2020-11-03, 21:50
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Amerikaner är galna i ekonomi. Pengar är det enda som betyder nåt.
Har du rökt nå cigarrer på sistone? Eller har du aflidigt? Av lungcancer?
Jag tycker mycket om cigarrer. Jag kan mer om cigarrer än vad du kan.

Marcus Oscarsson gullar pinsamt mycket med Biden. Visar ett gulligt och roligt klipp för att visa hur han kan ”virra till det” ibland, när det finns helt groteska exempel. Samtidigt menar han att Trump är en avskyvärd kvinnohatare. Ja jag säger då det.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Det är från pollsen dude. Du vet såna som vita män ej svarar på.

Vi får väl se. 50/50

Du vet att det inte är poll-result rakt upp och ner som man redovisar? Det är alltid processade siffror där man tar hänsyn till hur många som svarar i varje typ av grupp och så vidare.
Medlem
Kräkvarning: Reinfeldt på fyran.
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
På valdagen 2016 stod Donald J Trump i över 5 gånger degen.

Nej. Den stod på 3 under valdagen. 5 ett par dagar innan.
Medlem
Om Trump vinner, vem kommer man skylla på denna gången? Ryssland eller Kina kanske?
Medlem
Haddock93s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=RrIn_0_R-2E

Sargon of Akkad har börjat sin livestream, för de som vill kolla lite mindre Youtube kanaler. Tycker alltid det är trevligt
2020-11-03, 21:51
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Hon är vänsterradikal. Biden har aktiv plackdemens.

Du gör matte arbetet.
Bara om du får säga det.
Kamala är inte ens i närheten kommunism, men vi vet alla det är en fantasi man försöker sälja in.

Det är inte ens säkert Kamala är en presidentkandidat om Joe väljer att bara köra en period.
Bra en sådan sak, men vet inte varför vi pratar om beslut som tas om kanske 2-3-4 år i en tråd om valvaka.
Finner det udda, men lärt mig genom åren att prata om annat när verkligheten står knackar på dörren är vanligt i ett visst segment i dessa trådar.

Älskar hur du sa aktiv plackdemens, källa på detta ifrån läkare att det stämmer
Behöver jag många chipsskålar?

Finner det lite komiskt att en del ropar om valresultat ens innan vallokalerna stängs.
Hur kommer det sig?

Undra när alla röster är räknade, vi får hoppas innan fredag.(Och sen komemr ju trumpen överklaga och med tanke på den dryrun man körde efter ett delstatsval och just attackera poströster och annat som de fantiserar ihop.(Arizona ett valfusk på tiomiljoner röster de senaste 2 decennierna, källa Arizona)
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Nixter. Har du någon koll på Pensylvania och Georgia? Något nytt?

Nevada ser bra ut, Clark County rapporterar följande detaljer:

Clark County (Las Vegas)
- Demokrater 6.740
- Republikaner 10.019 (+3.279 från 2016)
- Unaffiliated 7.579

Lägger vi Nevada till listan öppnas än fler kombinationer för Trump och sänker Biden rejält.
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Egentligen skiter jag i vem som vinner, jag hoppas bara den som vinner gör det övertygande. Jag orkar inte med ännu mer skit i media om det amerikanska presidentvalet. Min aktieportfölj vill ha stabilitet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Hon vill bara sälja saker genom att säga det förväntade för TV-tid. Hade hon varit en fanatisk Trump-supporter had hon knappast fått plats i TV4 eller någon annanstans i svensk MSM.

Sant, men vid det här laget vet väl alla att Peg Parnevik och hela den smutsiga familjen är kappvändarlakejer som hade sugit kuk för ett tiotal fler visningar på Youtube eller på någon judisk TV-kanal. De är ett samhällets avskrap
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
Sant.

Men man glömmer oftas bort att Trump är en väldigt polariserande person. Där man antingen avskyr eller älskar honom. Alla (och dom är många) som avskyr honom kommer rösta på Biden enbart för det.

Härskarteknik.

1, utsätt X för tex rasism
2, X reagerar mot detta.
3, kalla X för rasist, ond och elak osv.

Du kan byta ut rasism mot valfri lögn och köra på med liknande metod.

Annat exempel att när nykommunisterna hävdar att Trump startat handelskrig med Kina, när det han gjort är att försvara USA mot Kinas handelskrig.
Medlem
passports avatar
Det är en fördel att Biden sluddrar när han talar och tappar poängen enligt tv4 reporter i Philadelphia.

Hahaha 😂 det här landet är så jävla sjukt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in