2020-11-03, 20:55
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Det ar tva pytte stallen uppe i nordostra USA som har en fest och rostar vid midnatt. Dom ar alltid forst tradition sen 60-talet.
Var nån by med fem pers, alla röstade på Biden...

Vid gränsen mot Kanada
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Det ar tva pytte stallen uppe i nordostra USA som har en fest och rostar vid midnatt. Dom ar alltid forst tradition sen 60-talet.
Och här har vi ännu en förklaring. Kan det vara samma ö som nämns ovan? Kul grej, iaf.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annonvenger
https://joeisdone.github.io/northcarolina/ <- trump vinner
https://joeisdone.github.io/florida/ <- trump vinner och ledningen ökar bara
Det där är inte ett valresultat. Väldigt många som registrerat sig som väljare för republikanerna röstar inte längre på republikanerna på grund av Trump.
Medlem
chiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Kommer bli ett sånt jävla tråkigt val. Den rasism som Trump infört i landet och orsakat hela städers förödelse, plundrade butiker och hela städer som brinner så kommer Biden vinna stort. Jag kommer följa hela valvakan, vill se Trumpeten stå och grina.
Vill Ni vara snäll o förklara, rasism!
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är alltid bra för Sverige om USA leds så dåligt som möjligt så vi ser bättre ut i jämförelse. Så givetvis är Trump "bättre" för Sverige.
I beg to differ. Med Biden skulle groggnyllet till statsminister framstå som skärpt. De flesta har väl glömt 30-40-20 och nu lärt sig badakathcare.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag sparar detta inlägget
Du får jättegärna citera mig senare. Trump är körd.
2020-11-03, 20:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag hoppas på Biden (eller kanske snarare att jag hoppas Trump förlorar). Så som jag ser det är Trump i färd med att montera ned demokratin i USA, och det gillar jag inte. Sedan är det känslomässigt också, fulhögern gillar Trump.

Det är också väldigt mycket mer intressantare om Biden vinner, precis som det var mer intressant att Trump vann 2016. Det fanns då en sida av mig som lite hoppades på Trump, just för att se vad som händer. Nu är det ju mer intressant om Biden går segrande.

Med det sagt så tycker jag att diskussionen om Biden vs. Trump tenderar att bli väldigt ensidigt inriktat på amerikansk inrikespolitik. Trump känns som mindre aggressiv i utrikespolitiken (även om han morrar högt på Twitter). Länge sedan en amerikansk president bombade så lite i Mellanöstern... Tror att Biden kanske är mer benägen att invadera landet X.

"Så som jag ser det är Trump i färd med att montera ned demokratin i USA, och det gillar jag inte."
Typiskt för kommunister är att de gillar att anklaga andra för vad de själva är skyldiga till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samuel332
Vart Fan Kan Man Se Rogans Livesändning?

Klockan 1 inatt svensk tid.

https://twitter.com/KyleKulinski/status/1323679439620919297
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
När samtliga registrerade väljare röstat stängs vallokalerna och röster räknas i de byarna.
Det låter helt rimligt. Fan, så har man lärt sig något på FB nu igen. Bra tråd.
2020-11-03, 20:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Du får jättegärna citera mig senare. Trump är körd.
OK. Som sagt, jag tar kontakt med dig senare
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muppenwtf
Vilken svensk kanal har den mest ovinklade rapporteringen? Fyran var en riktig besvikelse

Finns ingen TV-kanal som inte vinklar. SwebbTV sa någon, men det är en youtube-kanal.
Medlem
Medelkasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsen
Med Biden, som säkert kommer att vinna, kommer USA återigen bli ett väldigt jobbigt land. Som det var innan Trump. Med invasioner, krig, m.m. varsomhelst på jorden. Trump var en paus från allt det där och i backspegeln kommer nog många inse att han visst var värd fredspriset.
Ja, för att inte nämna corona-stimuluspaketen Trump lätt kan driva igenom vid vinst, vilka Biden har visat ovilja till. Jag kan förstå människors vilja till att bli av med Trump, men Biden är verkligen inget genomtänkt alternativ.

Economics Explained förklarar det hela bra: https://www.youtube.com/watch?v=Wfun5G0pDos

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in