2020-11-02, 18:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Biden säger nu i sitt Rally att han är för skattesäkningar nu.... Joo, tjena!

Han säger vid andra tillfällen att han ska höja skatterna.
2020-11-02, 18:10
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Hoppas på Trump, har inte gillat en enda amerikansk president sedan Kennedy, de har alla varit skit. Bill och Obama var förvisso charmiga men det är väl det enda man kan ge dem.

Trump får mig att skratta, regelbundet, så lika bra han får förbli president.

Obama charmig ??
Tyvärr har man ju bara ruttna alternativ till president, Trump är inte bra men Biden är ett värre alternativ för arbetande människor i USA.
2020-11-02, 18:11
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Jag bedömer att Demokraternas seger kan den bli den största på länge. Biden kan mycket väl ta hem hela 300 elektorsröster, och Trumpsidan kommer att undra vad som egentligen hände när folket så kapitalt övergett Trump för det förhållandevis okarismatiska men trovärdigare alternativet.

Tack och lov kommer Trump-eran snart bara vara en parentes i USA:s historia, en wasp-dödsryckning och starten på en ny mer progressiv och inkluderande politik.
2020-11-02, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Biden är ju 5 år äldre så om han får vara kandidat varför skulle inte Trump få va det som är yngre? 😅
En president får ju endast inneha presidentposten 8 år totalt. Var lite osäker på om en president får göra ”comeback” så att säga, efter att ha varit president en presidentperiod 4 år. Den senaste presidenten som satt 3 presidentperioder 1933-1945 var Franklin D. Roosevelt.
2020-11-02, 18:13
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Jag bedömer att Demokraternas seger kan den bli den största på länge. Biden kan mycket väl ta hem hela 300 elektorsröster, och Trumpsidan kommer att undra vad som egentligen hände när folket så kapitalt övergett Trump för det förhållandevis okarismatiska men trovärdigare alternativet.

Tack och lov kommer Trump-eran snart bara vara en parentes i USA:s historia, en Wasp-dödsryckning och starten på en ny mer progressiv och inkluderande politik.

Haha den här posten ska jag spara och reposta efter resultatet. Något inne i mig säger att den inte kommer åldras speciellt bra.
2020-11-02, 18:14
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:

Tack och lov kommer Trump-eran snart bara vara en parentes i USA:s historia, en wasp-dödsryckning och starten på en ny mer progressiv och inkluderande politik.

Dina bedömningar är dessvärre baserade på känslor och därför bör du förberededa dig mentalt för en shock.
2020-11-02, 18:15
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Nu vill Biden göra sjukvården billigare. Varför höjade han den då för att börja med?
Medlem
Citat:

Biden verkar nästan lika populär som Obama 2008.
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Biden säger nu i sitt Rally att han är för skattesäkningar nu.... Joo, tjena!

Han säger vid andra tillfällen att han ska höja skatterna.
Han vet nog inte vad han snackar om. Säger olika saker hela tiden.
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Va faaan håller Trump kampanjen på med?
https://youtu.be/PYFp-PcRfrc
https://youtu.be/LdRPgO2OtkA
https://youtu.be/IFQAKKSg8II

Helt plötsligt, kanske 40 timmar innan valet, hittar man tillbaka till den "memeiga" virala faktorn som gav han segern 2016.
Helt klart för sent
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Biden är ju 5 år äldre så om han får vara kandidat varför skulle inte Trump få va det som är yngre? 😅
https://www.youtube.com/watch?v=KMtf...LincolnProject

Om Trump är i det här skickat nu - hur tror man att han ska bete sig om fyra år då?

Men han är välkommen att försöka tycker jag. Det blir bara roligt.
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Obama charmig ??
Tyvärr har man ju bara ruttna alternativ till president, Trump är inte bra men Biden är ett värre alternativ för arbetande människor i USA.

Betydligt charmigare än plankan Mitt Romney iaf.

Jag bryr mig inte om vem som är bra och vem som är mindre bra, Trump är rolig, Biden är tråkig. Skit är det enda man får från politiker iaf, tar gärna mitt med en dos av skratt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in