2020-11-01, 23:16
Medlem
Ville bara informera om att artikeln som citerats nära slutet av denna tråd, och som i vissa inlägg diskuteras, är från 27/8 i år.
Det är alltså inte en ny publicering.
Men att han kmr hamna i bråk och uppföra sig liknande igen gör mig inte förvånad.
(Hoppas dock ingen avbryter misshandeln av honom nästa gång)

Otroligt tråkigt att den stora sökinsatsen efter Wilmas kropp igår inte gav resultat.
Är även jag helt inne på sopförbränning men hoppas innerligt jag har fel!
Måste vara ett helvete som familj att inte veta eller få ett avslut.
Tror han kmr börja glappa till slut eftersom han inte kmr kunna låta bli att skryta om hur han villat bort snuten.
Lilla narsictiska kräket!
Citera
2020-11-02, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Ny tråd om Wilma.

Varför letar så jävla många efter Wilmas kropp?
(FB) Varför letar så jävla många efter Wilmas kropp?

Jag orkar knappt läsa det
Skum tråd!
Det låter som om nån försöker göra reklam för att det var ett par små nassar som gjorde det för att sätta dit T.
Bojkotta tråden då försvinner trollen.
Citera
2020-11-02, 10:45
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SillyTilly
Det jag menar är att allt i Alingsås ligger på nära håll så sett. Så det är inte direkt konstigt att dem bor "nära". Det finns inget som kopplar ihop Raouf med de två kusinerna eller?? (Mer än att dem är invandrare och bor i samma stad.)

Jo, du har rätt.

Det är bara jag som vrider och vänder på alla stenar jag hittar.

Hittas inte Wilma så får man hoppas att T öppnar foderluckan så att det kanske blir en omgång i HD.
Citera
2020-11-02, 15:22
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Skum tråd!
Det låter som om nån försöker göra reklam för att det var ett par små nassar som gjorde det för att sätta dit T.
Bojkotta tråden då försvinner trollen.
Det är väl bra att sådana har en egen tråd och man får tro och tycka vad man vill.
Här skulle jag vilja höra mer om pappan och hans kompisar och om kusinerna och om bilen i Tuve, som vi vet att den numera är såld och vidare såld. Men var var den i november förra året?
Citera
2020-11-02, 18:20
Medlem
Jag tycker vi skickar honom till Danmark så att han kan dela cell med Madsen med dygnet runt video o ljudupptagning. Kanske tom livesänt.

Hur lång tid tror ni det hade tagit innan de började skryta o detaljrikt övertrumfa varandra?
(hur stavas övertrumfpa egentligen?)
Citera
2020-11-02, 22:00
Medlem
T34Panzers avatar
FÖR JÄVLIGT att behöva läsa hur inblandade i dykinsatsen blivit mordhotade 😡😡😡😡😡

Från FB grupprn Wilmas Life Mattets

”Vet ni.

Sökandet efter Wilma har kantats av en ständig hotbild. Det finns alltså människor som har hotat människor till livet för att Wilma inte ska hittas. Bara timmar efter uppropet till dykare mottog initiativtagaren mordhot. Det är en väldigt dyster sida av mänskligheten. Men den finns där. In i det sista, när vi bara var fyra dykare kvar, fanns hundförare med skyddshund på plats för att kunna avvärja eventuellt hot mot oss och vår egendom på land.

Gårdagens insatser från dykare, landorganisation, hundar, hundförare, sponsrande företag, civilförsvarsförbundet och så många andra - det ger verkligen hopp om att den goda sidan av mänskligheten är starkast.

Jag kommer inte att gå in mer på hur, var, vilka som sökt och deltagit. Men den som drog igång det här och redan är offentlig är värd all respekt för att ha brutit ny mark i dyksverige. Tack Marcus Göthberg för att du, med familjens bästa i åtanke, drog ihop Sveriges största sökinsats med frivilliga dykare. Kom igen nu och ge Marcus en uppskattning genom att gilla inlägget.

Människor ändå ❤”

https://www.facebook.com/1251858770/posts/10223713003833730

Pk så vem hotar?
Någon psyksjuk eller nån ensam och arg incel...?

Eller vänner och anhöriga till Tischo? Dvs kurdklanen? Nån som inte klarar att Sparrisen just nu är Sveriges mest hatade person?

