2020-11-03, 21:51
Medlem
muppenwtfs avatar
Finns det någon hyfsat ovinklad svensk sändning? Peg Parnevik och mona muslim både i svt och fyran.

När kommer Tegnell??
2020-11-03, 21:51
Medlem
Vad i hela helvete gör Reinfeldt som expert på 4:an? Han kan väl ta hand som sin knarkande son istället (Biden kanske borde göra detsamma)...
2020-11-03, 21:52
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag tycker mycket om cigarrer. Jag kan mer om cigarrer än vad du kan.

Marcus Oscarsson gullar pinsamt mycket med Biden. Visar ett gulligt och roligt klipp för att visa hur han kan ”virra till det” ibland, när det finns helt groteska exempel. Samtidigt menar han att Trump är en avskyvärd kvinnohatare. Ja jag säger då det.

Marcus O är en Deep State Operative. Fattar inte varför folk tycker han är bra. Han jobbar på Tv4.
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Om Trump vinner, vem kommer man skylla på denna gången? Ryssland eller Kina kanske?

Sverige hoppas jag. Vi är sånt jävla dåligt land så vi förtjänar all skit vi kan få.
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Nevada ser bra ut, Clark County rapporterar följande detaljer:

Clark County (Las Vegas)
- Demokrater 6.740
- Republikaner 10.019 (+3.279 från 2016)
- Unaffiliated 7.579

Lägger vi Nevada till listan öppnas än fler kombinationer för Trump och sänker Biden rejält.

Jag frågade om Pensylvania och Georgia, inte nevada... Är nevada en swingstate?
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Om Trump vinner, vem kommer man skylla på denna gången? Ryssland eller Kina kanske?
Poströsterna kommer man skylla på
Medlem
Triremers avatar
Var redo med miniräknare. När det börjar drar ihop sig kan ni utifrån antalet röstet, antal räknade röster samt ställning beräkna hur stor andel en kandidat i underläge behöver vinna av de rösterna som ännu ska räknas. Det är t.ex. orimligt att Biden eller Trump vinner 70% av kvarvarande röster när en stor andel redan räknats.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Nej din dumma åsna. Han har råd att tappa Pennsylvania, Wisconsin, Michigan så länge han tar Florida, Nevada, New Hampshire och en elektorsröst i Maine.

New Hampshire? Där leder Biden sammanvägt med 11.1%. Den är helt inlåst på Biden.
Medlem
Nån som har koll på vem som leder new your och californien.
2020-11-03, 21:53
Medlem
Christopher.s avatar
Kostar foxnews? Vilket organ väljer ni att se på? Av ideologiska skäl ser jag inte på svensk media.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Nevada ser bra ut, Clark County rapporterar följande detaljer:

Clark County (Las Vegas)
- Demokrater 6.740
- Republikaner 10.019 (+3.279 från 2016)
- Unaffiliated 7.579

Lägger vi Nevada till listan öppnas än fler kombinationer för Trump och sänker Biden rejält.
Clark County gjorde att Trump förlorade Nevada 2016 med en hårsmån.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Både Trump och Biden är riktigt släta figurer. 2016 var spännande eftersom jag hade förhoppningar kring Trump. De förhoppningarna är döda.
Det var spännande då och det är spännande nu. Det skulle ju kännas tomt utan Trump nu när man vant sig efter ögonbrynshöjaren i valet sist. Och det är Biden som gör en slät figur.
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Florida har ju räknat massor av röster redan. Trump har ju i princip vunnit där redan. Leder med över 150 000 röster.
Men hur i hela friden ska vi kunna veta det? Går ju inte att styrka någonstans.

Visa mig en sida där räknade röster i Florida redovisas löpande och jag blir mycket belåten om Trump leder överlägset nere på halvön.
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
I Dixville Notch fick Biden alla 5 röster.
I Millsfield vann Trump en jordskredsseger med rösterna 16 mot 5.
https://www.onenewspage.com/video/20201103/13444371/Tiny-town-casts-ballots-as-Election-Day-begins.htm

Det är dessa 26 röster som hittills är räknade i valet av närmare 130 miljoner totalt.
Haha, vilka ställen... Tack! Väldigt kul.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in