2020-10-31, 12:16
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Äsch, nu ska vi inte vara sådana. Vi fyllde Tele2 en gång själva förra året. Du vet, det som kunde blivit vår andra guldmatch på det ni kallar för "nya söderstadion"...

Att gå runt i en dvala och drömma att man fyllde Tele2 i en match "som kunde blivit" med 28t... Dessutom på en arena som kan ta över 30t, det är humor på hög nivå
Senast redigerad av Erki122 2020-10-31 kl. 13:12.
Citera
2020-10-31, 13:02
Medlem
nomadics avatar
Mysigt skadeläge inför morgondagen. Hela ordinarie backlinje med Granlund-Almebäck-Skovgaard-Wright ser ut att missa matchen. Lägg där även till att Mårtensson är avstängd på centralt mittfält.

Om inte Göteborg tar chansen imorgon förtjänar klubben fanimej inte att fortsätta spela allsvenskt på många år.
Citera
2020-10-31, 13:08
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Mysigt skadeläge inför morgondagen. Hela ordinarie backlinje med Granlund-Almebäck-Skovgaard-Wright ser ut att missa matchen. Lägg där även till att Mårtensson är avstängd på centralt mittfält.

Om inte Göteborg tar chansen imorgon förtjänar klubben fanimej inte att fortsätta spela allsvenskt på många år.
Tror Göteborg vinner och Helsingborg lär ha en snöbolls chans i helvetet att vinna mot MFF. Därmed blir botten cementerad men skulle nu Falkenberg eller Kalmar mot förmodan vinna sin kommande match snackar vi brutalt intressant bottenstrid.
Citera
2020-10-31, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Att gå runt i en dvala och drömma att man fyllde Tele2 i en match "som kunde blivit" med 28t... Dessutom på en arena som kan ta över 30t, det är humor på hög nivå
Ja, humorn är stor när matchen var slutsåld och vi tog guldet fem dagar senare. Fräckt av mig att traska runt i en dvala och drömma om verkligheten.
Citera
2020-10-31, 14:51
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Ja, humorn är stor när matchen var slutsåld och vi tog guldet fem dagar senare. Fräckt av mig att traska runt i en dvala och drömma om verkligheten.

Ahh just ja, den röda tråden håller i sig även i år (the same procedure as last year, ju fler livbojar man har desto lättare är det att vinna, sen gammalt.
Senast redigerad av Erki122 2020-10-31 kl. 14:59.
Citera
2020-10-31, 15:14
Medlem
Citat:
Ahh just ja, den röda tråden håller i sig även i år (the same procedure as last year, ju fler livbojar man har desto lättare är det att vinna, sen gammalt.
Nu hänger jag inte riktigt med i svängarna men att vinna tycker jag är kul!

Btw, kollade lite videos från sista omgång förra året och såg att er övre ståplats var väldigt tom högst upp. Det har inte varit på tapeten att ta bort stolarna även på övre?
Citera
2020-10-31, 15:30
Medlem
Jag är så jävla fittkukenstrött på PK - skicka han någonstans långt åt helvette.
Citera
2020-10-31, 15:33
Medlem
Citat:

Är du tolv år gammal?

Att folk fortfarande argumenterar om hur mycket bönder som får plats på Tele2... Lol

Ni har 70% låtsassupportrar, deal with it. Nyinflyttade, reklamfölk, tvestjärtar och folk som anser det vara ballt att hålla på bajen - d.v.s. hipsters.

Hade skämts ihjäl om jag var bajen, typ som gnaget där det är box i interna led var tredje match.
Citera
2020-10-31, 16:01
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Är du tolv år gammal?

Att folk fortfarande argumenterar om hur mycket bönder som får plats på Tele2... Lol

Ni har 70% låtsassupportrar, deal with it. Nyinflyttade, reklamfölk, tvestjärtar och folk som anser det vara ballt att hålla på bajen - d.v.s. hipsters.

Hade skämts ihjäl om jag var bajen, typ som gnaget där det är box i interna led var tredje match.
Du frågar om han är 12 år gammal och är fundersam över att folk argumenterar om hur mycket bönder som får plats på Tele2 bara för att i bokstavligt talat nästa mening argumentera för att bajen har 70% låtsassupportrar? Vill du komma ut som tolvåring eller vad är det frågan om?
Citat:
Jag är så jävla fittkukenstrött på PK - skicka han någonstans långt åt helvette.
Kan hålla med dig. Så jävla tröttsamt med primadonnor som är för fina för bänken och går ut å gnäller i media över sin bristande speltid och att dom förtjänar mer bla bla bla, barnungar är vad dom är. Hosam Aiesh gjorde samma sak för ett tag sen.

Basically vad dom menar är att dom är bättre än spelaren som spelar på deras position och det är att pissa på lagandan och lagkamraten i fråga, det är respektlöst och om något så borde det tas internt om denne varit petad en längre tid.

Erton som knappt leverera förut blev ju petad i en match av Högmo och som den bimbo han är gick han genast ut i pressen och böla om hur lite han gilla att vara där.

Alla fotbollsspelare vill spela så om något ska dom hålla käften.
Citera
2020-10-31, 16:31
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Min fråga grundade sig i om man utökade allsvenskan med de två bästa lagen från superettan, och då låter fler lag fylla på superettan från elitettorna.

Jag tror att elitettan och nedre halvan på superettan har riktigt tufft att klara av att bedriva elitfotboll ekonomiskt - även utan corona. TV-pengarna ska då fördelas på fler lag.
Att fylla på superettan med damlag(*) vore onekligen ett radikalt experiment

(*) ...för du vet väl vad "elitettan" är
Citera
2020-10-31, 18:28
Medlem
BertilEnstoerings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Troligen plus Mjällby.
Örebro ska lotta ut 300 biljetter per match till årskortsinnehavare. Har i alla fall inte kommunicerats ut något annat än.
Citera
2020-10-31, 18:42
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Du frågar om han är 12 år gammal och är fundersam över att folk argumenterar om hur mycket bönder som får plats på Tele2 bara för att i bokstavligt talat nästa mening argumentera för att bajen har 70% låtsassupportrar? Vill du komma ut som tolvåring eller vad är det frågan om?

Kan hålla med dig. Så jävla tröttsamt med primadonnor som är för fina för bänken och går ut å gnäller i media över sin bristande speltid och att dom förtjänar mer bla bla bla, barnungar är vad dom är. Hosam Aiesh gjorde samma sak för ett tag sen.

Basically vad dom menar är att dom är bättre än spelaren som spelar på deras position och det är att pissa på lagandan och lagkamraten i fråga, det är respektlöst och om något så borde det tas internt om denne varit petad en längre tid.

Erton som knappt leverera förut blev ju petad i en match av Högmo och som den bimbo han är gick han genast ut i pressen och böla om hur lite han gilla att vara där.

Alla fotbollsspelare vill spela så om något ska dom hålla käften.

Djurgården har drabbats av corona i truppen.

Målvakten PK Bråtveit har testats positivt inför matchen mot Falkenberg.

– Det är klart att det finns en oro att fler är smittade, säger klubbens naprapat Kalle Barrling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in