2020-11-02, 11:54
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Den som skedmatar China Joe med äppelmos har kanske lagt lite uppåttjack i den så gubben orkar stå på benen när han lutar sig mot något.

(off topic så ska man inte mixa krossad medicin med äppelmos, då det reagerar med många vanliga medicinalämnen)

Tror inte att varken Trump eller Biden går på något prestationshöjande faktiskt.
Tror att för Trump så är de stora publikerna ett tillräckligt stort stimulus för att öka prestationen.
Rykten har gått om att Biden står på memantin (demensmedicin), har dock jobbat med patienter som står på den under flera år och han uppvisar inga av de vanliga sidoeffekterna i sina tal.
2020-11-02, 11:54
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det här vidriga bilkaravan-angreppet gentemot Demokraternas kampanjbuss kanske förtjänar en egen tråd? Jävla retards Pro-Trumpers som ligger och prejar en buss på en motorväg. Man ser juvilka de är med sina Trump-flaggor.

Bra att det utreds skyndsamt av FBI, såsom det allvarliga brott mot den demokratiska processen som det är.

Är du efterbliven eller? Det var ju Bidens folk som kraschade in i Trump-supportrarna.
2020-11-02, 11:55
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Drygt 12h kvar till valdag!

Vad tror ni respektive kandidat käkar/dricker nu sista dygnet? Själv tror jag att båda farbröderna poppar sjukt mycket uppåttjack just nu för att orka med. Detta kommer dock orsaka rännskita och toksvettningar men det är ju bättre än att ligga och slafa.

Låt bästa gamlingen vinna!

Vad menar du med uppåttjack? Finns inget "nedåttjack" vad jag vet.

Biden går definitivt på droger (kokain/crystal meth). Tror dock inte Trump gör det.
2020-11-02, 11:56
Avslutad
Citat:
Nja. Det är nog lite mer folk och bilar på bilbingo.
Och liv. Och glädje. Och entusiasm.
2020-11-02, 11:58
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Den som skedmatar China Joe med äppelmos har kanske lagt lite uppåttjack i den så gubben orkar stå på benen när han lutar sig mot något.

Chansen är överhängande att han blivit smygmatad med tjack de senaste tre månaderna...
2020-11-02, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Wisconsin Update

Trump ser mycket stark ut. För den som vet är Wisconsin en indikator för övriga stater kring Rustbelt.

IPEV + VBM:

1.525.415 Inkomna Röster
44% Republikaner
36% Demokrater
20% Unaffiliated

Ålder: 18-29 3% / 30-39 7% / 40-49 10% / 50-64 26% / 65+ 36%
Etnicitet: Asiater 1.6% / Vita 77% / Latinos 3% / Svarta 3%
Utbildning: High School 21% / Bachelors Degree 23% / Graduate Degree 12%
Första gångsröstare alt nyregistrerade: 7.6%

Vad är det där för statistik? Finns den i Sverige också? "MENA 25%, Subsahara, 4%, Jugoslavien 42%"?
2020-11-02, 12:00
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Vad är det där för statistik? Finns den i Sverige också? "MENA 25%, Subsahara, 4%, Jugoslavien 42%"?

Nej, i Sverige är det olagligt att föra register över ras/etnicitet.
2020-11-02, 12:02
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Kom tillbaka med några data så skall jag svara...Dina hypoteser att unaffiliatied skall rösta helt annorlunda än övrig befolkning i Florida håller jag som sagt inte med om.

Florida är Trumps just nu om inget väsentligt händer Måndagen.
Ska jag ge dig data? Lustigt, här satt jag och trodde det var du som skulle förklara hur man kan läsa tankarna på väljarna...en hyfsat häftig förklaringsbörda ligger på dina axlar med andra ord, inte mina, och så har det varit ända sen jag klev in i tråden.

Nu vill du dessutom inte ens kännas vid en stor del av väljarkåren...men kan räkna ut den ändå!

(FB) Presidentvalet 2020
2020-11-02, 12:08
Medlem
Förflyttningar i opinionen bör kunna ske idag och även under valdagen, ni får också räkna med tidsförskjutningen att Trump har många timmar på sig, kanske 30 timmar att ytterligare jaga i stater där det är jämnt samt förstärka ledningen där han redan gått förbi.

Jag har siffror från Trafalgar Group, dom är inte helt aktuella, mest släpar mätningarna efter i Pennsylvania.

