Citat:
Ursprungligen postat av
NurseRatched
Jag har aldrig sagt att man inte ska diskutera. Jag anser bara att man ska föra disfusionen i rätt forumdel för att trådar inte ska bli överfulla av en massa OT.
Den här tråden ligger under medicin och hälsa vilket i sin tur ligger under vetenskap.
Vill man diskutera politik finns det ju en massa trådar som avhandlar pandemin.
Citat:
Ursprungligen postat av
MidlifeMommy
Jag läser inte så ofta här längre men har en känsla av att du själv hamnar OT ganska ofta. Mycket snack om sjuksköterskeyrket, utbildningen, karriärmöjligheterna och om din egen bakgrund, avhoppade studier, nuvarande jobbsituation och någon jädra 20-poängskurs.
I det fallet är jag skyldig, och inte NurseRatched. Jag ställde frågor om sjuksköterskeyrket och karriärmöjligheterna. NurseRatched svarade mina frågor, och jag är tacksam för svaren.
Jag vill inte att vårdpersonal upphör med att bidra med beskrivningar av deras arbete. Det är en viktig komponent i diskussionen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Känslostyrda alarmister har inget intresse av vetenskap.
Har känslostyrda skeppare mer intresse för vetenskap? Ditt färgstarka vokabulär skvallrar om att du styrs av starka känslor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
De vill enbart stänga ner, helst i förrgår. Konsekvensanalys? Oklar innebörd för de flesta här..
Konsekvensanalys hade varit värdefullt när man lät flygplan anlända från Iran och Kina.