Citat:
Ursprungligen postat av
RonnyKålman
Håller med.
Men tittar man på rosarosas posthistorik kan man ganska snabbt bedömma att hon tillhör den värsta och extremaste arten av vänstern. Extrefeminist, vänsterblivrn (FI), globalist, zionist och icke-vit.
OnT, undrar vad som kan rädda Biden här i detta valet, som innan sagt så hänger mycket på just Pennsylvania. Florida och Texas kan han nog glömma, förlorar han Pennsylvania och ÄNDÅ vinner kan vi definitivt konstatera att det handlar om extrem valfusk.
Hehe jo jag vet, jag vill minnas att jag haft några bataljer med hen förut och antingen så är det ett troll eller en hopplös vänsterbliven
Som jag ser det så kommer jag anta att valfusk skett om Biden vinner med stor marginal, för det ska inte kunna hända med en sådan groteskt katastrofal kanditat. Alternativt att media har lyckats med att föra folk bakom ljuset helt enkelt. Oavsett ser jag en Biden vinst som ett stort nederlag, men det
kan också vara någonting bra eftersom det kommer blottlägga stridslinjerna tydligare än någonsin förut och det kommer inte råda något tvivel om vad eller vilka det är som ställer till med elände här i världen.
Det skulle vara mycket intressant att följa i realtid hur extremvänstern i USA plöjer igenom allt dom kan ifall Biden vinner. För han kommer lägga sig platt. Han har Kamala Harris som VP för guds skull, och han är dement, OCH korrupt