2020-11-01, 18:20
Medlem
China-Joe har haft ledningen i Iowa men det var förmodligen helt felaktiga polls från korrupta opinionsinstitut. Jag har här 3 nya OU som pekar på att kampen om Iowa är över, till Trumps fördel.

Susquehenna Polling, 29 okt---1 nov, Trump 47%---China-Joe 46%

Emerson College, 29---31 okt. Trump 49%---China-Joe 47%

Insider Advantage, 30 nov, Trump 48% ---China-Joe 46%

Jag har även snappat upp en OU som visar att Trump vunnit Florida, men den är inte helt färsk, avser dagarna 24---29 okt. och den ger Trump 49%---China-Joe 47%.

Men Florida har aldrig varit i China-Joes händer, där har pollsen varit felaktiga och dessutom ligger Florida under Nixter-doktrinen och kan därför inte tillfalla China-Joe.
2020-11-01, 18:23
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
China-Joe har haft ledningen i Iowa men det var förmodligen helt felaktiga polls från korrupta opinionsinstitut. Jag har här 3 nya OU som pekar på att kampen om Iowa är över, till Trumps fördel.

Susquehenna Polling, 29 okt---1 nov, Trump 47%---China-Joe 46%

Emerson College, 29---31 okt. Trump 49%---China-Joe 47%

Insider Advantage, 30 nov, Trump 48% ---China-Joe 46%

Jag har även snappat upp en OU som visar att Trump vunnit Florida, men den är inte helt färsk, avser dagarna 24---29 okt. och den ger Trump 49%---China-Joe 47%.

Men Florida har aldrig varit i China-Joes händer, där har pollsen varit felaktiga och dessutom ligger Florida under Nixter-doktrinen och kan därför inte tillfalla China-Joe.

Tack.
Det går väldigt fort nu. 1% per dag.
2020-11-01, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Tack.
Det går väldigt fort nu. 1% per dag.

Ser bättre ut timme för timme. Jag tror också att Trump kan ta Pennsylvania, känner att pollsen är felaktiga där.
2020-11-01, 18:28
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bishti
Här är det någon som är frustrerad
Har du tittar på några av Bidens rallies? Ser du många supportrar? Har du tittar på rösterna i premiärvalet för biden respektive trump?

Är inte det minsta frustrerad. Gillar bara inte när man ljuger om så uppenbara saker.

Vad du och många Trumpster inte har förstått, eller vill förstå, är att Biden och Trump har helt olika syften med sina Rallies. Trump skiter i vilket, och det har hittills lett till 700 dödsfall och 30 000 nya Covid-smittade.

Mördarpresidenten förnekar sig inte!

I dessa siffror är dessutom inte den senaste tidens kampanjrallies medtagna. Det kommer att bli tusentals döda och kanske upp till så många som över 100 000 smittade pga av Trumps Rallies, innan det räknats klart.

Biden vill visa att han och Demokraterna är ansvarstagande och inte utsätter sin publik för någon risk. I stället satsar de på sina Rallies som inspiration till och material för nyhetsrapportering både i filmade och skrivna medier (redaktionellt material) i kombination med massivt annonserande.

https://www.latimes.com/science/story/2020-10-31/super-spreading-trump-rallies-led-to-more-than-700-covid-19-deaths-study

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-11-01, 18:28
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Om Trump vinner placerar jag honom däruppe bland de som har gjort det tillsynes helt omöjliga, t.ex. Kim Jong Il som lyckades få den koreanska staten genom 90-tals krisen, Castro som lyckades med den Kubanska revolutionen med mindre en 20 pers som start när han landsteg med Granma.

På den nivån skulle den kulturella effekt bli av en Trump seger (utan att lägga en politisk värdering i det hela).

Däremot tror jag att Trumpen kommer helt ge upp politiken vid en förlust, möjligen om han försöker sig på att starta Trump TV.

Om allt kokar ned till Pennsylvania, och Trump har gjort en korrekt analys och vinner pga sina intensiva rallys där nu i slutskedet så är det riktigt imponerande
Senast redigerad av kangaroozzickness 2020-11-01 kl. 18:34.
2020-11-01, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Är inte det minsta frustrerad. Gillar bara inte när man ljuger om så uppenbara saker.

Vad du och många Trumpster inte har förstått, eller vill förstå, är att Biden och Trump har helt olika syften med sina Rallies. Trump skiter i vilket, och det har hittills lett till 700 dödsfall och 30 000 nya Covid-smittade.

Mördarpresidenten förnekar sig inte!

I dessa siffror är dessutom inte den senaste tidens kampanjrallies medtagna. Det kommer att bli tusentals döda och kanske upp till så många som över 100 000 smittade pga av Trumps Rallies, innan det räknats klart.

Biden vill visa att han och Demokraterna är ansvarstagande och inte utsätter sin publik för någon risk. I stället satsar de på sina Rallies som inspiration till och material för nyhetsrapportering både i filmade och skrivna medier (redaktionellt material) i kombination med massivt annonserande.

https://www.latimes.com/science/story/2020-10-31/super-spreading-trump-rallies-led-to-more-than-700-covid-19-deaths-study

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Jo det är lätt att säga så i efterhand efter att typ 9 bidensupportrar kommer till hans rallyn

Trumps massiva antal supporters är inte dittvingade av någon, de har tagit sig dit och står där för att de fullkomligt älskar trump
Senast redigerad av Bishti 2020-11-01 kl. 18:37.
2020-11-01, 18:36
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro

En riskabel strategi enligt mig. Risken finns att man får ut att "covid" är det enda som man bryr sig om. Bidens kassa är ju överfull. Syns det vore fiffigare om de hade bjussat folk på munbind när de kom till rallies.., samt att folk måste sprita händerna. Gjort lite "hallå" över att de har beställt 1 miljon munskydd till folk på rallies.., tex.

Det andas inte optimism på hans rallies.
Senast redigerad av Snapcount 2020-11-01 kl. 18:38.
2020-11-01, 18:37
Bannlyst
Det är över. Biden har nu säkrat 270 elektorröster.
Hur lyder post mortem analysen?

Republikanerna under trumps styre har förvandlats till en sekt. Som avskyr demokratin.

Citat:
– Det handlar framför allt om en minskad demokratisk respekt för politiska motståndare, ökad tolerans för uppmaningar om politiskt våld och en minskad respekt för minoriteters rättigheter, säger Staffan Lindberg, professor i statsvetenskap och grundare av Varieties of Democracy.
2020-11-01, 18:40
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Haha. Det kommer du och flera andra i tråden att behöva. Själv ska jag fira Trumps seger med MDMA, braj och champagne.

Ska vi gissa att det går åt även om han förlorar.
Fira segern/dränka sina sorger. Det är lite win/win över det hela
2020-11-01, 18:41
Medlem
Om Trump vinner igen så kan bara gratulera amerikanerna till att vara de absolut dummaste personerna på denna jord.
Senast fick han stryk med 3 000 000 röster och ändå är president.

Jag tror han får rejält med pisk nu!
2020-11-01, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Ingen borde prata polls förrän man sett denna video https://youtu.be/lig_pAqBbAo

Mycket talande. Trump går mot landslide.

#ComeOnMan
#Trump2020
#ProudBoysStandBackandStandBy
2020-11-01, 18:46
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Mycket talande. Trump går mot landslide.

#ComeOnMan
#Trump2020
#ProudBoysStandBackandStandBy

Tror trump tar 330 elektorsröster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in