2020-10-26, 23:11
Medlem
Svegot styrs av mycket sjuka människor. Hade de haft ens en gnutta sunda instinkter hade de bett Conrad fara åt helvete i samband med Hanna-gate. Inte försvara äcklet.
Citera
2020-10-27, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bondeland
Svegot styrs av mycket sjuka människor. Hade de haft ens en gnutta sunda instinkter hade de bett Conrad fara åt helvete i samband med Hanna-gate. Inte försvara äcklet.

Orättvis anklagelse. Daniel Frändelöv har lämnat den destruktiva livsstilen där han sminkade sig som en transa på fester. Han har tagit tag i sitt liv, börjat styrketräna med hjälp av The Golden Ones produkter, bildat ett männerbund som patrullerar i Älgarås och blivit en sann representant för SNÄLL SEGER.
Citera
2020-10-31, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Du är väldigt snabb med att döma, du. Lilla minsta kritik eller ifrågasättande så ”har man aldrig varit nationell”.

Jag är fullkomligt ointresserad av om du tvivlar på min bakgrund eller inte. Jag har inget att bevisa för en av Älgarås-charlatanernas kassakossor. Jag är faktiskt ganska förvånad över att du har tid att sitta och tjafsa på Flashback. Är inte du ute och säljer jultidningar vid den här tiden på året för att skänka överskottet till DfS så att Dan kan slussa vidare pengarna till sitt privata handelsbolag Riktig Läsglädje som han startade i lönndom förra hösten?

För det visste du väl? Dan och Magnus startade ett eget litet handelsbolag med säte i Svenskarnas Hus lite sådär i hemlighet för dryga året sedan. Jag tror dock inte att det är Svenskarnas Handelsbolag det handlar om utan mer Dan och Magnus egna lilla verksamhet som används för att skicka luftfakturor till föreningen från. Lite som när Dan sålde Motgifts studioteknik till DfS, prylar han köpt för pengar som i stort sett samma människor som idag utgör DfS donerat till Motgift, men på något vis lyckades Dan placera sig själv som den fördyrande mellanhanden och casha in mellanskillnaden.

Nej du, käre skillnad. Du gör ingen skillnad. Det handlar inte om för eller emot nationalism. Det handlar om att jag genomskådar ett par bedragare när jag ser dem samtidigt som du inte gör det. Dan och Magnus är skojare. Dan i all synnerhet, Magnus troligen eftersom han efter ett liv i fattigdom och arbetslöshet äntligen hittat en kompis som gör att han numera har en slant över varje månad. Hela det här projektet är uppsatt som ett Affinity Scam (googla) där syftet är att spela på folks oro för att få dem att tro att dem gör skillnad genom att öppna plånboken.

Kommer du ihåg för några år sedan när Dan och Magnus födde idén om att Motgiftmedlemmarna kunde ta extraknäck eller jobba över och sedan skänka extrapengarna till Motgift? Det är några år sedan nu, men jag minns. De båda herrarna menade att alla ju inte kunde sända radio eller ta till gatan och slåss med AFA men genom att ta en extra tidningsrunda på kvällarna så kunde även den mest anonyme bidra till kampen. Dra sitt strå till stacken. Ja, det hade väl varit finemang om man hade kunnat sitta och trona i sin koja i skogen och skriva mästrande krönikor samtidigt om en massa anonyma Svenssons ute i landet tar extraskift på bruket och fabriken och sedan swishar över lönen till den egna mobiltelefonen som ligger i kojans ”kontor”. För i all sin enkelhet är detta precis vad som sker.

Fråga dig själv vad Dan jobbar med nere i Tyskland? Eller går han bara hemma och dräller bortsett från de två timmar han sänder på Youtube om måndagskvällarna? Hur försörjer han sig? Till skillnad från Magnus har han ju inte ens ursäkten att sitta och häcka i klubbstugan i Älgarås? Jo, du föder och klär honom. När Danneman unnar sig en liten veteöl mitt i veckan är det ytterst ur din lön den kommer.

Tänk...

Det tror jag knappast. Dan är inte personen som ligger på latsidan. En grupp personer som inte heller ligger på latsidan är bedragare.

Dan har sitt projekt Europa Terra Nostra, med exakt samma upplägg som hans tidigare projekt; en webbplats, en podcast och såklart möjlighet att donera pengar.

Det är inte bara handelsbolaget "Riktig läsglädje" som har sin bas i medlemshuset, även "Europa Terra Nostra" har tydligen sitt högkvarter där.

Kanske börjar placeringen i ett industriområde verka rätt bra, eftersom verksamheten mer och mer framstår som bedrägeri i industriell skala.
Citera
2020-10-31, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Det tror jag knappast. Dan är inte personen som ligger på latsidan. En grupp personer som inte heller ligger på latsidan är bedragare.

Dan har sitt projekt Europa Terra Nostra, med exakt samma upplägg som hans tidigare projekt; en webbplats, en podcast och såklart möjlighet att donera pengar.

Det är inte bara handelsbolaget "Riktig läsglädje" som har sin bas i medlemshuset, även "Europa Terra Nostra" har tydligen sitt högkvarter där.

