Tror ändå man som 74-åring behöver lite doping för att palla åka runt i flera månader och dansa på scener. Min farsa är över 70 bast och pallar knappt att gå till brevlådan..
Vore intressant om du kunde bevisa varför Fallafel Group har rätt? Vad är det dom gör så unikt?
Jag har läst vad dom själva skriver på facebook och det verkar seriöst. Dom försöker räkna in shy voters och göra beräkningar på folk som inte svarar. Dom har förfinat sina metoder. Tyvärr hinner jag inte analysera detta mer just nu men jag återkommer i natt till frågan.
Dom bestrider själva att dom skulle vara fel ute i sina mätningar.
Ja tydligen är det så men jag behöver internutbilda mig själv för att få bättre överblick över vad som verkligen händer och vilka stater man skall titta på.
Det tråkiga med detta valet är troligen att vi inte har resultatet ens den 4:e november.
Tror ändå man som 74-åring behöver lite doping för att palla åka runt i flera månader och dansa på scener. Min farsa är över 70 bast och pallar knappt att gå till brevlådan..
Gör ett besök på ditt närmaste demensboende så finns det säkert någon som pallar att hålla låda från arla morgon till midnatt.
Det märks en skillnad mellan Trump och Biden, och jag tror att om Trump vinner så kommer han vara i ett liknande skick då hans andra period tar slut vid 78-års ålder.
Trump har alltid varit så. Han har hög energi. Han är en sann extrovert och får ytterligare energi av stora folkmassor. Det är just därför han orkar hålla på som han gör.
Tjack är förövrigt amfetamin. Ett uppiggande preparat. Men det fungerar inte som detta i längden. Och med tanke på hur länge Trump har betett sig på detta vis (sover 5 timmer per natt, hög energi ändå) så skulle jag säga att det är väldigt liten chans att han faktiskt tar något.
Biden däremot misstänker jag starkt. Man kan se i debatterna att han börjar bra och piggt, men börjar dala efter ca 45-60 minuter. Har man tagit t.ex. kokain så är det ofta då man behöver påfyllning.
Du kanske har rätt om Trump. Är isf jävligt impad att man kan ha så mycket energi som 74-åring utan knark. Jag känner gott om 30-åringar som knappt orkar gå och köpa mjölk.
Om Biden tar ladd innan debatter borde han isf fylla på lite efter en timme. Det är ju bara att hälla i vattenglaset så märker ingen nåt..
Gör ett besök på ditt närmaste demensboende så finns det säkert någon som pallar att hålla låda från arla morgon till midnatt.
Det märks en skillnad mellan Trump och Biden, och jag tror att om Trump vinner så kommer han vara i ett liknande skick då hans andra period tar slut vid 78-års ålder.
Om Biden vinner lär han dö samtidigt som han segertalar. Och vips är en svart brud president. Det vore en jävla vändning.
Cenk Uygur på The Young Turks som stod för den legendariska resan genom förnekelsens alla faser vid valvakan 2016 gissar på att elektorsrösterna blir 335 -203 till Biden.
Om det något jag önskar av morgondagen så är det en ännu ordentligare härdsmälta - tyvärr tror jag att han ligger närmare än vad många gör i denna tråd.
Golfare åker ju bara runt i en sån där töntig bil och spenderar halva dagen i klubbhuset framför en biff med pommes. Men visst - Trump går rätt bra för att vara 74 bast. Det håller jag med om.
Haha, när han landar med Airforce one för sina rallys, så brukar den stanna med nedgångstrappan ca 50 meter från hans talarstol.
Ändå åker han "The Beast" (presidentlimosinen) dessa få metrar....
Haha, när han landar med Airforce one för sina rallys, så brukar den stanna med nedgångstrappan ca 50 meter från hans talarstol.
Ändå åker han "The Beast" (presidentlimosinen) dessa få metrar....
I de rallys jag har sett så går han bredvid "the beast" vilket jag gissar är ett beslut från secret service - då de säkert vill kunna trycka in han i bilen snabbt i händelse av attentat