Citat:
Ursprungligen postat av
Fenvatnet
Jeg ser ikke noe link til noen dom. Tingrett driver vel ikke å legger ut dommer på nett?
Uansett om han har en dom eller to, så betyr vel ikke det at han automatisk er en løgner.
Wikipiedia er ikke til å stole 100 % på, og det samme med andre sider der man anonymt kan legge inn artikler. At Rune Fardal eller Marius Reikerås skulle være psykopat tviler jeg sterkt på.
Ser ikke noen grunn til å bruke så mye mere tid på disse dikedarene dine og konkluderer med at du må være desperat etter å fjerne psykopatstempelet som jeg har satt på TH. Desperat når du prøver å så tvil om Rune Fardal uten at jeg har sagt at det er han mine kunnskaper bygger på.
Denne desperasjonen avslører hvem du er.
Jeg ba deg påpeke ting som Rune Fardal hadde sagt, som er feil, men der får du et problem ser det ut som.
Når det gjelder barnevern, så er det OT, men jeg kan si på generelt grunnlag at de gjør mye bra, og de gjør også endel som ikke burde vært gjordt. Mere om barnevernet har jeg ikke å si. Da får du ta det PM.
Det er ikke mine dikkedarer, men dine dikkedarer. Men du gjengir ikke hva jeg skrev. Hvis du ikke skjønner hva du leser, skal jeg ikke laste deg for det. Hvis du derimot bevisst juger og fordeier, er det straks verre. Jeg har ikke sagt at de er psykopater, jeg skrev "skal du finne psykopater, anbefaler jeg at du begynner jakten i disse miljøene".
Linken til dommen, som du ikke finner, er på tredje linje, under bildet. Der står det "uansett er dommen god lesing". Du skal trykke på den linken, da kommer du rett til dommen.
Jeg har ikke dratt fram Fard*l og Reiker*s, det har du greid på egen hånd, helt uten hjelp av andre.
Du må gjerne fortsette å forsvare Fard*l, en mann som juksa seg inn på psykologistudiet. Dette er omtalt i dommen, samt andre ting han ble dømt for.
Når du har lest dommen, bør du legge dette bak deg. Dette blir for dumt!
https://argumentasjon.wordpress.com/2019/03/02/grunnen-til-at-rune-fardal-ikke-har-organisert-familiekanalen/