2020-11-03, 20:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Medelkass
Min gissning är att Biden vinner både den populära omröstningen och i elektorskollegiet, men valfuskandet kommer leda till att det i slutändan blir supreme court som avgör. Därefter tar Trump hem det hela tack vare sina tillsättningar av ACB, Gorsuch och Kavanaugh.

Trump är mycket, men dum är han inte.

Med Biden, som säkert kommer att vinna, kommer USA återigen bli ett väldigt jobbigt land. Som det var innan Trump. Med invasioner, krig, m.m. varsomhelst på jorden. Trump var en paus från allt det där och i backspegeln kommer nog många inse att han visst var värd fredspriset.
Medlem
Samuel332s avatar
Vart Fan Kan Man Se Rogans Livesändning?
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
Det där stämde innan Trump (min fetning). Trump har gått hem stort bland latinos och svarta. De som röstar på Trump i dessa grupper är dessutom mycket mer benägna att gå till röstlokalen.

https://thehill.com/opinion/campaign/523554-could-blacks-and-hispanics-hand-trump-a-november-victory

Kommer det räcka? Det visar sig. Men det är inte like "clear cut" att vissa demografier går till den ena eller andra kandidaten längre.
Det är det som gör detta val så vansinnigt spännande och oförutsägbart.

Ja, Trump gör bättre ifrån sig i gruppen svarta/hispanic än 2016. Men samtidigt blir gruppen större och Biden har fortfarande majoriteten bland dom.

Förutom det jag skrev ovan så är det många 18-22-åringar (i alla färger) som röstar för första gången och dom är väldigt less på Trump
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Mycket märkligt att Politico redovisat 26 räknade röster i åtminstone ett par timmar nu. Hur kunde de vara så snabba i typ en endaste valkrets i New Hampshire? Om lokalerna redan stängt där bör det poppa upp nya siffror från resten av staten, men det gör det inte.

I skrivande stund leder Trump med 61,5 procent av de räknade rösterna. Det ni.
Kan väl knappast ha stängt redan? Klockan är inte ens 15.00 lokal tid.
Medlem
tinybitss avatar
Ser verkligen inte bra ut för demokraterna i West Palm Beach. https://mobile.twitter.com/LarrySchweikart/status/1323711760478605312

Ser ut att bli en slakt i Florida.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Mycket märkligt att Politico redovisat 26 räknade röster i åtminstone ett par timmar nu. Hur kunde de vara så snabba i typ en endaste valkrets i New Hampshire? Om lokalerna redan stängt där bör det poppa upp nya siffror från resten av staten, men det gör det inte.

I skrivande stund leder Trump med 61,5 procent av de räknade rösterna. Det ni.

Har för mig att det är en ö med ett begränsat antal röstande som alltid blir klara först. De kan börja räkna rösterna när alla i röstlängden har röstat. De är klara flera timmar innan de kan börja räkna rösterna någon annan stans.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Trump sammanfattade sitt presidentskap som att det varit "mean and lonely". Inget upplyftande att höra lite bitterhet en dag som denna. Trump knows. It's over.

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-election-2020/trump-fox-news-2020-election-biden-b1559189.html

Trump är van att ha bara köpta människor omkring sig med inget annat val än att göra honom till lags. Så det blev väl en kulturchock. Jag har ju trott att Trump skulle vinna, nu känner jag mig helt nollad. Får ta det som det kommer helt enkelt. Kaffe, ostkrokar och så småningom några drinkar ska väl göra natten uthärdlig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Trump kommer att vinna Pennsylvania. Till och med Amish-folket, som inte brukar rösta, ska rösta på honom.

Jag är tveksam om Trump vinner en enda battlestate.
Pennsylvania vinner han i varje fall icke.
2020-11-03, 20:51
Medlem
LFCYNWAs avatar
Antingen är hela marknaden + pollsen fel ute som 2016 eller så vinner Biden. Trump stor favo på oddsmarknaden att vinna FL.

Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
vem håller du på? Tycker att du har varit vettig i andra trådar, så är genuint nyfiken då du inte verkar radikaliserad åt något håll.

Trojanen är en gammal gåsleverkommunist.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uniqed
Kan väl knappast ha stängt redan? Klockan är inte ens 15.00 lokal tid.
Då är det ÄNNU konstigare! Kan det vara räknade poströster? Jag trodde ju inte att man fick börja räkna förrän lokalerna stängt.
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Jag är tveksam om Trump vinner en enda battlestate.
Pennsylvania vinner han i varje fall icke.
Klart han kommer, Han vinner hela rubbet
Bannlyst
Någon som vet när Florida och Pennsylvania stänger vallokalerna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in