2020-11-02, 15:14
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Känns som att det är upplagt för turbulens, Trump "vinner" på valdagen och utropar sig till vinnare och mobiliserar högerextremisterna, Biden tar hem det totalt sett efter någon eller några veckor och detta kommer förmodligen inte Trump och högerextremisterna acceptera.
Det kan säkert bli bråkigt i USA om Trump "vinner" på valdagen, men förlorar när alla röster är räknade.
Samma sak om Biden går mot seger och Trump så småningom vinner i domstol.
Demokratin blir förloraren i båda fallen.

Vinnarna blir de som vågar gå in på börsen när det är som värst.
2020-11-02, 15:15
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
5% leder Biden med enligt Monmouth. Dom flesta polls visar på stadiga 5-7% för Biden.

Biden behöver en betydligt större ledning inför valdagen om han vill känna sig säker.

Tror Trump äter upp minst 3-5% på valdagen.
2020-11-02, 15:15
Medlem
Man blir riktigt trött av att få ett grepp om vem som leder och vem som kommer att vinna. Jag tror fortfarande att Trump kommer att vinna. Det är så svårt att tänka sig att mer än hälften av det amerikanska folket kommer att rösta på Biden. Visst finns det många naiva människor som litar på CNN, men så många kan det inte finnas.

Detta är det sista jag skriver innan valet. Jag återkommer den 4:e.
2020-11-02, 15:17
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Bara 3 % 18 -29 åringar i Wisconsin som röstat? Kan det verkligen stämma? Ser bra ut för Trump om det stämmer.

Vet inte exakt hur de räknat just det där. Men borde vara fler. Resterande ser ju ut att kunna stämma.
2020-11-02, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Absolut men även vänstern och BLM har ju kört hårt på splittring i år.
Alla som stöttar BLM är fullständigt bortom all räddning, idioter till 100%.

Etablerad media,blm och antifa styrs väl av samma globalistiska och partiet demokraternas intresse. Dom har ju eldat på terrorismen.
2020-11-02, 15:20
Medlem
Skit i undersökningarna. Dessa är nonsens såvida man inte utfört dem själv per telefon eller på plats.

Trump vinner med cirka 280 elektorsröster. Mot Bidens cirka 258.

Vad tror ni?
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Biden behöver en betydligt större ledning inför valdagen om han vill känna sig säker.
I
Tror Trump äter upp minst 3-5% på valdagen.
Länken du postade om Minnesota går inte till någon data. Kan du ge rätt källhänvisning.?
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Hur man än vänder och vrider på det så måste Trump vinna alla följande battlestates för att nå över 270 elektorer.
Han måste vinna Arizona,Pennsylvania,Georgia,North Carolina och naturligtvis Florida.

Gör han detta så får han 278 elektorer.

Precis, detta är i princip Trumps enda väg till seger. Och då får han inte överraskningstappa någon av Texas, Ohio eller Iowa där det också är riktigt jämnt.

En stat som vi inte har pratat så mycket om är Nevada. Clinton vann här med 1.5% och Biden ligger upp med 4.9% i nuläget. Denna brukar man alltid räkna som solid demokratisk, men skulle kunna vara en bubblare för Trump (6 elektorsröster).
2020-11-02, 15:21
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Varför tror du att amerikaner är politiskt efterblivna?
Jag skrev folk. Jag tror alla som lever under ständig medial hjärntvätt trillar dit i slutänden. Åtminstone majoriteten.
Senast redigerad av Jiren 2020-11-02 kl. 15:26.
2020-11-02, 15:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Biden ligger 9 % högre än Trump ..Kan Trumps siffror ändras drastisk tills imorgon mvh

Du får försöka hålla isär siffror från OU och räknade röster. Snart vet vi de riktiga siffrorna. Dvs de räknade rösterna. Jag gissar på så pass stor landslide för Trump att poströsterna inte behöver räknas mer än formellt sett.

#ComeOnMan
#LockHimUp
#Trump2020
#ProudBoysStandBackandStandBy
2020-11-02, 15:24
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Vet inte exakt hur de räknat just det där. Men borde vara fler. Resterande ser ju ut att kunna stämma.
Nixter borde veta...för det var väl förträffliga L2 som inregistrerade denna data, eller? Hur man extrapolerar den är dock ett större aber kan jag säga.
2020-11-02, 15:29
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Ser ut som att Trump kan förlora Texas också...

Det kommer bli ett metaforiskt blodbad i elektorsröster

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in