2020-11-02, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Ja, det er synd i henne. Ektemannen krevde penger for husleie og strøm. Vet ikke hva en minstepensjon er på, men la oss si 12.000 i måneden, bare for å sette et tall på det. TH tjener i snitt 17 millioner i måneden, men unner ikke kona å bo gratis. Kanskje denne månedsleien var for at hun ikke skulle kunne komme seg unna. Ikke skulle ha mulighet til å kunne legge til side penger.

Og dette vet du siden du kjente AEH? At hun betalte husleie? Beklager, men jeg tror ikke på det.
Det virker dog som om du lever deg veldig inn i denne saken, nesten på grensen til det sykelige.

Og kan ikke rike mennesker få lov til å bo nøktern og være lite opptatt av luksus? Er ikke det lov? De burde hatt det som hos Petter S. liksom 😅 Hjelpes...
Senast redigerad av CrushCandy 2020-11-02 kl. 20:43.
Citera
2020-11-02, 20:26
Medlem
Hun kom seg fort ned på jorden igjen etter sin trivelige utenlandsreise med kommentaren at rastafletter ikke tar seg ut på en 60-åring. Synes avslutningen på den meldingen på FB er trist, og tyder på at hun har fått en gledesdrepende kommentar.
Citera
2020-11-02, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
McCann är inte uppklarat men han hade sannolikt rätt anser många i polisen. Sorry off topic.
Då får du läsa på, det är polisiärt uppkallat, en tysk pedofil är fängslad.
Citera
2020-11-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Ja, du har forstått det slik. Dette vet hverken du eller jeg noe om.
Derfor er du med på et spre et rykte. Men det var kanskje det som var meningen?
Jeg vet ikke om han var en god og raus ektemann. Men hvis jeg ukritisk tar alle rykter for god fisk, så var han ikke det.

Jeg tar ikke alle rykter for god fisk. Der for kan jeg heller ikke besvare spørsmålet.
Det er mange i tråden som har en agenda. Den går ut på spre flest mulig rykter, det hele er veldig lett å gjennom å gjennomskue.
Det ble fortalt at AEH måtte betale husleie i S4. Er du en av de som virkelig tror på dette?

At hun arvet penger og spanderte tur? Vel, det har jeg fra nærstående til familien. Mulig det er oppspinn, men jeg synes det er troverdig. TH er ikke bare en drømmemann, skjønner du
Citera
2020-11-02, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Et annet uttrykk: Tomme tønner ramler mest.

Det heter "tomme tønner RUMLER mest", som betyr at den som roper høyest har minst å fare med.
Altså ingen innhold, og ingen tyngde, noe som passer bedre for deg enn for meg.
Du husker kanskje at Holden sa at skilsmissepapirene var 10 år gamle?,
og du husker kanskje at det var jeg som sa at det ikke stemmer, at de er fra 2012, og var bare 6 år gamle i 2018.
Dette er det flere mnd siden jeg skreiv i forumet.
Det viser seg jo nå i Nettavisen at jeg faktisk hadde rett. Det var 2012 papirene var signert, noe som viser at Holden har løyet.
Og det er det ikke første gangen at han har gjordt.
Du husker at jeg postet det med jakka. Og du kommer til å få se at jeg hadde rett ang
at Anne faktisk måtte betale for seg i Sloraveien. Jeg vet mye annet også som viser klart og tydelig at TH er en psykopat.
Dette vil forhåpentligvis komme fram i media om ikke så altfor lenge.
Citera
2020-11-02, 21:04
Medlem
Hva med jakka postet du Fena? Virker du har noen gode kilder ja
Citera
2020-11-02, 21:07
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Då får du läsa på, det är polisiärt uppkallat, en tysk pedofil är fängslad.

Nej, det är inte polisiärt uppklarat alls. Men vi är off topic nu
Citera
2020-11-02, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrushCandy
Og dette vet du siden du kjente AEH? At hun betalte husleie? Beklager, men jeg tror ikke på det.
Det virker dog som om du lever deg veldig inn i denne saken, nesten på grensen til det sykelige.

Og kan ikke rike mennesker få lov til å bo nøktern og være lite opptatt av luksus? Er ikke det lov? De burde hatt det som hos Petter S. liksom 😅 Hjelpes...

Det med Petter var nå bare for å vise hvordan mange andre milliardærer bor.
Selvfølgelig er det lov å bo fatteslig. Poenget er at han er en gjerrigknark og ikke unnet AE mye. Han var rett og slett ikke glad i henne.
Citera
2020-11-02, 21:12
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
At hun arvet penger og spanderte tur? Vel, det har jeg fra nærstående til familien. Mulig det er oppspinn, men jeg synes det er troverdig. TH er ikke bare en drømmemann, skjønner du
Är det samma som spred lögnen om att familjen skulle kallat henne Nullet? Vi vet nu att smeknamnet är Mimmi.
Citera
2020-11-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Är det samma som spred lögnen om att familjen skulle kallat henne Nullet? Vi vet nu att smeknamnet är Mimmi.

Jeg har ikke for vane å skrive om ting jeg ikke vet noe om. Mimmi er et koselig navn, vanlig å bli kalt mimmi istedet for mormor, e.l.
Citera
2020-11-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Haha, Fyren (Hyatt) er en episk fraud.
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/22587/Rachlew_avhandling.pdf?sequence

Man behøver ikke lese hele avhandlingen. Det holder lenge med å lese del 1, avsnitt 8.
Hvis brukerne leser dette, vil de innse hvor mange tåpelige kommentarer denne tråden har avfødt. Men, de som har størst behov for å korrigere sine hypoteser, er ikke interessert i å lese dette. Derfor møtes man med følgende utsagn:
"Støtter du psykopaten?".
"Er du i familie med TH".
"TT".

Dette er mennesker som sikkert er fornuftige på mange områder, men i denne saken har de gått fullstendig i vranglås.
Disse brukerne er ikke interessert i fakta, mange av kommentarene er basert på følelser. Sinne og hat fortrenger alle tilløp til kritisk tenkning. Jeg skrev at man kanskje burde gå eks-svogeren etter i sømmene. Dette møtes med indignasjon, og beskyldninger om forsøk på avsporinger.
Man kjenner etterhvert lusa på gangen. Jeg skriver det jeg mener, jeg er ikke med i en popularitetskonkurranse.
Så får andre pusle med sitt.
Citera
2020-11-02, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Det heter "tomme tønner RUMLER mest", som betyr at den som roper høyest har minst å fare med.
Altså ingen innhold, og ingen tyngde, noe som passer bedre for deg enn for meg.
Du husker kanskje at Holden sa at skilsmissepapirene var 10 år gamle?,
og du husker kanskje at det var jeg som sa at det ikke stemmer, at de er fra 2012, og var bare 6 år gamle i 2018.
Dette er det flere mnd siden jeg skreiv i forumet.
Det viser seg jo nå i Nettavisen at jeg faktisk hadde rett. Det var 2012 papirene var signert, noe som viser at Holden har løyet.
Og det er det ikke første gangen at han har gjordt.
Du husker at jeg postet det med jakka. Og du kommer til å få se at jeg hadde rett ang
at Anne faktisk måtte betale for seg i Sloraveien. Jeg vet mye annet også som viser klart og tydelig at TH er en psykopat.
Dette vil forhåpentligvis komme fram i media om ikke så altfor lenge.
Jeg håper at vitner har gått til politiet med det de vet om at hun måtte dele på utgifter, hvis de ikke fant bevis på det blant kvitteringer og notater. De vet jo allerede at hun ikke hadde råd til en helgetur, for det lå jo åpent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in