då, att det är två kandidater som är fullständigt koko. Fast jag väljer att skratta åt det hela mer. Det är helt galet egentligen. Vi har inte kommit så långt som art.
Medlem
saijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Sean Hannity med insyn från där det händer!

Sean Hannity (5 minutes ago) - Exit pollsters reporting record Republican turnout in all crucial states, while turnout in places like Detroit, Cleveland, Atlanta... big city areas that are Democrat strongholds, voter turnout is non-existant. They compared it to the years where Obama won, and reported that it's not even close to that. No one is voting in these democrat areas. Georgia is reported to be going to Trump. 81% of all Republicans in Georgia have already voted. Unheard of numbers.

Fyfan vad GÖTT PRESIDENT TRUMP TRUMP TRUMP

Ser inget på twitter, vart står detta?
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Kentucky Intressant. Trump vinner 66% i Elliott county Kentucky med 47% av rösterna räknade. Obama vann detta county 2012. Kan detta vara ett tecken på att Biden inte vinner "de flesta" av Obamas White Working Class landsbygdsväljare.

Kentucky ekonomi :

Kentucky’s economy—based on manufacturing, trade, mining, agriculture, and tourism and other services—varies by region. The Bluegrass is an affluent region with a large number of manufacturers and numerous amenities. The Pennyrile is likewise diversified and prosperous, but economic conditions in the Western Coalfield and the Mountain regions fluctuate with the demand for coal. The Purchase relies extensively on agriculture, and periods of drought or depressed crop prices sometimes bring hardship to the region. Although manufacturing is the greatest income producer for the state, eastern Kentucky has little manufacturing activity, and a few other areas have none at all.

https://www.britannica.com/place/Kentucky/Economy

Jag fetade saker som Trump speciellt har jobbat för. Jag syns detta borde tala för Trump..
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chewgum
Vinner Biden så blir det inget upplopp.
Vinner Trump så blir det upplopp.

Det kommer bli långa veckor framöver för amerikanerna om Trump vinner.

Så, hjälpte dig då du missade några ord.
2020-11-04, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Sean Hannity med insyn från där det händer!

Sean Hannity (5 minutes ago) - Exit pollsters reporting record Republican turnout in all crucial states, while turnout in places like Detroit, Cleveland, Atlanta... big city areas that are Democrat strongholds, voter turnout is non-existant. They compared it to the years where Obama won, and reported that it's not even close to that. No one is voting in these democrat areas. Georgia is reported to be going to Trump. 81% of all Republicans in Georgia have already voted. Unheard of numbers.

Fyfan vad GÖTT PRESIDENT TRUMP TRUMP TRUMP
Jag får känslan av att de som är benägna att rösta på D var så förbaskat otåliga, och corona-rädda, att de slängde sig på förtidsrösten så fort de brara kunde. Så mao. de som skulle rösta på Dem har redan gjordet det, medan Rep väljarna är de som går man ur huse idag eftersom man inte litar på att poströst kommer att räknas ordentligt.
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palpatine
Min exhustru rostade pa McCain i 2008, Mitt Romney i 2012, Evan McMullin (Independent) i 2016, och nu Biden i 2020.
Jag beklagar sorgen.

Det ser bra ut för Trump nu.
https://edition.cnn.com/election/2020/results/
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Om jag förstår det rätt är det viktiga var rösterna från kategorin Unaffliated hamnar?

Nja, för att trump ska ha chans att brottas på battleground måste han bryta sig igenom första barriären vilket är just Florida. Detta indikerar att han redan kan räkna med att ha klarat sig mot final.
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saija
Ser inget på twitter, vart står detta?

Hans TV Show
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle5555
Har hon varit i både tv4 och svt peg parnevik man skäms ju

Är det någon skillnad på tv4 och SVT. Båda har väl samma aktivistiska agenda. Stay away!
Medlem
Lao Tzus avatar
Oberoende Huffington Post har den bästa realtidsvalkartan

Där framgår bla att Trump leder Indiana med ca 60 procent mot 30

https://www.huffpost.com/elections

En del menar att den som leder Indiana så här långt in på valet vinner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Kentucky Intressant. Trump vinner 66% i Elliott county Kentucky med 47% av rösterna räknade. Obama vann detta county 2012. Kan detta vara ett tecken på att Biden inte vinner "de flesta" av Obamas White Working Class landsbygdsväljare.
Jag kollar Indiana. Ser ut som att Trump gör nååågot sämre ifrån sig än 2016 men inte stor skillnad och jag har bara skummat lite på några counties.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in