Oavsett så hoppas jag att Karma kommer ifatt hans förljugna farsa Shabaz Saed och dessa jävla ”kusiner”.

PappaKurd verkar bo kvar
https://www.hitta.se/shabaz+saed/uddevalla/person/zRPP2-444n
Citera
2020-11-02, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
FÖR JÄVLIGT att behöva läsa hur inblandade i dykinsatsen blivit mordhotade 😡😡😡😡😡

”Vet ni.

Sökandet efter Wilma har kantats av en ständig hotbild. Det finns alltså människor som har hotat människor till livet för att Wilma inte ska hittas. Bara timmar efter uppropet till dykare mottog initiativtagaren mordhot. Det är en väldigt dyster sida av mänskligheten. Men den finns där. In i det sista, när vi bara var fyra dykare kvar, fanns hundförare med skyddshund på plats för att kunna avvärja eventuellt hot mot oss och vår egendom på land.

Gårdagens insatser från dykare, landorganisation, hundar, hundförare, sponsrande företag, civilförsvarsförbundet och så många andra - det ger verkligen hopp om att den goda sidan av mänskligheten är starkast.

Jag kommer inte att gå in mer på hur, var, vilka som sökt och deltagit. Men den som drog igång det här och redan är offentlig är värd all respekt för att ha brutit ny mark i dyksverige. Tack Marcus Göthberg för att du, med familjens bästa i åtanke, drog ihop Sveriges största sökinsats med frivilliga dykare. Kom igen nu och ge Marcus en uppskattning genom att gilla inlägget.

Människor ändå ❤”

Pk så vem hotar?

Eller vänner och anhöriga till Tischo? Dvs kurdklanen? Nån som inte klarar att Sparrisen just nu är Sveriges mest hatade person?

Oavsett så hoppas jag att Karma kommer ifatt hans förljugna farsa Shabaz Saed och dessa jävla ”kusiner”.

PappaKurd verkar bo kvar

Kan hotbilden innebära att någon inte vill att Wilmas kropp hittas tro??
Citera
2020-11-02, 22:25
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarreA
Kan hotbilden innebära att någon inte vill att Wilmas kropp hittas tro??

Ja det var innebörden som jag förstår det. Måste vara kurdklanen. Måtte dom skälva oavsett drabbas av ett lika stort trauma.

Och precis som @Rubar skrev igår så med tanke på hur Sparrisen uppträtt hittills så tror jag inte han klarar/varar i 12 år. Jag tror att han kommer att göra sig lika impopulär i fängelset som på häktet. Jag tror t.o.m att det kommer att finnas folk som kommer att hata honom. Dom har tillgång till dagstidningar och nyheter på klass 1 anstalterna också. Detta är ett osedvanligt grymt mord, på en flicka, ett barn av en särdeles osympatisk, narcissistisk, fingervisande strortrutad skitunge.
Citera
2020-11-02, 22:31
Medlem
Bambambis avatar
Citat:

”Vet ni.

Människor ändå ❤”

Pk så vem hotar?

PappaKurd verkar bo kvar
Såg det med, helt jävla sjukt 🤬
Såg du sidan som delades i en annan grupp ang idiotteorier om att mordet var en olycka? Där dessutom fel emelie skrivs ut 🤦🏼‍♀️
Alltså fyfan!
Citera
2020-11-02, 22:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freducation
Jag tycker vi skickar honom till Danmark så att han kan dela cell med Madsen med dygnet runt video o ljudupptagning. Kanske tom livesänt.

Hur lång tid tror ni det hade tagit innan de började skryta o detaljrikt övertrumfa varandra?
(hur stavas övertrumfpa egentligen?)
Övertrumfa stavas det.

Ja dom är ju av samma skrot och korn så dom passar bra ihop.
Citera
2020-11-02, 22:48
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Såg det med, helt jävla sjukt 🤬
Såg du sidan som delades i en annan grupp ang idiotteorier om att mordet var en olycka? Där dessutom fel emelie skrivs ut 🤦🏼‍♀️
Alltså fyfan!

Vilken grupp?
På FB eller här på fb?
Citera
2020-11-02, 22:56
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Vilken grupp?
På FB eller här på fb?
Facebook