Citat:
Ursprungligen postat av
TupolevTu-144
Jag kommer göra som du, med den skillnaden att jag går off-grid från politik för gott. Har följt skiten i 10 år. Steppade upp 2016, och började följa på heltid i princip - bloggar, forum, nyheter, YT-kanaler, etc.
Man kan sammanfatta det såhär:
Politik är teater i syfte att få vanligt folk att inte lägga sig i det som angår dem. Detta med hjälp av hyckleri, list och lögner. Men framför allt m.h.a POLARISERING – left vs right, black agaist white, man against women, demonrats vs cuckservatives, etc, etc.
Yuri Bezmenov var tyvärr rätt ute i allt han sa och förutsåg..
Japp, generationerna skapar kraftfulla idrottsmän och kvinnor med härlig karisma men ofta utan skolning inom elementär, aktiv politik. Jag förstår dom, vem vill sitta i samma rum som Greta, Pelosi, Biden, OBama, Sanders, Trump ...
Inte ett skott mot mål bara dribblingar bakåt mot egen målvakt som gråter varje gång Greta passar bakåt och delar ut skyltar hur hemska det andra teamet är.
Vilken skam för den uppkäftiga nya generationen som vet och kan allt utan att ha lärt sig något! Det finns två planhalvor men här kastas det bara ut skit bakom egen målvakt och skiten faller ned inom eget straffområde utan att någon ställs till svar.
Nu fick vi det live när laguppställningen presenterades år 2020 i USA. Sega Joe mot uppstutsiga Trump. Jag stänger oxå ned till styrfart och tack för alla mina inlägg som försvunnit, vem vill under evighetens täckmantel bli ihopkopplad med denna parodi som var tänkt till att vara valet Det Bästa för Gott Folk i en krävande tid!