2020-11-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Mm, men även min 5-åring förstår ju att Trump får skylla sig själv när han bråkat med media från dag 1 sedan den här cirkusen drog igång för över 4 år sedan.

Jag är övertygad att Trump är rädd för journalister och media. Att han attackerar dem beror i mycket på att han vet att han inte kan sitta ner i en intervju och ge riktiga svar på några frågor. Han är så ointresserad som människa att han inte ids lära sig något. Han vet ju att man kan köpa allt. Och det kanske han tog ett steg för långt.
2020-11-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Bet365 ligger stadigt på 2.75 för Trump och 1.50 för Biden.

Mm...Men bet365 hade 2.62 imorse. Igår var det stabilt på 2.70.
2020-11-02, 20:02
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Tänk om Trump vinner, igenom valfusk, enligt kryphål i lagen?
USA blir ett land med valstategi som liknar Vit Ryssland och Svart Ryssland?

Hoppas Trump vinner. Jag vill se action! Fast jag vet att han vinner inte
2020-11-02, 20:03
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Inte när han vinner.

Vad är väntevärdet på Trumpseger tror idioten?
2020-11-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Korrupta är dem inte även när Rasmussen har Biden före Trump så är det dags förstå game over!

Ja eller så kan man titta på early voting, republikanerna leder i många battleground states, eller så är det jämnt.

Min analys är att rep kommer krossa dems i röster på valdagen
2020-11-02, 20:04
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Jo men nu råkar det ju vara så att demokraterna tror på vetenskapen gällande klimatförändringar och vill strama åt nya uppstarter av fracking.

Trump säger sig inte tro på vetenskap (jag är övertygad om att han gör det men han försöker frälsa sina efterblivna supportrar) och vill släppa det löst.

Min poäng var ändå att man kanske ska lugna sig lite med att just den frågan avgör valet i PA

Fracking har varit enormt lyckat för USA och spelat en stor roll i att dom blivit energioberoende och skapat väldigt mycket jobb. Det skapar faktiskt lägre CO2 utsläpp. Den s.k vetenskap du refererar till är en sekt som tror på apokalypsen och har väldigt lite att göra med riktig vetenskap.

Demokraterna tror på vetenskapen hahahah
Menar du demokraterna som tror att det finns 72 kön, att vita systematiskt förtrycket svarta, att vi bara har 12 år på oss att fixa klimatet, och att lockdowns kommer stoppa covid?

Det är intressant att se hur övertygade ni är om att ni står på vetenskapens sida när det är så monstruöst tvärt om.
2020-11-02, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Ni som stöttar Biden!
Varför kan inte varje delstat vara befriad från federala lagar?
Är det dåligt tycker ni?

Själv tycker jag Kalifornien borde utropa sig som självständigt från usa.

Om delstaterna ska överge federala lagar - vem ska bestäms dom nya då? Tar di bort dom så behöver man väl göra om hela konstitutionen och konferationen faller?
2020-11-02, 20:06
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Själv tycker jag Kalifornien borde utropa sig som självständigt från usa.

Om delstaterna ska överge federala lagar - vem ska bestäms dom nya då? Tar di bort dom så behöver man väl göra om hela konstitutionen och konferationen faller?

CA borde definitivt vara eget land. Dom skulle säkert klara av det.
2020-11-02, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Fracking har varit enormt lyckat för USA och spelat en stor roll i att dom blivit energioberoende och skapat väldigt mycket jobb. Det skapar faktiskt lägre CO2 utsläpp. Den s.k vetenskap du refererar till är en sekt som tror på apokalypsen och har väldigt lite att göra med riktig vetenskap.

Menar du demokraterna som tror att det finns 72 kön, att vita systematiskt förtrycket svarta, att vi bara har 12 år på oss att fixa klimatet, och att lockdowns kommer stoppa covid?

Det är intressant att se hur övertygade ni är om att ni står på vetenskapens sida när det är så monstruöst tvärt om.

Hen tror på ”vetenskap” upplevd vetenskap... kolla det som hände på Yale för ngra år sen. Många vänster är exakt såna. Behöver ”safe places”
2020-11-02, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
CA borde definitivt vara eget land. Dom skulle säkert klara av det.

Tror jag med. Kan se hur man kan dela upp allt på 3-5 stora nya konfederationer men bra handelsavtal. I långs loppet hoppas jag på det så våldsamheterna inte blir värre
2020-11-02, 20:08
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Mm...Men bet365 hade 2.62 imorse. Igår var det stabilt på 2.70.
Å just nu är det 2.75
2020-11-02, 20:10
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666

1980-talet: regnskogarna försvinner.
1990-talet: ozonlagret försvinner.
2000-talet: isarna smälter.
2010-talet: jorden brinner upp av överhettning.

Och sen blir folk förvånade att Trump blev vald.

Wake up and smell the coffee.

Globalistsekt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in