2020-11-03, 17:57
Medlem
TheSlyFoXs avatar
Får 2.75 @ Tump på ATGs hemsida nu
2020-11-03, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSlyFoX
Får 2.75 @ Tump på ATGs hemsida nu
Bet365 ger 2.87.
2020-11-03, 18:00
Medlem
Vintergrisens avatar
På tal om valvakan, när börjar de första resultaten trilla in egentligen, ni som vet?
2020-11-03, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
På tal om valvakan, när börjar de första resultaten trilla in egentligen, ni som vet?
De första vallokalerna stänger midnatt svensk tid.
2020-11-03, 18:01
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen

Vallokalsundersökningar kommer att presenteras så snart respektive stat stänger, vid 01-02-snåret från en del stater. Detta kommer att samköras med förtidsröstning, så det kan ge en mycket bra indikation hur det ser ut i en del nyckelstater.
2020-11-03, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Oavsett vilken valvaka man ser på, så vill man ha Flashbacks kommentatorer med på ett hörn!

Tänkte att denna tråd skulle (om moderatorer tycker det låter bra) kunna fungera likt 2016 tråden - alltså med chattinlägg, då det är en live, pågående händelse som skall kommenteras.
- Även mindre relevanta kommentarer (vilken dryck intas till CNN sändningen?) om hur din valvaka utförs är välkommet!

Själv tror jag att jag växlar mellan TyT, Joe Rogan, och CNN (om Jimmy Dore har något går han självklart först), käkar amerikanska pannkakor och nån hamburgare med whisky och bärs.

Med erfarenhet från förra valet så struntar jag i att äta något. Jag moffade i mig chips, lösgodis and ölkorv tillsammans med Coca Cola vilket inte är att rekommendera kl 03-04 på morgonen. Att sedan äta frukost vid 06 var omöjligt.
2020-11-03, 18:04
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
De första vallokalerna stänger midnatt svensk tid.

Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vallokalsundersökningar kommer att presenteras så snart respektive stat stänger, vid 01-02-snåret från en del stater. Detta kommer att samköras med förtidsröstning, så det kan ge en mycket bra indikation hur det ser ut i en del nyckelstater.

Okej, tack så mycket för den infon!
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Här var en mycket bra sammanställning:

https://www.nytimes.com/interactive/2020/us/politics/poll-closing-times.html

Ni kan ställa in tidszon uppe i toppen på sidan, välj ex. Stockholm

Så redan klockan 01 svensk tid så kan vi har väldigt bra indikation på hur Florida och Georgia verkar gå. Om Biden tar någon av dessa, så kan det vara rätt klart redan då faktiskt!
Senast redigerad av VitruvianskeMannen 2020-11-03 kl. 18:06.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Du borde IP-bannas för gott för den posten.

On-topic, i stort sett all MSM-media i staterna säger att Texas är klart för demokraterna... allvarligt?
Förvånad är jag inte iom Texas rört sig mer och mer mot bli demokratisk stat iom de yngre är en stark röst för demokraterna, SÅ vi får vänta ut och se om det stämmer för gör det så är det ngt stort som hänt!
2020-11-03, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Fredrik & Filips valvaka på Dplay börjar 23.00

Varför kör femman inte dem på kanal 5 istället för en massa repriser av Wahlgrens etc? En valvaka hade säkert varit intressant att titta på istället för repriser av polisserier eller Wahlgrens.
2020-11-03, 18:05
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:

On-topic, i stort sett all MSM-media i staterna säger att Texas är klart för demokraterna... allvarligt?
De södra staterna dominerades visserligen av demokrater på 1800-talet. Mycket oväntat om Biden skulle vinna i Texas av alla ställen.
2020-11-03, 18:08
Medlem
Citat:

Vilka då? Det är inte klart där på långa vägar. Det kommer att bli jämnt. Trump tog delstaten med 800 000 röster 2016. Varenda prognos säger att det skiljer max en procent mellan kandidaterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in