2020-11-03, 13:04
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Ojojoj.

I Expressen står "Även spelbolaget Unibet noterar i sitt pressmeddelande att tre fjärdedelar av omsättningen i Sverige den senaste veckan är från spel på att Trump vinner valet."

Antingen blir folket rikt eller Unibet.
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Hela tre vagnar som ser ut att vara tomma! Hur vet du att det inte är fejkat av Trump-supporters?

Trump kommer förlora valet, var så säker! Jag sätter min heder på det.

Han kommer förlora popular vote åtminstone. Men med lite tur skulle han kunna knipa 270 elektorsröster. Trillar Florida och Georgia hans väg så skulle jag säga att det är fördel Trump faktiskt.
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Fick jag, skulle jag pissa varenda trumpväljare i ansiktet. Vilka djälva ansvarslösa offerkoftor som bara vill att någon ska fixa deras självpådragna missär. Feta, dumma och opålästa. Då Trump o co inte kommer lyfta ett finger för klimatet kan vi eventuellt redan idag avgöra om männskligheten har en framtid eller inte.
Haha, har du en staty av Greta Thunberg som du tillber också?
Det kan inte vara lätt att gå omkring och tro att ett klimatharmageddon är bakom hörnet. Jehovas Vittnen och andra sekter lider också av domedagsparanoia

TRUMP 2020!
Medlem
Förresten, första valresultaten har redan kommit in. Dixville-Notch som röstar strax efter midnatt och publicerar sina valresultat direkt.

Röstresultatet blev:
Biden 5 - 0 Trump.
Dixville-Notch brukar väldigt ofta rösta på den eventuella vinnaren. För övrigt så var det rätt jämt i mätningarna där innan.

Kanske en fingervisning om vad som komma skall?
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
En del har frågat sig varför man håller val på en tisdag. Det står i den minst sagt förlegade och uråldriga konstitutionen från 1789 (som är i ett skriande behov av modernisering som så mycket annat i USA) :

Aftonbladet har svaret:
- Man skulle kunna gå till kyrkan på söndagen
- Måndagen skulle ägnas åt att ta sig till vallokalen
- På tisdagen skulle man rösta

Känns ungefär lika fräscht som Second Amendment.

Glöm inte för att förhindra de arbetande lågavlönade massorna från att rösta
2020-11-03, 13:05
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkran
Jo. Det som för mig är viktigast med en amerikansk ledare är att den inte startar nya krig men samtidigt förblir en motbalans mot Kina och andra stormakter. Hade inte trump valts 2016 så hade dom invaderat de resterande delarna av Syrien, avsatt assad och lämnat Syrien i ett liknande skick som Libyen numera är i. Förmodligen hade dom även förklarat krig mot iran 2018-2019.

Jag kommer ihåg hur europeiska pampar grät av ilska när trump de-eskalerade deras part i konflikten. "Han överger de stackars kurderna buhu, hur kan du förhandla instället för att starta en offensiv buhuhu"
Det är absolut bra att det finns en, gärna flera, motvikter mot Kina. Västvärlden har släppt fram Kina alldeles för långt i vår strävan att få tillgång till billiga produkter att konsumera (ofta i onödan). Alla kan undvika kinesiska produkter i någon mån, bara att betala lite mera.

Syrien och Iran kan jag inte ens gissa något om.

PS
Du förvånar mig genom att hoppar från ena diket till det andra.
Först är din absoluta enda önskan för Trumpseger att du ska få se roliga Youtubeklipp och nu har du plötsligt full koll på hur världspolitiken skulle ha utvecklats under Clinton.
2020-11-03, 13:06
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Biden kommer vinna, en känsla jag har.

Jo, men din känsla säger inte så mycket. För ett par år sedan var din känsla att Raiblocks/Nano var en sleeping giant. Se vad fan som hände med det projektet..
2020-11-03, 13:06
Medlem
Amish for Trump men var håller Apacherna hus, eller Sioux-indianerna? Skall dom först röka fredspipa innan dom ger sig till vallokalerna?
2020-11-03, 13:07
Medlem
bl1nks avatar
haha!

Vafan är det för jäkla boomer artister alla postar

Kommer ihåg förra valet när Hillary fick så mycket skit för att de hade tagit hjälp av kändisar.
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Jo, men din känsla säger inte så mycket. För ett par år sedan var din känsla att Raiblocks/Nano var en sleeping giant. Se vad fan som hände med det projektet..

Alla har vi fel emellanåt. Men Biden kommer att vinna, så är det bara.
Medlem
Haddock93s avatar
https://youtu.be/Mn7WIcKLqJs

Om det här är våra framtida ledare ser jag ljust på Sveriges framtid.

Tack SVT för en neutral och objektiv intervju!
2020-11-03, 13:08
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Ojojoj.

I Expressen står "Även spelbolaget Unibet noterar i sitt pressmeddelande att tre fjärdedelar av omsättningen i Sverige den senaste veckan är från spel på att Trump vinner valet."

Antingen blir folket rikt eller Unibet.

Det betyder att Trump förlorar. Spelbolagen vinner alltid och spelarna förlorar. Det vet alla med lite IQ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in