2020-11-02, 18:37
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Fast det här är något han borde ha börjat med för en månad sen. Ytterligare ett bevis på att han inte förstår varför han vann 2016.

Han gjorde ju det.
2020-11-02, 18:38
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Polls som inte är rena beställningsjobb.

Trump som har 125.000 på sina kampanjmöten vs Biden som har 250.

Responsen som visar sig på nätet.

De tidiga tecken att svarta amerikaner skiter i att rösta.

Suburban women som kommer tillbaka.

Late undecided som 75% går till Trump.

80% vet nu om att Biden hade korrupta affärer ihop med Kina.

Trump är sittande president.

Nu gillar jag varken Biden eller Trump men vad har folkmängden på deras kampanjmöten att göra? Där är ju Biden`s supportrar smarta att stanna hemma pga corona som härjar. Och Trump supportrar är ju mindre begåvade som samlas i stora flock och sprider skiten vidare.
2020-11-02, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Varför skulle man ljuga om det. Lätt att kontrollera.

Och nej, om 177k är ONLINE av 749K prenumeranter så är det GALET BRA.

Har du börjat räkna dem? 177k bots av 749k är kasst.
2020-11-02, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Varför skulle jag hitta dina argument? Du anmärkte väldigt otrevligt mot:
Med fakta från 2012. Bättre då vara tyst än att visa sina brister.

Fakta från 2012 väger tyngre än ingen fakta alls. Men eftersom du är debil förstår du inte
det
2020-11-02, 18:47
Medlem
IsraelWatchs avatar
Haha verkar tillochmed som om republikanska Rasmussen inte kan hålla ned Bidens siffror längre.

Biden 49-Trump 46 enligt allas trumpidioters favoritpoll.

https://www.rasmussenreports.com/pub...en_49_trump_45
2020-11-02, 18:49
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orten19
Nu skriver Aftonbladet en artikel om en kvinna som köpt sitt första gevär för att skydda sig mot högerextrema efter valet.

Inget om de våldsamma vänsterextremisterna, hmm...

Äckliga vänsterblaska

Vilken artikel då? För den jag läste på AB för en minut sen var om en kristen republikansk kvinna som skaffat sig vapen för att skydda sig mot vänstern.
2020-11-02, 18:51
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Inte alls. Min bedömning baseras på opinionsundersökningar och den starka trend som bara ökat i styrka och som är en entydig kraftig vind mot Trump.

Många tycks tro att det förra valets underskattning av stödet till Trump kommer att upprepas, men det är snarare tvärtom. Precis som med Sd i Sverige så är skämseffekten mindre efter en tid av normalisering samtidigt som opinionsinstituten förbättrat sina metoder och analyser. Det är troligare så att stödet för Trump är så lågt att det kommer att behövas en ordentlig eftervalsanalys för att fånga in vad som egentligen skedde.

Fortfarande ingen fakta utan en "uppfattning" du kommer med, som baseras på vad du ser genom MSM tyvärr.
Majoriteten av MSM är ägda av samma personer som äger Demokraterna och så klart Biden, därav din uppfattning att Trump skulle vara impopulär hos folket.

Tvärtom är det extremt många som bytt sida till Trump, majoriteten av Latinos är på Trumps sida nu, vilket de inte var innan 2016. Bara det bör säga dig nåt.

Sen är det väldigt många svarta som nu stöttar Trump istället för Biden, och de som inte stöttar Trump stöttar heller inte Biden.

Några viktiga svarta celebs som "bytt sida" är Ice Cube, Lil Wayne, 50 Cent och många fler. Jag ser dessutom på deras egna Instagram sidor att majoriteten skriver "Trump 2020" vita som svarta.

Jag tittar konstant på amerikansa nyheter, CNN tex, som är Trumphatare. Där har de skiftat från att nästan jubla över Bidens siffror till rent av Panik och förvirring och istället börjat propagera hårt mot Trump för att på så sätt försöka avstyra riktningen som just nu Trump får. De babblar mestadels om "covid failure", lastbilen som blev uppskrämd på motorvägen och Dr Falucci, trots att nyheterna heter "Countdown to election", bara det bör säga dig nåt om verkligheten.

Du anar inte hur många människor egentligen gillar Trump, men det kommer du inte se på MSM eftersom det hade så klart gått emot deras strategi att avsätta Trump.

Gå bara in på en random rappares Instagram så ser du kommentarerna där tex.
2020-11-02, 18:52
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Haha den här posten ska jag spara och reposta efter resultatet. Något inne i mig säger att den inte kommer åldras speciellt bra.

Det ser jag fram emot.
2020-11-02, 18:53
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Haha verkar tillochmed som om republikanska Rasmussen inte kan hålla ned Bidens siffror längre.

Biden 49-Trump 46 enligt allas trumpidioters favoritpoll.

https://www.rasmussenreports.com/pub...en_49_trump_45

Ordentligt game over för Trump. Tror min gissning nedanför här kommer stå sig riktigt bra
2020-11-02, 18:54
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
För Trumps eget bästa är det bra om han förlorar. Om han sitter i 4 år till kommer han vara hatad av många så länge han lever och även efter sin död. Nu har han bara suttit en mandatperiod och är inte alls så hatad som han kommer vara om han sitter två mandatperioder. Jämförbart med Richard Nixon till exempel.

Och ja Trump kommer förlora, han har ingen chans att vinna. Ska erkänna att det kommer bli skönt med en normal president.
Ja Joe Biden är ju verkligen normal.

Om Bye bye Biden faktiskt blir vald så kommer han ju att stiga ner ganska omedelbart, pga hälsa, och göra Kamelen till USAs president, trots att ingen gillar henne. Vem blir vice?
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Väldigt låg energi på Trump idag på rallyt. Kollar just nu direkt från Fayetteville, NC.

Han verkar helt utmattad. Tror han har kört på för hårt med alla dessa rallys.
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
För Trumps eget bästa är det bra om han förlorar. Om han sitter i 4 år till kommer han vara hatad av många så länge han lever och även efter sin död. Nu har han bara suttit en mandatperiod och är inte alls så hatad som han kommer vara om han sitter två mandatperioder. Jämförbart med Richard Nixon till exempel.

Och ja Trump kommer förlora, han har ingen chans att vinna. Ska erkänna att det kommer bli skönt med en normal president.

Han är inte hatad han är älskad av många. Det är bara media deras lekajer som försöker blåsa upp hatet, på gatan är det tvärtom.

Trump kommer vinna och då kommer frihet återigen nås både i USA och världen.
Folk är trött på krig och elände, Trump är emot krig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in