Karln kan inte hålla reda på vilka som är sina egna familjemedlemmar och är konsekvent inkoherrent.
Jag bryr mig inte om hur mycket du hatar Donald Trump, men Joe Biden kan ta mig fan INTE vara president i hans mentala skick. Det går bara inte.
Det är hela planen! De ändrade lagarna kring när en president kan avsättas av medicinska skäl nyligen. Tänk filmen Manchurian candidate men ingen behöver mördas. Bara för hans handlers att sluta ge honom piller så trillar han av pinn direkt.
De har börjat räknat överallt vid det här laget, inte enbart de små distrikten. Detta är förtidsrösterna dock. Leder Trump så här mycket redan på förtidsrösterna så ska han ta det.
Sant men de stora städerna har en eftersläpning pga det stora antalet röster. Detta ger en svans av fördel till demokraterna.
De har börjat räknat överallt vid det här laget, inte enbart de små distrikten. Detta är förtidsrösterna dock. Leder Trump så här mycket redan på förtidsrösterna så ska han ta det.
Jag hoppas du har rätt. Sen tycker man ju han borde vinna Michigan och se andra nordliga staterna pga Bidens anti-fracking kampanjande.