2020-10-29, 20:56
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vid förra valet var jag inte lika kategoriskt motståndare mot Trump. Dels för att han var oprövad och dels för att jag inte alls gillade Hillary. Nu har vi facit i hand och vet vilket katastrof Trump har varit för USA och faktiskt för hela det västerländska samhället.

Och Biden är helskön. Så nu förstår jag precis hur du måste ha känt!

Västerländska nationer kan börja betala för militären själv, och sätta sina egna länder först syns Trump.

Därav politikerhatet i västvärlden gentemot Trump.

Och Trump har rätt.
2020-10-29, 20:59
Moderator
vfs avatar
För tidigt med en valvakatråd, öppnas när vi kommer närmare valdagen/Mod
2020-11-03, 08:40
Moderator
Unitys avatar
Nu öppnar vi.
/Mod
2020-11-03, 08:47
Medlem
Nicke08s avatar
Champagnen på kylning.

Vilka stater kommer Trump inte att vinna?

På bettingsidor så har över 75% satsat på Trump. Ligger detta närmare verkligheten?
2020-11-03, 09:28
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Champagnen på kylning.

Vilka stater kommer Trump inte att vinna?

På bettingsidor så har över 75% satsat på Trump. Ligger detta närmare verkligheten?

Jag tror Jew York och kanske någon pundardelstat som Colorado inte går till Trump.

Jag tror på 310+ Elektoral röster för Trumpen.

Och 34.790 Svenska riksdaler in på mitt konto
2020-11-03, 09:30
Medlem
AreYouBacks avatar
Jag kommer hänga här under dagen och natten. Jag önskar er alla lycka till med vilken kandidat ni röstar för. Skulle vi kunna hålla god ton? Vi kan vara passionerade men jag hoppas vi inte kallar varandra för kommunister, nazister, idioter, rövhål och allt annat som brukar komma upp.

Jag hoppas att Trump vinner. Ekonomi, slutet för globalism, MAGA och arbeten, den enda ledare i västvärlden som kan stå emot Kina. Ryssland är inget hot längre.
2020-11-03, 09:32
Medlem
Bum1s avatar
Vilket mardrömsval. Oavsett vem som vinner går det inte att bli nöjd. Katastrofen Trump mot förvirrade Biden. Tror att Bernie Sanders hade haft en större chans mot Trump.
2020-11-03, 09:35
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Jag kommer hänga här under dagen och natten. Jag önskar er alla lycka till med vilken kandidat ni röstar för. Skulle vi kunna hålla god ton? Vi kan vara passionerade men jag hoppas vi inte kallar varandra för kommunister, nazister, idioter, rövhål och allt annat som brukar komma upp.

Jag hoppas att Trump vinner. Ekonomi, slutet för globalism, MAGA och arbeten, den enda ledare i västvärlden som kan stå emot Kina. Ryssland är inget hot längre.

Skulle vara önskvärt.

Meeen..., historien visar ju något annat..

MAGA 2020
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Jag tror Jew York och kanske någon pundardelstat som Colorado inte går till Trump.

Jag tror på 310+ Elektoral röster för Trumpen.

Och 34.790 Svenska riksdaler in på mitt konto

Var har du spelat?
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack

Trump verkar inte ha någon som helst plan förutom att göra sig själv och andra rika rikare. Vad spelar ens ekonomin för roll? USA är världens rikaste land sägs det men ändå finns det misär i sån utsträckning.

Stå emot Kina? Han lät ju kineserna ha ihjäl 200 000 amerikaner på mindre än ett år.
2020-11-03, 09:36
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Vilket mardrömsval. Oavsett vem som vinner går det inte att bli nöjd. Katastrofen Trump mot förvirrade Biden. Tror att Bernie Sanders hade haft en större chans mot Trump.

Både ja och nej.
Bernie har mer energi och kan enklare dra ihop folk. Men han skulle aldrig vinna med sin dyra politik. Liberaler gillar bara när andra betalar skatt, inte när dom får betala skatt.

Sanders är som helvete för alla och Biden är som helvete för alla utom vissa.
2020-11-03, 09:36
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Skulle vara önskvärt.

Meeen..., historien visar ju något annat..

MAGA 2020

På r/conservative var det en Demokrat som skrev och frågade varför Trumps väljare var så jäkla trevliga och svarade utan att skrika.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in