2020-11-03, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Man bettar inte för lånade pengar oavsett vad. Här kan du se min bet: https://imgur.com/a/BRqW6u0

Haha eller hur Hur många har du lurat med den?
2020-11-03, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G26
Driver du? Har du satt över en miljon på Trump?😂

Du tror väl inte på debilen?
2020-11-03, 00:10
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Du slirar på svaret. Vad är sannolikheten för att Trump vinner samtliga åtta givet de siffror du angav?

Som du vet måste Trump vinna samtliga.

Vilka stater tänker du på? Det du säger här är att du i efterhand hela tiden visste att Trump skulle vinna Kalifornien om det skulle hända.

Gör ditt val i förtid eller det hände inte.

Här har du min lista.
https://www.270towin.com/maps/3Pbw6
2020-11-03, 00:11
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor

Detta är verkligen match nu.

TV4 sänder just nu en "dokumentär" om Donald J Trump som innehåller så många lögner och faktafel att det är ofattbart att TV4 ens fått tillstånd att sända skiten.
2020-11-03, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Du tror väl inte på debilen?
Jag väljer att tro på mina medmänniskor. Men det var inte hans print.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Nä,
jag är så långt åt höger i vissa demografiska frågor att jag passerat den låsta dörren med en "Tillträde förbjudet"-skylt.

Jag har stångat mig blodig mot Trumpfans här som inte fattar att Trumps massmöten inte går att jämföra med småmöten som är covidanpassade hos motståndare.

Samma Trumpfans förstår heller inte att Biden inte behöver vara en bra kandidat. Det räcker att han inte är Trump. Det är för att Trumpfans inte kan fatta hur hatad Trump är av oerhört många vita amerikaner.

Vilket leder till nästa punkt. Oförmågan att förstå att unga, högutbildade och icke-vita får rösta. Särskilt i tex Texas eller Ohio eller Pennsylvania eller Arizona. You get my drift?

Sist men inte minst: selektiv statistik. Jag är all-in på att man inte kan lita fullt ut på opinionsundersökningar. Såklart, jag är inte dum i huvudet. Det betyder dock inte att man kan avfärda dem helt för att därefter cherrypicka varje enskild som visar framgång för Republikanerna.

Ska man räkna så räknar man alla röster, och extrapolerar utifrån alla röster. Målst är inte att visa seger för Trump utan förstå vad som ser ut att hända. Just det verkar vara svårt att förstå på sina håll.

PS! Eftersom jag är intellektuellt hederlig ser jag att PA har gått från att vara svagt Biden till toss up. Spännande!

Idioter(jag syftar inte på dig) som tror jag är vänster för att jag problematiserar deras bubbla har jag noll till övers för.

Jag håller med dig. Valet handlar inte om Biden VS Trump, eller vilken väg USA ska gå. Valet handlar om USA ska ha kvar Trump, eller inte ha kvar Trump. Folket skiter egentligen om Biden gör så att IS vaknar upp och river upp motståndarna i Mellanöstern.

Folk vill köpa billigt från Kina. Folk vill konsumera och leva kortsiktigt. För att leva detta liv så är knappen Biden ett icke-Trump alternativ. Men Biden har planer och experiment, men detta bryr sig inte folket om.

För mig är det viktigt att Trump vinner. Detta har inget annat med utrikespolitik att göra. Mer krig i mellanöstern -> mer babbar och skit till Sverige -> Starkare blir vänstern i Sverige (och kanske i övriga Europa då svartskallar och negrer = lättlurad väljarbas till vänsterpartier som vill bara ha deras röster).

Förstår inte vad du menar det jag fetciterade. Kan du utveckla?

Jag tycker Nixter och gänget snurrar in sig på siffror. Visst Arizona och Florida kanske går till Trump, men det räcker inte. Trump måste vinna mer. Idag så ligger han långt under i SC och PA.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Jag tittar bara på opinionsinstitut Trafalgar Group som var en av få som hade rätt 2016 och i mellanårsvalet 2018.
De har rätt mätmetoder. Fångar in den ” blyge” Trump-väljaren som inte vill uppge vad han röstar på i telefonen.

Pennsylvania: Trump 48 % Biden 46 % ( Trafalgar Group)

Och Michigan?
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Här har du min lista.
https://www.270towin.com/maps/3Pbw6

Det var rätt optimistiskt av dig.

Jag tror inte på vare sig Minnesota, Wisconsin eller Michigan.

Arizona, Georgia, North Carolina och Pennsylvania är jämna.
2020-11-03, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Ni som är så säkra på att orangutangen vinner, varför sätter ni inte allt ni äger och har på han?
Vem i sina sinnes fulla bruk tackar inte ja till 2.70 i odds????

Gratis pengar folk, gratis pengar. Kom igen nu, får vi se ett par kvitton nu

Kanske för att det riskerar bli ett disputerat val..?
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
TV4 sänder just nu en "dokumentär" om Donald J Trump som innehåller så många lögner och faktafel att det är ofattbart att TV4 ens fått tillstånd att sända skiten.

TV4, SVT och all annan MSM tar sina "nyheter" och "fakta" från bl a Reuters, TT osv. Därför Svensk MSM hatar Trump/Vita. (Reuters m.m är judiskt skapade och ägda f.ö)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Skulle Trump vinna är det en bragd.
Han har haft twitter ,msm,facebook och google emot sig som jobbat för Biden på ett sjukt sätt jag aldrig tidigare upplevt.

Skulle Biden vinna så är det är då inget att vara stolt över då google ,facebook twitter och msm gjort jobbet åt honom.

Och mitt upp i allt fick han Covid-19.
Men likt hur fågel Fenix uppstod ur askan var han tillbaka på sin valturné, sedvanligt dansandes till YMCA 🟥🌊
2020-11-03, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson

Det är ju så att svensk massmedia gör ett dåligt jobb och försöker inte ens vara opartiska. Så det förvånar mig inte att man har dålig källkritik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in