2020-10-31, 20:12
Medlem
Han haugesunderen som er så god på løgn. Tidligere politimann. Han har demonstrert det på tv. Skulle likt å visst hva han sa.

Jeg klarer ikke å tolke. Men han nektet video av forhørene. Hvorgor det. Enklestd måten å bevise hva han sa i tilfelle.
Citera
2020-10-31, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Du må lese linken i artikkelen. Da kommer du til dommen i sin helhet. Du er fakta resistent. Først diskrediterer du Wikipedia, nå er det denne siden det linkes fra som er upålitelig. Er dommen et falsum?

Det er litt morsomt at du trekker fram Reiker*s. Han er av samme ulla som F'ardal. Skal du finne psykopater, anbefaler jeg at du begynner jakten i disse miljøene.
Det finnes knapt nok en advokat som tar Reiker*s seriøst.
Disse folka driver en kampanje mot barnevernsmyndighetene. Fortvilte foreldre brukes som brikker i dette spillet. Bufdir gjør selvsagt feil, men alt blåses opp til det ugjenkjennelige. Det drives klappjakt på ansatte i Bufdir, ansatte blir sjikanert på det groveste, og det verserer navnelister på nettet over de som skal sjikaneres. Reiker*s og Far*al trekker i trådene, barn og foreldre blir redusert til brikker i et spill. De dytter fortvilte foreldre foran seg
Fra Dagb*det i 2017.

"Han mistet advokatbevillingen i mai 2009 - etter en millionkrangel med tre klienter. Han er seinere dømt for å ha jobbet ulovlig som advokat, men har anket dommen. At bevillingen forsvant, var årsaken til menneskerettighetskampen han driver i dag."

https://www.dagbladet.no/nyheter/norges-mest-omdiskuterte-menneskerettighetsjurist-kjemper-pa-flere-fronter---jeg-reagerte-kraftig-pa -at-han-ba-meg-om-a-lyve/67380057

Jeg legger ved link til Wikipedia, du må gjerne påpeke eventuelle feilaktige opplysninger.

https://no.wikipedia.org/wiki/Marius_Reiker%C3%A5s

Jeg ser ikke noe link til noen dom. Tingrett driver vel ikke å legger ut dommer på nett?
Uansett om han har en dom eller to, så betyr vel ikke det at han automatisk er en løgner.
Wikipiedia er ikke til å stole 100 % på, og det samme med andre sider der man anonymt kan legge inn artikler. At Rune Fardal eller Marius Reikerås skulle være psykopat tviler jeg sterkt på.
Ser ikke noen grunn til å bruke så mye mere tid på disse dikedarene dine og konkluderer med at du må være desperat etter å fjerne psykopatstempelet som jeg har satt på TH. Desperat når du prøver å så tvil om Rune Fardal uten at jeg har sagt at det er han mine kunnskaper bygger på.
Denne desperasjonen avslører hvem du er.
Jeg ba deg påpeke ting som Rune Fardal hadde sagt, som er feil, men der får du et problem ser det ut som.
Når det gjelder barnevern, så er det OT, men jeg kan si på generelt grunnlag at de gjør mye bra, og de gjør også endel som ikke burde vært gjordt. Mere om barnevernet har jeg ikke å si. Da får du ta det PM.
Citera
2020-10-31, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukerinne
Jeg skrev:
Jeg synes man skal være forsiktig med å mistenkeliggjøre folk når det kun er basert på spekulasjoner.
Oppfordring til namedropping av vitner er heller ikke bra.

Vi har konkrete ting og forholde oss til. For eksempel at politiet har gitt TH alibi, vi i kjenner til tdsspunktet da TH ankom hjemmet, og vi vet når han kontaktet politiet. Vi kjenner innholdet i trusselbrevet, og kontaktene med motparten. vi har oversikt over mobiltelefonsamtaler i løpet av dagen AEH forsvant.

Ut fra dette lanseres hypoteser hvor barna, VE, RU, GHH, Br*W og og sikker flere, tildeles en rolle som mitenkt i saken. Lønnsansvarlig er et nøkkelvitnet, og navnet er blitt lagt ut.
Absolutt ingen har betenkeligheter med dette, jeg har selv deltatt. Alt dette er er hypoteser basert på spekulasjoner.

Eks-svogeren er et vitne. Men for å finne ut om han kan være mer enn et vitne, må vi vite hvem han er. Saken står i stampe, da kan man ikke bastant utelukke at eks-svogeren kan ha en rolle. Nettopp derfor er det relevant å kjenne til eks-svogerens sivile status, hans økonomiske situasjon, har han et rulleblad, bor han i Lørenskog?

