2020-08-05, 07:10
Medlem
Valfrids avatar
Aktien har varit riktigt stark denna sommar. Kul att se!
Senast redigerad av Valfrid 2020-08-05 kl. 07:15.
Citera
2020-08-06, 17:18
Medlem
Lyyn-Xs avatar
Ja man kan hoppas att någon klev på när jag tipsade där i april 😀 +307% sen dess och mer lär garanterat komma!

Klockren analys - https://www.redeye.se/arena/posts/ec...oled-teknologi

Sammanfattning av vad som komma skall under hösten - https://www.redeye.se/arena/posts/pe...ta-multibagger

Invite till chatgruppen där det finns sinnessjukt mycket klocka individer med otroligt mycket kunskap - https://discord.com/invite/8tWBRmF
Citera
2020-10-13, 16:47
Medlem
https://teknikveckan.se/echo-3d-ar-tre-
dimensioner-utan-glasogon

STYRELSELEDAMOT SØREN JØRGENSEN KÖPT 17.000 AKTIER (Direkt)
2020-09-29
enligt Finansinspektionens insynsrapportering.
Aktierna köptes på tisdagen för en total likvid om ungefär 555.000 kronor.
Citera
2020-10-13, 22:55
Medlem
feemaxxxs avatar
På en månad har de tappar mer än halva värdet. Vad beror det på?
Citera
2020-10-13, 23:29
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
På en månad har de tappar mer än halva värdet. Vad beror det på?

Många daytraders till n00bs som ville göra snabba pengar då det på ryktesvägen snackades om att patentansökan skulle godkännas, vilket såklart är trams. Patentansökningar tar tid, vi snackar flera år beroende på land. Ekonomiskt självmord för många nya bolag också, därför brukar man börja med en s.k. PCT-ansökan och jobba därifrån, mer optimalt. Anyways, det var snack om datum och hela skiten fastställt, så många köpte in sig rent "strategiskt" likt dumma hjon kort innan. Man hade haussat och pumpat kursen en tidigare såklart...

PM kommer tillslut, och ser riktigt bra ut, utifrån den pålästes tänk, som är insatt kring hur patent fungerar och hur ansökningar fungerar. PM visade på att konkluderade uppgifter begärdes in, vilket egentligen är bra, men det förtydligades också att godkänd patentansökan var många månader bort.

Kursen dyker till följd. Hjonen inser inte att även en ansökan genererar en "temporär" patent. Då ansökan ligger som "pending" kan konkurrerande verksamhet inte skicka in en ansökan på liknande tekniker. Hjonen säljer sedan ut sig i ren desperation, flockbeteendet tar över då kanske 10 % av innehavarna är pålästa, och kursen DYKER rejält.

Realfiction konkluderade dock fortsatt teknisk data till sin patentansökan, varför man sedan kunde gå ut offentligt mer i hur deras teknik fungerade - alltså mycket positivt.

Förvisso var kursen delvis pumpad och rejält hypad, så sänkningen kan ses som sund om du frågar mig. Men just i detta nuet kan det självklart innebära en väldigt bra och stabil "entry" för den som vill ligga lång och låta bolaget växa.

Jag har själv aldrig tagit placering i bolaget då jag inte förstår mig på tekniken, och även ansett att kursen varit hög. Nu är den inte det längre, varför man borde gå in. Har dock ett par bekanta som legat inne i bolaget.

En sak till. Synade även orderdjup ordentligt för ett par månader sedan när jag tänkte ta placering för skojs skull. Såg mycket "enpetare" som handlade upp kursen, varför jag valde att inte fortsätta. Troligen mycket småbarn som handlar från varandra för att peta upp kursen. Förhoppningsvis brände sig dessa hjon i dyket och är borta ur leken nu.
Senast redigerad av stockcock 2020-10-13 kl. 23:35.
Citera
2020-10-27, 18:16
Medlem
Har kört in mer och mer pengar i denna aktie och nu ligger den plötsligt på 22.40. Är jävla sugen att köra in mer.
Vad kan denna stora nedgången bero på.
Vi behöver lite information från bolaget att trygga oss i dessa tider
Citera
2020-10-27, 18:32
Avstängd
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LyingInADitch
Har kört in mer och mer pengar i denna aktie och nu ligger den plötsligt på 22.40. Är jävla sugen att köra in mer.
Vad kan denna stora nedgången bero på.
Vi behöver lite information från bolaget att trygga oss i dessa tider

Bara att dunka in.. 22.40 är nästan gratis.
Citera
2020-10-27, 20:07
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odagan
Bara att dunka in.. 22.40 är nästan gratis.

Det brukar heta så! Varför är inte kursen högre?
Citera
2020-10-27, 20:14
Avstängd
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Det brukar heta så! Varför är inte kursen högre?
Det skulle du bra gärna vilja veta, din lilla näbbmus...
Citera
2020-10-27, 20:56
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odagan
Det skulle du bra gärna vilja veta, din lilla näbbmus...

Skogsmus om jag får be!
Denna forumdel kryllar av aktier som aldrig har utdelning och aldrig repar sig efter en snabb uppgång med påföljande nedgång och har massor av beundrare som väntar år ut och år in på det stora lyftet som de vet ska komma men som uppenbarligen inte kommer.

Det är aldrig bolagets fel utan aktiekursen är manipulerad av ditt och datt och det är obegripligt att finansinspektionen inte reagerar!

Vad tyder på att detta bolag inte är ett Anoto, Diamyd, Fingerprint eller Braincool?
Citera
2020-10-29, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Värt att gå in eller ska man avvakta?

KÖR
Citera
2020-11-03, 12:21
Medlem
Påväg upp igen....... Kör på.
Citera