Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Eller leddgikt. Ikke ulikt kulene min ektefelle har. Det kan være forårsaket av mishandling, men det kan være medisinske årsaker. Og når det gjelder diagnosene dine, ha du ikke lært noenting? Du dumma deg ut for åpen scene, da du ikke visste at nevropati ikker en psykisk, men en somatisk lidelse. Det er greit å leke ekspert, men i tillegg viser du et enestående eksempel på tunnellsyn. Dette har blitt så personlig for deg, at du kvier deg for å bruke familienavnet H*gen. Det er åpenbart for alle at dette styres av følelser. Sinne, hat og bitterhet. Helt greit, men det bidrar ikke til løse saken.
Hadde du vært like flåsete og usaklig i en Facebook-gruppe, hadde du blitt kasta ut!
Hvem som er mest sint av oss kan vel diskuteres. Det så vi jo når du prøvde deg ut med å bruke Wikipedia for å vise at Rune Fardal er en man ikke burde lytte til. Du skreiv at det sto at han var dømt for det ene og det andre og at man ikke burde lytte til han. Kort etter viste jeg til at både Stoltenberg og Jagland hadde blitt hengt ut som pedofile i nettopp Wikipedia. Hvem som helst kan opprette en profil der og skrive hva en vil, f.eks. at Kurasittmannen nå heter Arnfinn Nesset. Rett etter dette eksploderte du og hengte meg ut som psykopat i forumet, noe jeg ikke gadd å rapportere engang.
Havhest, som forøvrig ikke visste at en psykopat er en narsissist, sa at hun hadde sykdom som følge av å ha blitt utsatt for en narsissist. Jeg påpekte at psykisk sykdom kan utvikle seg til fysisk sykdom.
Så sånnsett har det ingenting å si om hun hadde nevrose eller nevropati.
Folk som blir utsatt for psykopater får som oftest først depresjon som utvikler seg til posttraumatisk stressyndrom osv. Det er jo ikke slik at om man blir utsatt for en psykopat i flere år, så plutselig en dag våkner man opp og har vondt i kneet eller stortåa, det skjønner du også. Det starter psykisk. Poenget var ikke om hun hadde nevroser eller nevropati slik dere har hengt dere opp i, men at hvordan hun kan forsvare TH, når hun vet hva AE har vært gjennom. Men jeg fikk nå et svar fra en annen da. Stockholmsyndromet. Det som gjør at damer kan forelske seg i menn som Psykopatiske tyranner som Ubåt-Madsen, Breivik og TH.