Citat:
Ursprungligen postat av
energyfusion1234
Vem vinner tror ni helt ärligt?
Jag tror det blir jämnt.
Jag tror Trump vinner. Ser du till hur många han drar till sina rallys är hans fans otroligt entusiastiska över honom, de
älskar honom. Till skillnad mot Joe Biden's fans, som inte verkar existera. Vem vill verkligen rösta på någon de inte tror på? Dessutom tror jag inte färre kommer röst app honom än förra gången. Men det kommer bli svårt att avgöra såklart, hur stor inverkan har till exempel massmediernas (anti-Trump-medierna) desinformationskampanjer och smutskastning haft på vanliga amerikanska väljare, eller har de genomskådat den stora lögnen? Oroligt svårt att säga, jag tror amerikanarna är mer misstänksamma av sig mot eliten än vad den blåögde svensken är.
För övrigt kan inte pollsen litas på, då de mer handlar om att inverka på rösstandet i demokraternas favör (vilket vi såg förra valet). Ännu en ska att ta i beaktande är att Trump jobbar otroligt hårt och är en duktig strateg: han satser på de stater där de är tight mellan reps och dems, och förra valet lyckades ju han vända dem precis som han ville. Han har också mycket stöd bland republikaner och gräsrötter/aktivister som hjälper honom in i döden (den lojaliteten har inte Biden tror jag). Har du någonsin sett någon vurma för hur bra Biden är?
Men som sagt, jag vet inte detta, bara tror! Och jag är också väldigt biased mot Trump