2020-11-03, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
Finns det några profilerade riksdagspolitiker som öppet stödjer Trump? Känns som alla, från SD, Moderater till Vänsterpartiet och Miljöpartiet stödjer Biden.
Inte så konstigt. Europa tjänar stort på att USA styrs av demokraterna.
2020-11-03, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Ok, nu är jag säker på att Biden har demens.

https://twitter.com/MaybeAmes/status/1323724915493789698

Han presenterar sitt barnbarn som sin (avlidne) son Beau.

Han kommer ihåg mindre och mindre av det som hänt i närtid, men har ett väldigt klart minne av 70-talet när hans son Beau var liten.

Det verkar som att sjukdomsförloppet är ganska snabbt för Joe Biden så han kommer troligen vara helt oförmögen redan ett år in i mandatperioden.

Han är helt slut. Min morfar var ifjol i samma skick som han vid denna tidpunkt.

Han var död i mid-februari.
2020-11-03, 22:19
Medlem
Bum1s avatar
Vad håller idioten Karlsson på med! Mattias sitter och pratar om hur han stödjer Trump. Fattar han inte hur dålig reklam det är för SD? SD och Trump är i min värld motpoler.
Medlem
Smaka-migs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebus
Hur fan kan Texas vara osäkert/jämt/close race? Visst, en del mexikaner har flyttat dit men är de inte konservativa flyttar de väl snabbt ut?

Många liberaler/demokrater som har flyttat från Kalifornien till Texas. Tror det är pga skattelättnader. Plus att Kalifornien är en skithåla nuförtiden. Man kan ju dock undra hur dessa dumma jävlar tänker när man röstar på D som vill höja deras skatter.
Medlem
persona.von.gratas avatar
Utan några vidare jämförelser så har jag en Stalingradfeeling över kommande timmarna
Medlem
0ldMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
När och i vilken studio lär vi få höra om Gretas experkommentarer då?
Hon kommer strax efter Timbuktu. Han var med förra gången vill jag minnas.
Medlem
RaddarenIRovens avatar
Citat:
Hur fan kan Texas vara osäkert/jämt/close race? Visst, en del mexikaner har flyttat dit men är de inte konservativa flyttar de väl snabbt ut?

För 4 år sen var det samma diskussion. Det stämmer inte helt enkelt. Men ja det har invandrat många mexikaner till Texas.
Medlem
Nixters avatar
ARIZONA UPDATE

🔴Rep: 1.025.991
🔵Dem: 983.787
⚪️Other: 711.727

Trump Train +42.204
https://www.saguarostrategies.com/arizona-ballot-returns
2020-11-03, 22:20
Bannlyst
Trump spöade Covid-19 och var på rekordtid tillbaka i Vita Huset, han kampanjade till halv 2 i morse! Rena rama actionhjälten!
74 bast!
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Han är helt slut. Min morfar var ifjol i samma skick som han vid denna tidpunkt.

Han var död i mid-februari.

Kropp och knopp behöver inte gå i takt.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Media har tjatat om att demokraterna ska vinna Texas vid varje presidentval sedan 2000, det är bara den gamla samma röran om igen från vänstersidan och MSM. youtube.com/watch?v=ek0DPt1F1yI

Biden är helt chanslös till att kunna vinna Tx.
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Just nu är det de små valdistrikten som räknas först och sedan kommer de stora som t.ex. Miami där demokraterna är starka. Frågan är om detta lyckas svinga tillbaka demokraterna.

De har börjat räknat överallt vid det här laget, inte enbart de små distrikten. Detta är förtidsrösterna dock. Leder Trump så här mycket redan på förtidsrösterna så ska han ta det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in