2020-11-02, 13:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstock
När får vi ett resultat svensk tid?

Räkna med onsdag förmiddag som absolut senast för allt som inte är förtidsröster som inte är färdigräknande, annars senast 5:e Januari
2020-11-02, 13:00
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstock
När får vi ett resultat svensk tid?
Gissar mellan 2-4 på morgonen brukar komma en VALU också som visar rätt bra åt vilket håll det lutar, Så det är bara sova på dan sedan vara vaken natten....
2020-11-02, 13:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Finns ingen på någon sida av partierna som är en sk rising star i US likt tex JFK , Man har försökt länge men det är få som finns att ens tillgå!
Gissningsvis åker Trump ut från Vita Huset vilket är nog 95% chans han gör, Lär nog Republikanerna göra en re build för att få fram en som kan ta över på sikt presidentskapet!

Jag tror vi lär få se en "rising star" den dagen antingen republikanerna eller demokraterna imploderar, USA behöver få in färskt blod och åsnan och elefanten har etablerat sig för hårt för att tillåta eldsjälar och brandtalande individer med en god vilja att få plats
2020-11-02, 13:01
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Så i teorin så skulle vi kunna se en Biden vinst men Pence som VP?

Faktiskt! Men jag antar att detta är med det nya huset och senaten, efter valresultatet. Men om republikanerna behåller senaten så skulle det kunna bli team Biden/Pence 2020. Lite bisarrt.
2020-11-02, 13:02
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Räkna med onsdag förmiddag som absolut senast för allt som inte är förtidsröster som inte är färdigräknande, annars senast 5:e Januari
Nje beror på lite för visar det sig att Biden har kopplat upp ett järngrepp under natten så lär det nog visa sig snabbt oavsett poströster eller ej!
2020-11-02, 13:03
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Faktiskt! Men jag antar att detta är med det nya huset och senaten, efter valresultatet. Men om republikanerna behåller senaten så skulle det kunna bli team Biden/Pence 2020. Lite bisarrt.

Det är genuint så jag (nästan) önskar det, det vore den absolut bästa katastrofen till ett skämt, kan bara se minerna framför mig hur alla tappar andan efter att Biden blir USAs nya president men Pence fortsätter som VP!

Dock så lär demokraterna vinna senaten, jag vågar genuint sätta pengar på att de får en pytteliten majoritet där de sitter på antingen 51 eller 52 platser i senaten
2020-11-02, 13:04
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Finns ingen på någon sida av partierna som är en sk rising star i US likt tex JFK , Man har försökt länge men det är få som finns att ens tillgå!
Gissningsvis åker Trump ut från Vita Huset vilket är nog 95% chans han gör, Lär nog Republikanerna göra en re build för att få fram en som kan ta över på sikt presidentskapet!

Gissar att Pompeo och Nikki Haley kommer ställa upp i republikanernas primärval 2024.
Pompeo har noll karsima - men beroende på hur kaotisk Biden/Harris blir så kan han nog vara ett tilltalande val ändå.

Demokraterna har iaf Pete Buttigieg som säkert kommer gnaga sig fast i partiet kommande decenium
2020-11-02, 13:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Nje beror på lite för visar det sig att Biden har kopplat upp ett järngrepp under natten så lär det nog visa sig snabbt oavsett poströster eller ej!

Den som lever får se helt enkelt men färdigräknat lär det inte vara fören i januari speciellt då postmästaren har dömts två gånger nu för att försöka sabotera valet.
2020-11-02, 13:05
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Jag tror vi lär få se en "rising star" den dagen antingen republikanerna eller demokraterna imploderar, USA behöver få in färskt blod och åsnan och elefanten har etablerat sig för hårt för att tillåta eldsjälar och brandtalande individer med en god vilja att få plats

Jag tror nog att det är det, som bägge partier är rörande överens om : inget tredje parti !

Att motparten splittras ja.., men inte ett nytt parti.
2020-11-02, 13:06
Medlem
zergrushs avatar
Donald är så säker på att han kommer vinna att han behöver mura in sig i Vita Huset...?
https://twitter.com/GeoffRBennett/status/1323092344053354498
Citat:
The White House on lockdown: A federal law enforcement source tells NBC that beginning tomorrow, crews will build a “non-scalable” fence to secure the WH complex, Ellipse and Lafayette Square.
Det här har nog aldrig hänt tidigare. Räckte det inte att gömma sig i bunkerkällaren...?
2020-11-02, 13:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Den som lever får se helt enkelt men färdigräknat lär det inte vara fören i januari speciellt då postmästaren har dömts två gånger nu för att försöka sabotera valet.
Nåja alla vem vem som tillsatte han också men dem i filterbubblan ser inte det, Klarar man inte vinna ett val på fair play då vete fan om man ens ka vara med i racet!
2020-11-02, 13:09
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Nu är du där igen och fladdrar med dina siffror som du hämtar från Trump vänliga register, Ska någon ta dig på allvar så länka till nationella offentliga register kanske man kan ta dig på allvar men inte nu!

L2 - Trump vänliga register ? Detta är ju gamla Lables & Lists, deras data är av mycket hög kvalitet baseras på den data som finns och långt innan Trump var en kandidat 2016. Har ju ingenting med Trump att göra, vart får Ni allt ifrån ?

Anser själv att detta är den bästa data som existerar för Wisconsin (med flera stater) där detaljerad information saknas från myndigheter, ypperligt arbete tom.

Nu är det ju snart valdag så den som lever får se.
Intressant tycker jag är att Wisconsin är indikativt för flera stater däromkring.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in