2020-11-03, 13:35
Medlem
Drömscenariot är att Trump vinner = BLM, Antifa med flera arbetslösa losers som kommer gå loss på oskyldiga civila och slår sönder butiker, plundrar etc. Nationalgardet kliver in och gör rent hus bland dessa s.k. individer.
Blir finfint att höra gråtandet i SVT/tv4 etc veckorna som följer.
2020-11-03, 13:37
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Hur jag följer presidentvalet 2020:

Youtube streams:

Tim Pool
Joe Rogan
Styxhexenhammer666
Akkad Daily
Steven Crowder
Fox News
Alex Jones (mest för kul)

Ska växla mellan olika Youtube politiska podcasts. Möjligen går jag in på TyT bara för att skratta åt deras breakdown. Tror vi kommer se detta klipp igen i 2020:

https://youtu.be/UiWY0iRLV94

Utöver det så kommer jag läsa Trump supporters forum på:

http://thedonald.win

Verkar vara rätt trevliga ändå när man läser lite trådar!

Spännande dag!

Kommer Jones besöka Rogan?
2020-11-03, 13:37
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Inte är det speciellt jämnt, fast media och experter vill påstå det. Trump har mindre stöd hos alla sina kärnväljargrupper nu än han hade 2016. Visst ligger dom ganska när varandra i alla dom viktiga swingstaterna men Trump måste vinna nästan alla för att få tillräckligt. Det räcker nog inte.

Mischigan och Wisconsin torde vara säkra för Biden. Sen behöver han bara nån till. Både Trump och Biden har koncentrerat sig på Lakedistrict, men North carolina och Florida har man glömt lite. Båda staterna har haft rekordhögt antal förhandsröster (det har även andra delstater på grund av covid men dessa sticker ut). Högt antal förhandsröster = många Biden röster. Tror Biden vinner båda och då borde det vara klart, även fast Pennsylvania kan gå till Trump.

Experterna är rädda att göra bort sig som man gjorde 2016. Så dom vågar inte säga det självklara, att Biden vinner. Det vågar jag säga.
Tippar att Trump tar hem Arizona, Florida och North Carolina med god marginal, och även Michigan och Pennsylvania med knapp marginal. Ren killgissning, brukar funka ganska bra...
2020-11-03, 13:39
Medlem
En fråga till er som hoppas på Biden.

Stöttar ni honom för att ni anser honom vara "the lesser evil" och för att ni avskyr Trump ännu mer? Om inte, vad är det som är så tilltalande med honom och den politik han representerar? Vad tror ni kommer bli bättre med honom som president?

Jag uppfattar det som att många som är pro-Biden är det för att få bort Trump, utan att skänka en tanke på vilken typ av samhälle de kommer att få under demokraterna. Man får ju mer eller mindre gräva sig till vad Biden går till val på och verkligen står för. Det är allt fokus på Trump och känslan är att det här valet snarare handlar om för eller emot den sittande presidenten än om Reps vs. Dems eller Trump vs. Biden.
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness

Ja. Dom pratade iallafall om det när han va på podcasten för några dagar sen.
Medlem
Nu tvingas man barrikadera Trump och vita huset, "den goda sidan" kommer inte acceptera "fel" resultat.

https://www.expressen.se/nyheter/trump-barrikaderar-sig-rustar-for-valkaos/
Medlem
arbetets avatar
Vi vet iaf var Amish-folket står någonstans (video):

45
@45F0RLIFE
You know it’s going to be a landslide when the Amish start to rally and create their own Trump Train
https://twitter.com/45F0RLIFE/status/1323462879744528384?s=20

Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Hur jag följer presidentvalet 2020:

Youtube streams:

Tim Pool
Joe Rogan
Styxhexenhammer666
Akkad Daily
Steven Crowder
Fox News
Alex Jones (mest för kul)

Ska växla mellan olika Youtube politiska podcasts. Möjligen går jag in på TyT bara för att skratta åt deras breakdown. Tror vi kommer se detta klipp igen i 2020:

https://youtu.be/UiWY0iRLV94

Utöver det så kommer jag läsa Trump supporters forum på:

http://thedonald.win

Verkar vara rätt trevliga ändå när man läser lite trådar!

Spännande dag!

Här jag ska följa presidentvalet. Ska se och lyssna på Kent "Die Jüden von Toledo" Ekeroth och Erik "The Ironman" Almqvist. White power 1-2-3-4!

Senast redigerad av PingPongZong 2020-11-03 kl. 13:43.
2020-11-03, 13:41
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chilly_c_cane
Kvinnor är lättlurade. Precis som ni soyboys.

Tur att det är fler än jag som skriver här då.
Trump förlorar valet, det är huvudsaken. Vi förtjänar bättre politiker än psykopatiska clowner.
2020-11-03, 13:42
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness

Jag har för mig att Alex bjöd in sig själv vid slutklämmen på deras senaste podd
2020-11-03, 13:42
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av croowley
Sluta ljug din fjolla.
Läser du inte inläggen?
Trumpisterna hävdar ju hela tiden att viruset är ofarligt, media överdriver osv.

Trump kallar USA:s motsvarighet till Tegnell för en katastrof och vill sparka honom, vilket han inte kan. Trump påstår att media lyfter fram pandemin nu för att det är val, men det är ju lögn. Orsaken till att media skriver mer är ju ökningen av smittspridningen.
Det är helt bedrövligt att en president beter sig så här totalt ansvarslöst.
Senast redigerad av humanlife 2020-11-03 kl. 13:46.
2020-11-03, 13:43
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Ja du visar vilken nivå som vänstern är på. Det handlar om att utmåla motståndaren som ful, dum och fet. Sedan skall man pissa på dem. En stor del av kritiken mot Trump är på den nivån. Han har fult hår, är rik och orange i ansiktet. Det handlar mest om känslor vilket det alltid gör när vänstern argumenterar, även i Sverige. Faktadiskussioner försöker man undvika.

Dom tillhör ett förlorande lag, det blir inte vackra än så här. Att media nu förhoppningsvis följer med vänstern ner i graven är något vi får hoppas på. Media är skyldiga då dom servat vänstern med "Orange man bad" i över fyra års tid. Media är en direkt orsak till TDS, en sjukdom jag inte finnar någon bot till. Nu finns bara kritik om covid-hantering och personangrepp kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in