Først når man har alle relevante opplysningener, kan man finne et eventuelt motiv. Eller konkludere med at han ikke er interessant - dette er et et blindspor. Jeg er helt sikker på at politiet har sjekket dette, men det kan være opplysninger som kun han og AEH kjenner til. Jeg skjønner ikke denne motviljen mot å undersøke et eventuelt motiv, jeg synes det er ulogisk.
Citera
2020-10-31, 20:21
Medlem
Ved spørsmål om TH drepte nikker han ja men sier nei.
Citera
2020-10-31, 20:22
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Tom Hagen snakker ut

Link

https://www.dagbladet.no/nyheter/tom-hagen-snakker-ut/73015183
For ordens skyld:

Dagbladets link gjengir i stor grad NRKs oppslag som jeg linket kl.19.32.
Citera
2020-10-31, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Holden fikk spørsmål hvorfor ikke TT har hyret egne folk som kan ettergå en etterforsking.

Holden svarte,: Nei vi har da tiltro til at politiet vil gjøre en god jobb. *
På kanten til komiskt, TT vet så jævelig godt at om det kommer priv etterforskere inn her kommer de raskt til å konkludere med det samme som politiet å da er det game over..
Ja, overrasket over den kommentaren. Jeg får også inntrykk av det du skriver. Han har et håp i mente at siktelsen frafalles. Det er veien ut av klypa.
Citera
2020-10-31, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukerinne
-Kan ikke kommentere alle disse punktene på en lørdags ettermiddag.
-Uenig med deg hvis du mener det er politiet som driver venstrehåndsarbeid.
-Vet ikke hva du mener med "vitner som hevder ditt og datt".
-For VG tror jeg dette er vanlig dramaturgi mer enn selvransaking. Har ventet på at de skulle komme til "uskyldig-fasen".
Nrk-reportasjen var sterk kost. Beundrer ikke dem som drar raske konklusjoner på grunnlag av den,
hverken i den ene eller den andre retning.

Venstrehåndsarbeid,var et begrep jeg brukte om de som satte opp denne lista, ikke politiet. Jeg vil etter hvert gå gjennom alle punktene på denne lista. Enten alene, eller i et samarbeide med andre. Per nå er det ikke mulig å samarbeide, jeg kan ikke sende pm før torsdag neste uke.
Jeg brukte ti minutter på å finne andre forklaringer på veldig mange av punktene. Forklaringer som er like troverdige som de punktene på lista som viser til "mistenkelige ting" som "pekte mot TH".
Jeg kommer tilbake til dette.
Citera
2020-10-31, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
For ordens skyld:

Dagbladets link gjengir i stor grad NRKs oppslag som jeg linket kl.19.32.

Ok, men jeg kan ikke lytte på NRK i Sverige.

Tackar
Citera
2020-10-31, 20:41
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Venstrehåndsarbeid,var et begrep jeg brukte om de som satte opp denne lista, ikke politiet. Jeg vil etter hvert gå gjennom alle punktene på denne lista. Enten alene, eller i et samarbeide med andre. Per nå er det ikke mulig å samarbeide, jeg kan ikke sende pm før torsdag neste uke.
Jeg brukte ti minutter på å finne andre forklaringer på veldig mange av punktene. Forklaringer som er like troverdige som de punktene på lista som viser til "mistenkelige ting" som "pekte mot TH".
Jeg kommer tilbake til dette.

Jeg synes du skal bruke mer enn 10 minutter.
Citera
2020-10-31, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Ok, men jeg kan ikke lytte på NRK i Sverige.

Tackar
Her er mye av intervjuet gjengitt:
https://www.nrk.no/norge/xl/_-jeg-har-ikke-noe-a-tilsta-1.15223540
Citera
2020-10-31, 20:48
Medlem
En av politiets teorier skal være at TH ventet på den ukjente bilen som kom kl. 08:56.

Det er anslått at TH dro mellom kl. 09:02 og 09:07 fra S4.
I følge TV2 har TH sin egen teori om den mystiske bilen.

En av politiets hypoteser er at bilen spilte en rolle og at TH ventet hjemme til han så bilen komme.
Normalt pleier TH å dra på jobb ved 8-tiden, men forsvinningsdagen dro han ikke før 1 time senere.

THs teori er at bilen kan være gjerningspersonene som ventet på at han skulle dra på jobb.
Men bilen ble satt i bevegelse før TH skal ha gått ut og begynte å rygge i retning huset i S4.

https://www.tv2.no/nyheter/11741512/
Citera
2020-10-31, 20:48
Avstängd
Greit nok
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in