Florida Trump 49,6% mot China-Joe 46,9
Arizona Trump 48,9% mot China 46,4%
North Carolina Trump 48,6% mot Creepy Joes 46,5%
Michigan Trump 48,3% mot Sleepys 45,8%
Ohio Trump 49,2% mot China-Joe 44,4%
Pennsylvania Trump 48,4% mot China-Joes 47,6%

Någon här på forumet ler kanske överlägset när man talar om Trafalgar Group men är Ipsos på vänsterkanten så värst mycket bättre? Ovannämda siffror får ni tänka på är inte helt aktuella, betänk att för varje timme vinner Trump mark.

Det blir ett jämnt val. Sömnige Joe vinner förtidsrösterna men Trump vinner i vallokalerna, det är mitt tips. Utgången kan inte avgöras den 4:e utan vi får vänta till den 6:e, om inte hel kaos uppstår vid rösträkningen.
2020-11-02, 12:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Förflyttningar i opinionen bör kunna ske idag och även under valdagen, ni får också räkna med tidsförskjutningen att Trump har många timmar på sig, kanske 30 timmar att ytterligare jaga i stater där det är jämnt samt förstärka ledningen där han redan gått förbi.

Jag har siffror från Trafalgar Group, dom är inte helt aktuella, mest släpar mätningarna efter i Pennsylvania.

Florida Trump 49,6% mot China-Joe 46,9
Arizona Trump 48,9% mot China 46,4%
North Carolina Trump 48,6% mot Creepy Joes 46,5%
Michigan Trump 48,3% mot Sleepys 45,8%
Ohio Trump 49,2% mot China-Joe 44,4%
Pennsylvania Trump 48,4% mot China-Joes 47,6%

Någon här på forumet ler kanske överlägset när man talar om Trafalgar Group men är Ipsos på vänsterkanten så värst mycket bättre? Ovannämda siffror får ni tänka på är inte helt aktuella, betänk att för varje timme vinner Trump mark.

Det blir ett jämnt val. Sömnige Joe vinner förtidsrösterna men Trump vinner i vallokalerna, det är mitt tips. Utgången kan inte avgöras den 4:e utan vi får vänta till den 6:e, om inte hel kaos uppstår vid rösträkningen.

Vore intressant om du kunde bevisa varför Fallafel Group har rätt? Vad är det dom gör så unikt?
2020-11-02, 12:11
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Trump har alltid varit så. Han har hög energi. Han är en sann extrovert och får ytterligare energi av stora folkmassor. Det är just därför han orkar hålla på som han gör.

Tjack är förövrigt amfetamin. Ett uppiggande preparat. Men det fungerar inte som detta i längden. Och med tanke på hur länge Trump har betett sig på detta vis (sover 5 timmer per natt, hög energi ändå) så skulle jag säga att det är väldigt liten chans att han faktiskt tar något.

Biden däremot misstänker jag starkt. Man kan se i debatterna att han börjar bra och piggt, men börjar dala efter ca 45-60 minuter. Har man tagit t.ex. kokain så är det ofta då man behöver påfyllning.
Trump är absolutist och tar starkt avstånd från både alkohol och droger.

Biden känns så pass ojämn att prestationshöjande inte är uteslutet. Han vägrade dessutom lämna drogtest.
2020-11-02, 12:12
Medlem
Vänsterns hyckleri har inga gränser. En Trumpsupporter kör in i Biden/Harris-bussen, och vänstern tycker att det är en skandal.

För det första var den vita bilen ingen Trumpsupporter, men även om det hade varit det så är det ingenting i jämförelse med vad vänstern sysslar med. Visserligen är det inte rätt att göra något bara för att den andra sidan har gjort fel. Men kom igen, lite perspektiv tack.

Vänstern bryter mot demokratiska principer konstant. Bara titta i Sverige när SD håller tal. En massa vänsterblivna personer står och överröstar talen. Ni är inte i någon som helst position att döma någon för att bete sig illa. Antifa springer omkring och hotar totalt oskyldiga människor för att de har en MAGA-keps eller ett tors hammare-halsband.

Hade jag varit en seriös vänstersupporter, hade jag lagt all min tid och energi på att styra upp bland mina egna. Ni har ett seriöst image-problem. Folk i övrigt föraktar er. Ni har betett er så illa under så lång tid över hela västvärlden. Antifa rankas idag som en teorristorganisation, med all rätt. Här i Sverige beter ni är som Stasi, och tror att ni har rätt att rikta hot och våld mot människor som inte håller med om alla era motsägelser.

Texas har talat, och meddelandet är enkelt. "Vi är trötta på globalistiska karriärpolitiker som vill sälja ut vårt land för att fylla sina egna fickor. Håll er till Kalifornien eller New York, för i Texas är ni inte välkomna!!!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in