2020-11-03, 23:58
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Regulus prognos: Exit polls om 5 minuter säger att Trump vinner i Kentucky och Indiana.

Hehe, jag skriver under på det!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det där är ju inte ens sant. Det är bara att gå tillbaks och titta på 30 år gamla intervjuer och han säger i stort sett samma saker då som nu. Jag vet ingen officiell person som varit så konsekvent i sin hållning som just Trump.

Han är konsekvent just för att han inte menar något med det. Det är något han kommit fram till är fränt att säga. Det har i trettio års tid, minst, gett honom media. Han ÄR en dokusåpa.

Han är inte intresserad av något, för då hade han ändrat inställning som alla tänkande människor gör, särskilt då tiderna förändras. Han rabblar bara samma skit hela tiden för att han inte fångar de stackare som inte genomskådar honom. Han ÄR bara ett tomt skal.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Valu?

Valundersökning, dom står utanför vallokaler och frågar vilka dom röstat på och gör en uppskattning 🤷🏻‍♂️
Medlem
Medelkasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBH
Jag följer TV4, Fox news och CNN
https://planetnews.com/live/cnn.html
https://video.foxnews.com/v/5614615980001#sp=watch-live
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
https://video.foxnews.com/v/5614615980001#sp=watch-live
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
SVT - TV4 - 5an - CNN + SKY News samt NBC, Så det blir zappande på TV och dator....
Citat:
Ursprungligen postat av Seemve
Just nu hoppar jag mellan SVT och fyran (mest trevligt med lite svenska under tiden) men Fox ligger uppe i en tab i bakgrunden och så fort röster börjar trilla in så hoppar jag över.
Tack allesammans! Det får bli Fox news och SVT för egen del.
2020-11-03, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FEARANDLOATH1NG
Oddsen har droppat ännu lägre på Biden nu så det är redan klappat och klart. Grattis Amerika för eran nya president!

nej, kolla betfair som är mest tillförlitliga. Senaste 15 minuterna har oddset sjunkit på Trump.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Ropa inte hej än va...
Han leder förtidsrösterna klart..republikanerna röstar mest på valdagen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Samtidigt så tillåts inte folk in i vallokaler i New York

https://twitter.com/davenewworld_2/status/1323179925201915909?s=19

Så det sker skit i alla stater just nu

Hon kom för sent, vallokalen stängde 4 PM. Det gick säkert att säkert rösta dagen efter (om hon dök upp i tid).
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Vad menas med att första "pollen" är klockan 24:00(svensk tid)?
Alltså.... Vad är pollen?
Vallokaler stänger, dock bara för representanthusval i Kentucky och Idaho, ej presidentvalet. Där får du vänta till 01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavssons
Fyfaan vad valvakan på tv4 suger. Alla håller på biden och pratar om hur grymt bra och empatisk han är. Jämfört med Trump som bara ljuger för sina väljare. Tack och godnatt!
Det förvånar mig inte att TV4 håller på barntafsaren, TV4 propagarede ju även för kannibalism när det var någon jeppe till forskare som lade upp det som förslag för ett tag sen, "för miljöns skull". TV4 kan vara Sveriges mediala utedass.
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Jag vill följa en kanal med tydlig grafik som visar vem som leder allt efter som rösterna trillar in.
Förslag på bästa sån kanalen.

Minns att CNN varit bra förut...

(Jag ska nog sova och kolla kl 4-5...)
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Valundersökning, dom står utanför vallokaler och frågar vilka dom röstat på och gör en uppskattning 🤷🏻‍♂️

Måste kanske vara något sånt🌭
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Kubanerna röstar Trump i varje fall. Dom hatar allt vänster och komummunism. Dom kanske kan dra med sig fler latinoröster. Tror att ganska många både svarta och latinos inte gillar den skarpa vänstersväng som Demokraterna gjort. Familjevärderingar är viktigt. Lugn och stabilitet. Vem gillar nerbrunna städer där antifa/blm röjt fram.

Jag tror även att latinos inte störs så mycket utav Trumps framtoning heller. Lite mera macho, alfa-hanne..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in