2020-11-03, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Trump leder nu Florida med 133.100 röster

Även de som hävdar motsatsen bör förstå att när Trumps övertag stiger till en viss nivå kommer övriga röster jobba i samma riktning. Detta oavsett övriga teorier som kastas ut här.

När vi når 200-225.000 rösters övervikt för Trump ii Florida är det dubbla nivån 2016, detta bör ge alla en indikation av vad vi är på väg att bevittna.
Ange gärna en källa. Jag gissar att dina siffror inte är vad du tror.
Vilket parti en väljare registrerat sig till kommer spela mindre roll än någonsin tidigare i detta val.
2020-11-03, 20:41
Avslutad
När kan vi tidigast få en reel hint om vem som vinner? Inatt eller?
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Trump leder nu Florida med 133.100 röster

Även de som hävdar motsatsen bör förstå att när Trumps övertag stiger till en viss nivå kommer övriga röster jobba i samma riktning. Detta oavsett övriga teorier som kastas ut här.

När vi når 200-225.000 rösters övervikt för Trump ii Florida är det dubbla nivån 2016, detta bör ge alla en indikation av vad vi är på väg att bevittna.
Leder hur?(polls?)
Och vad får du detta ifrån?

Och nu vet jag inte hur många poströster det är för stunden, men jag gissar på över +100000000.
Så återkom gärna när de har räknats också, det är först då valet är avgjort.

Men först vore ju det intressant och veta vart du får siffrorna ifrån, så det går se vad du pratar om.
Medlem
Raktinyllets avatar
På Aftonbladets valvaka sitter dom och pratar om kandidaternas kläder. Vad fan?
2020-11-03, 20:42
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Biden är en lika stor sionist som Trump. Amerikanare i ett nötskal där majoriteten är totalt kocko i kolan. Men för Europa och Sverige är det bäst att Biden vinner så ställningarna återställs mellan USA och Europa. Varenda ledare i Europa förutom diktaturerna då sitter och håller tummarna. Jag skiter i vilket så sett, men väljer det minst onda för just EU och Sverige. Och då är allting bättre än denne galna Trump.
Jag tror Biden är globalist (Soros) och Trump sionist (Adelsohn). För Sveriges del tror jag Trump är åtskilligt bättre. Det är bara att se hur DN skyr Trump så vet man vad som är mindre dåligt. Det vore en fet rövspark i PK-etablissemangets korrupta arsel om Trump vann. Med Biden så blir det krig inom ett halvår, om ens det.
Medlem
farbror Svens avatar
Godnatt så länge. Stiger upp runt 3.
Medlem
Trumpen drar ner antalet på "festen" i Vita Huset från 400 till 250.
Gravölen ligger redan på kylning.
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
På Aftonbladets valvaka sitter dom och pratar om kandidaternas kläder. Vad fan?

Nivån på dagens journalister. Politik har blivit en dokusåpa.

Citat:
Trump besökte republikanerna i Virginia under tisdagskvällen, svensk tid. Med en lite hes röst, förmodligen orsakad av den långa valkampanjen och alla möten den innebär, tackade han sina medarbetare flera gånger.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/usa-valet-2020
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Inatt sker även valen för några av platserna i senaten och alla platser i representanthuset om jag förstått det rätt.

Republikanerna har idag majoritet i senaten. Av de 100 platserna är 35 som står på spel i dagens val.
Republikanerna ska försvara 23 platser medans demokraterna ska försvara enbart 12 st.
Demokraterna behöver endast vinna fyra platser för att få majoritet i senaten.
Intressanta namn är senator Lindsey Graham som är även halvkänd här i sverige. Han kommer troligtvis att försvara sin plats.

I representathuset har demokraterna majoritet sedan förra året om jag förstått det korrekt. Republikanerna behöver vinna 21 platser från demokraterna för att få majoritet. Jag har ingen som helst koll på om det är möjligt.
Medlem
Känns som det är väldigt många både här och allmänt som bettat som de hoppas. Då är utgången väldigt svart eller vit, antingen jätteglad eller både ledsen och fattigare. Därför bör man oavsett politisk tillhörighet cancerbetta på den man inte hoppas vinna. Då har man i värsta fall råd att dränka sina sorger.

Glad valvaka!
2020-11-03, 20:43
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Läste någonstans att det folkrika och demokratiska fästet Miami inte räknats än. Det kan absolut vara propaganda från demokratiskt håll, jag vet inte.

vem håller du på? Tycker att du har varit vettig i andra trådar, så är genuint nyfiken då du inte verkar radikaliserad åt något håll.
2020-11-03, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Var har du läst detta? Förvånar dock föga.
https://twitter.com/JaneLytv/status/1323673316897468417

Det var tydligen ett "missförstånd", då det hela uppdagades på twitter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in