2020-11-03, 08:21
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Oj. På bara två timmar har oddset för Trump sjunkit till 2.6. Dvs 38% sannolikhet.

Jag förmodar någon ny sista opinionsundersökning i Trumps favör just publicerats.
Nate Silver sa så här igår:

Nate Silver
@NateSilver538
I'm here to remind you that Trump can still win.
https://twitter.com/NateSilver538/status/1323089760190124032?s=20
2020-11-03, 08:23
Medlem
Någon som vet när Florida kommer publicera resultatet från förtidsrösterna? Tänker att det styr när man går upp och börjar titta inatt.
2020-11-03, 08:26
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathanhylsta
Resultat kommer rulla fram hela kvällen/natten/morgonen, borde va avgjort på morgonen nån gång

Det ser ut att bli en all-nighter then. Det här vill man inte missa. Ingen alkohol. Jag sov 10 timmar inatt. Ingen alkohol. Sen vill man ju se svensk media gråta ut, sen natten 5 nov vill man ju se CNN analyserna hahaha. Nej, jag är öppen för en Trump förlust. Det ser tufft ut.
2020-11-03, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Vad har hänt under natten, oddset på Biden har gått upp från 1.50 till 1.60?

Man såg detta på horisonten:
https://images.app.goo.gl/qc9xwQVtyCmoVjBr5
2020-11-03, 08:27
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Vore en katastrof för USA om Biden vann. Men inte bara för USA. Det vore även en katastrof för demokratin om demokraterna skulle vinna.
Joe Biden är en av de smutsigaste politikerna inom Washington- eliten med ett oerhört korrupt bagage.

Bara be på sina bara knän att folket väljer en folklig politiker i Trump.

Låter som du beskriver Trump samtidigt. Två totalt usla kandidater. Är det något som är en katastrof så är det att USA inte kan få fram bättre kandidater.
2020-11-03, 08:29
Medlem
Det måste ha smakat illa i munnen hos Jenny Strömstedt när hon fyllde i att "ja men emailen går ju inte att verifiera".

Dessa människor alltså. Utan själ. Utan moral. Eller etik.
2020-11-03, 08:31
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Någon som vet om den här Schweikart är pålitlig?

https://mobile.twitter.com/LarrySchweikart/status/1323451844673204227

"Baris: Late breakers in PA 3:1 in favor of Trump"

Det är väl klart att man ska ta ett random tweet från någon som inte har någon speciell information på fullaste allvar. Detta kan sannerligen vända hela valet!
2020-11-03, 08:32
Bannlyst
På nyheterna säger dom att om Trump förlorar Florida så är det kört för honom.
Så jag kör all in på att Biden vinner Florida eftersom jag alltid förlorar och vill behålla spänningen i natt 🇸🇪✌️
2020-11-03, 08:32
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Trams, alla människor känner till riskerna med viruset. Tror du inte Trumps supportrar vet hur många som dött eller vilka som är i riskgrupp? Det är du och dina totalitära vänstervänner som inte litar på att folk kan göra en egen riskbedömning utifrån sina unika situationer. Ge folk info och låt folk bestämma själv, det är Trumps väg. De som inte är i riskgrupp behöver hjälpas åt att hålla landet öppet.

Trumps rallyn behövs med tanke på att media är så biased mot Biden och inte delger info som är negativ för Biden. Hade media varit neutral och förmedlat info till befolkningen på ett korrekt sätt hade Trump kunnat avstå från rallyn. Nu går det inte, han behöver rallyn för att få ut sitt politiska budskap. Om Trumps rallyn sprider covid så är det medias fel.
Trumpister förnekar ju faran med viruset hela tiden eftersom Trump har sagt att det är ofarligt.
2020-11-03, 08:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Låter som du beskriver Trump samtidigt. Två totalt usla kandidater. Är det något som är en katastrof så är det att USA inte kan få fram bättre kandidater.
Såna här efterblivna kommentarer kommer enbart från en hjärntvättad sopa som du. Trump är det bästa som har hänt världen på många hundra år. Trump sätter stopp för globalistjudarnas agenda och de gör allt för att smutskasta honom, och den här smutskastningskampanjen köper du med hull och hår för att du inte fattar bättre om hur politik fungerar.
2020-11-03, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Jag kommer göra som du, med den skillnaden att jag går off-grid från politik för gott. Har följt skiten i 10 år. Steppade upp 2016, och började följa på heltid i princip - bloggar, forum, nyheter, YT-kanaler, etc.

Man kan sammanfatta det såhär:

Politik är teater i syfte att få vanligt folk att inte lägga sig i det som angår dem. Detta med hjälp av hyckleri, list och lögner. Men framför allt m.h.a POLARISERING – left vs right, black agaist white, man against women, demonrats vs cuckservatives, etc, etc.

Yuri Bezmenov var tyvärr rätt ute i allt han sa och förutsåg..
Japp, generationerna skapar kraftfulla idrottsmän och kvinnor med härlig karisma men ofta utan skolning inom elementär, aktiv politik. Jag förstår dom, vem vill sitta i samma rum som Greta, Pelosi, Biden, OBama, Sanders, Trump ...

Inte ett skott mot mål bara dribblingar bakåt mot egen målvakt som gråter varje gång Greta passar bakåt och delar ut skyltar hur hemska det andra teamet är.

Vilken skam för den uppkäftiga nya generationen som vet och kan allt utan att ha lärt sig något! Det finns två planhalvor men här kastas det bara ut skit bakom egen målvakt och skiten faller ned inom eget straffområde utan att någon ställs till svar.

Nu fick vi det live när laguppställningen presenterades år 2020 i USA. Sega Joe mot uppstutsiga Trump. Jag stänger oxå ned till styrfart och tack för alla mina inlägg som försvunnit, vem vill under evighetens täckmantel bli ihopkopplad med denna parodi som var tänkt till att vara valet Det Bästa för Gott Folk i en krävande tid!
2020-11-03, 08:37
Medlem
Facades avatar
"89% chans att Biden vinner" enligt svensk MSM.

Ska man skratta eller gråta? Vem har räknat ut den statistiken? Någon analfabet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in