2020-11-03, 09:44
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DUCADICOMO
Är Ulrika Holmquist lika gullig i intervjuer och på banan som hon är privat?

Ja hon är väldigt snäll och klok är min uppfattning.
Citera
2020-11-03, 09:46
Bannlyst
Citat:
https://www.svenskgalopp.se/hast/visa/779871/resultat

Där fastnade kaffet i halsen, titta vem som nu tränar My Purrfect Tale!!!!

Det blir nog bra. Hästen är väl bäst på dirt och då är det bättre att ha den stationerad i Malmö än i Århus.
Citera
2020-11-03, 09:48
Bannlyst
Citat:
https://www.svenskgalopp.se/polopoly_fs/1.774141!/menu/standard/file/jag%20web%20201108.pdf

Ingen dålig Söndag.

Verkligen fina löp, men lite få hästar i en del av dem. Finns ju inte hur många startklara 2-åringar som helst ...
Citera
2020-11-03, 09:50
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Verkligen fina löp, men lite få hästar i en del av dem. Finns ju inte hur många startklara 2-åringar som helst ...

Varför så få Bro park tränare som åker ned? Det ser inte bra ut.
Citera
2020-11-03, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Varför så få Bro park tränare som åker ned? Det ser inte bra ut.

Ja, det är sällan någon Bro-tränare åker ner. De Burca och Malle är väl de som gör det oftast. Malles hästar brukar gå bra på Jägersro. Kvisla och Wahl åker ner när de har chans på lite större pengar. Det är tuff konkurrens i Malmö. Å andra sidan är det sällan Jägersrohästar på Bro också - men de ska passas när de dyker upp!
Citera
2020-11-03, 09:57
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ja, det är sällan någon Bro-tränare åker ner. De Burca och Malle är väl de som gör det oftast. Malles hästar brukar gå bra på Jägersro. Kvisla och Wahl åker ner när de har chans på lite större pengar. Det är tuff konkurrens i Malmö. Å andra sidan är det sällan Jägersrohästar på Bro också - men de ska passas när de dyker upp!

Malle räknas väl bara geografiskt som bro park tränare?

Ptja, det är väl ändå ett par jägersrohästar per tävlingsdag?
Citera
2020-11-03, 09:59
Bannlyst
Är det någon som vet vem Matilde Klöve är? Är hon duktig?
Citera
2020-11-03, 10:05
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Är det någon som vet vem Matilde Klöve är? Är hon duktig?

Danska. Hon borde rida mer här.
Citera
2020-11-03, 10:22
Bannlyst
Citat:
Danska. Hon borde rida mer här.

Bara ridit ute i provinsen då? Ser i programmet att hon ridit My Purrfect Tail på Aalborg.

Varför står det bara Dg i formraderna i det svenska sportsystemet? Ska det vara så svårt att skriva ut Og, Åg och Ap? Banorna är ju sinsemellan lite olika, så jag tycker det är intressant att veta. Århus rids i högervarv, Odense och Aalborg i vänstervarv till exempel.
Citera
2020-11-03, 10:31
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Bara ridit ute i provinsen då? Ser i programmet att hon ridit My Purrfect Tail på Aalborg.

Varför står det bara Dg i formraderna i det svenska sportsystemet? Ska det vara så svårt att skriva ut Og, Åg och Ap? Banorna är ju sinsemellan lite olika, så jag tycker det är intressant att veta. Århus rids i högervarv, Odense och Aalborg i vänstervarv till exempel.

Det tycker jag med, maila Bellander eller Madsen.
Citera
2020-11-03, 10:37
Medlem
Citat:
Malle räknas väl bara geografiskt som bro park tränare?

Ptja, det är väl ändå ett par jägersrohästar per tävlingsdag?

Det är så klart en resa mellan Stockholm och Malmö men det är ofta tunna lopp på Jägersro och inte många som åker ens för de större dagarna. Behövs det transportbidrag istället för svenskbonus för att få mera tävling inom landet? Eller finns det för få ok tränare i Stockholm?
Citera
2020-11-03, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikSuperSwede9
Det är så klart en resa mellan Stockholm och Malmö men det är ofta tunna lopp på Jägersro och inte många som åker ens för de större dagarna. Behövs det transportbidrag istället för svenskbonus för att få mera tävling inom landet? Eller finns det för få ok tränare i Stockholm?

Brotränarna kanske är bekväma, gillar inte att resa. Finns väl tillräckligt med pengar att tävla om i Stockholm?

Var det vanligare med start i Malmö på Täbytiden? jag har kastat mina gamla program så jag kan inte kolla upp det.

Finns det någon hästtransportör stationerad i Stockholmstrakten numera? I Skåne finns ju Jardby, Natt och dag, JR m.fl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in