2020-11-03, 14:03
Bannlyst
När ni propagerar för Biden, glöm inte att det är väldigt troligt att han inte skulle komma att sitta 4 år utan att det snarare handlar om Kamala Harris, i praktiken.
Det räcker alltså inte med att säga vad ni tycker är bra med Biden, ni måste snarare argumentera för vad ni tycker är bra med Harris då ni önskar att denna kvinna ska vara den mäktigaste i världspolitiken.
2020-11-03, 14:04
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Han har lyckats medla fred runt om i världen mer effektivt än någon tidigare president de senaste 40 åren. Han har inte startat nya krig. Ekonomin har blivit bättre och arbetslösheten för svarta har varit historiskt låg. Erat hat över Trump som person och utseende förblindar er för det uppenbara.

Ja, alla islamister i mellanöstern gillar honom.
2020-11-03, 14:04
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USP89
Jag hoppas på Biden i natt så jag kan ju svara vad jag tycker. Mycket handlar naturligtvis om att jag anser Trump vara en särskilt olämplig President. Biden väcker inte så mycket entusiasm hos mig men det finns saker med Biden som jag tycker är positiva med honom. Biden är en respekterad center demokrat och jag hoppas och tror att han är mer lämpad än t.ex. Bernie Sanders att kyla av polariseringen i USA. Biden är en man som har haft extrema motgångar i sitt liv men har ändå behållt en positiv människosyn. Han verkar genuint bry sig om andra. Han tar tid att bygga upp personer som också har haft motgångar i sitt liv till skillnad från Trump som hånar dem.

Jag tror helt enkelt att Biden är en lämplig kandidat för att försöka laga broarna mellan Dems och Reps. Men det kommer att vara extremt svårt. Båda partierna älskar att demonisera varandra eftersom det motiverar deras baser. Men att bara välja kandidater som "äger" vänstern eller högern kommer bara att slita USA i tu tills slut.
Håller med!
Några av de första inläggen jag skrev i tråden var ungefär att jag tror att Trump är dålig för Republikanerna och därmed dålig för demokratin i USA. Med ett väldigt splittrat Republikanskt parti finns ingen motvikt mot vänstern inom Demokraterna och då kan vänsterfalangen härja rätt fritt.
2020-11-03, 14:05
Medlem
Inkommers avatar
Intressant att det är så tydligt att vänstern drivs av hat mot landet, folket och sin ledare.
Högern drivs av kärlek till landet, folket och sin ledare.
2020-11-03, 14:05
Medlem
JeffDaviss avatar
Det är kul med alla experter i tråden som är TVÄRSÄKRA på vem som vinner. Vänta några timmar för fan så har vi förmodligen svaret.

Denna tråd liknar corona-tråden där alla experter gissade hur många som kommer dö.
2020-11-03, 14:07
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Vad menar du banned.video..? Jaså så det är ändrade planer?

Joe Rogan announced he'll be streaming a special Election Day podcast featuring guests with deep political disagreements.

Rogan, the host of the widely watched Joe Rogan Experience, announced on a Tuesday podcast that he'll be doing an election night special with several guests, including liberal commentator Kyle Kulinski, who hosts the YouTube show Secular Talk, and InfoWars founder Alex Jones.

www.washingtonexaminer.com/news/plot-twist-joe-rogan-announces-election-special-featuring-alex-jones-and-kyle-kulinski%3f_amp=true

Jones och Rogan har sina studios/kontor typ på samma gata i Austin. Inte omöjligt Jones dyker upp. Hoppas dock att Roger Stone kommer till Jones.
2020-11-03, 14:08
Medlem
Om biden vinner:
Hur länge tror ni han kommer sitta?
Hur kommer övergången till kamala gå till?

Jag tror på under ett år och att övergången går till med presidentmord av "Trumpsupporter".
Det ger full pott för demokraterna och blir svårt att ifrågasätta.
Lite högoddsare till gissning men :P
2020-11-03, 14:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Mona Sahlin hos tv4 nu. Malou ställer frågor.

Fan, de borde bjuda in några härifrån.

Jag, Nitrix, Hindenburg, ShariaInstructor, VitruvianskeMannen, etc. Skulle bli tittarsucce!!

Media gillar inte frispråkiga debattörer. Varför tror du Alexander Bard fick sparken?
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Intressant att det är så tydligt att vänstern drivs av hat mot landet, folket och sin ledare.
Högern drivs av kärlek till landet, folket och sin ledare.

För högern betyder väl flaggans ranking utomlands mer än vad landets egna invånare gör? USD SLÅR REKORD! BÖRSEN BÖRSEN
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Läser du inte inläggen?
Trumpisterna hävdar ju hela tiden att viruset är ofarligt, media överdriver osv.

Corona är en bluff. Har man inte förstått det ännu har man verkligen ingen hög IQ. Högre än medel kan man fortfarande ha, visst. Men definitivt under 125.
2020-11-03, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Jag kunde lika gärna skriva dethär inlägget till en slumpgenerator, för det är väl vad din hjärna är. Deras utsläpp har *INTE* minskat. Inte ens sveriges har minskat. (2020 räknas inte då det är exceptionellt)

Du tror att du är intelligent men saknar totalt grundläggande kunskaper om strålning och termodynamik. Skrattretande.
2020-11-03, 14:11
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Fick jag, skulle jag pissa varenda trumpväljare i ansiktet. Vilka djälva ansvarslösa offerkoftor som bara vill att någon ska fixa deras självpådragna missär. Feta, dumma och opålästa. Då Trump o co inte kommer lyfta ett finger för klimatet kan vi eventuellt redan idag avgöra om männskligheten har en framtid eller inte.

Du är en ganska moderat vänsterrasist, så lite respekt kan du få. Dina kamrater vill bygga utrotningsläger för oliktänkande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in