Kanske börjar placeringen i ett industriområde verka rätt bra, eftersom verksamheten mer och mer framstår som bedrägeri i industriell skala.
Eftersom det alltid mycket noga påpekas att det är medlemmarnas hus, innebär det att de får rösta på vilka föreningar som får vara skrivna i deras hus?
Citera
2020-10-31, 22:31
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar

Spridandet av nationalistisk information på industriell skala, hoppas verkligen att du har rätt
Citera
2020-11-03, 10:25
Bannlyst
Dan tror att vi alla är idioter som inte förstått att Markus Allard är kommunist? Nej, han är inte nationalist, eller åtminstone inte etnonationalist.

Jag vill inte ha honom som ledare och han är inte ofelbar, men han gör fan så mycket mer nytta än tre, feta, medelålders gubbar som sitter i ett hus och säljer ormolja på distans till desperata svenskar.

Nej, Dan, vi är inte dumma i huvudet, men vi kan se nyanser. Vad är värst?

Citat:
En man som slår sin kvinna, men säger att han älskar henne

Eller

En man som inte slår sin kvinna, men säger att han inte älskar henne.

DfS är en organisation som säger sig värna svenskar, men som skor sig själva på svenskars pengar utan att göra ett jävla någe. Örebropartiet är ett parti som gör bra saker, men som öppet säger att de är kommunister och inte tror på etnonationalism.

Man kan tycka illa om deras åsikter, men ändå respektera det de gör.

Din uppblåsta idiot.
Citera
2020-11-03, 11:12
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Dan tror att vi alla är idioter som inte förstått att Markus Allard är kommunist? Nej, han är inte nationalist, eller åtminstone inte etnonationalist.

Jag vill inte ha honom som ledare och han är inte ofelbar, men han gör fan så mycket mer nytta än tre, feta, medelålders gubbar som sitter i ett hus och säljer ormolja på distans till desperata svenskar.

Nej, Dan, vi är inte dumma i huvudet, men vi kan se nyanser. Vad är värst?

DfS är en organisation som säger sig värna svenskar, men som skor sig själva på svenskars pengar utan att göra ett jävla någe. Örebropartiet är ett parti som gör bra saker, men som öppet säger att de är kommunister och inte tror på etnonationalism.

Man kan tycka illa om deras åsikter, men ändå respektera det de gör.

Din uppblåsta idiot.
Vad det inte du som nyss satt och sa att du inte var investerad i DfS, men nu sitter du här igen som en försmådd kvinna och gnäller ditt gnäll.

Man måste vara bra dum i huvudet om man inte förstår det uppenbara i att det Allard och hans kommunistiska etnorelativistiska judaiserade propaganda representerar är en falsk opposition. Men du är ju inte nationalist, så det förklarar iaf din position.

F.ö finns det ingen anledning att respektera kommunister som slår in öppna dörrar med etablissemangets tysta stöd i bakgrunden, ditt principlösa luder.
Senast redigerad av skillnad 2020-11-03 kl. 11:22.
Citera
2020-11-05, 03:25
Medlem
Offerviljas avatar
Det här är en riktigt dålig Radio Svegot-vecka. Både Dan Eriksson och Magnus Söderman har medverkat i det perversa lilla kräket Daniel Frändebögs pissprogram. Jag önskar så otroligt mycket att de ska be Bajs-Hannas kompis att dra åt helvete, men det verkar inte finnas några tankar om att göra det. Skribenten bondeland har nog tyvärr rätt som skriver att Svegot styrs av mycket sjuka människor.
Citera
2020-11-05, 03:54
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Orättvis anklagelse. Daniel Frändelöv har lämnat den destruktiva livsstilen där han sminkade sig som en transa på fester. Han har tagit tag i sitt liv, börjat styrketräna med hjälp av The Golden Ones produkter, bildat ett männerbund som patrullerar i Älgarås och blivit en sann representant för SNÄLL SEGER.
Det som vi äcklas av är inte att den ynkliga och efterblivna lilla gubben klädde ut sig på fester, utan att han åkte och umgicks med en transvestit som åt bajs och förespråkade pedofili. Vi avskyr också herr Frändebög för att han under flera års tid har poddat tillsammans med den narcissistiska extremsionisten Ingrid Carlqvist. Daniel "Conrad" Frändebög är helt sjuk i huvudet. Han ska bort från Svegot och Det fria Sverige. Eva-Marie Olsson, Patrik Larsson, Freja och alla andra svin som brukar medverka i det värdelösa morgonprogrammet vill vi inte heller ha kvar.

Är det någon musiker som är sexig så är det väl ändå Kiwi. Hur fan kan en människa bli besatt av att spela den där skiten? Ingrid & Conrad är det mest pinsamma som kanske har funnits i Sverige någonsin. Om Dan och Magnus fortsätter att ha kontakt med de här människorna så ska de betala tillbaka de pengarna som vi genom åren har donerat till deras olika projekt. Kväll med Svegot är så underbart bra, men så blir liksom allting förstört av de där dumma jävla grisarna.
Senast redigerad av Offervilja 2020-11-05 kl. 04:20.
Citera
2020-11-05, 08:41
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Vad gör du för kampen nu mera? Det ända du gör är gnäller, dricker och kollar på matkoma om dagarna (?).
Varför skriver alla hela tiden att jag bara gnäller? Nästan alla mina inlägg om Det fria Sverige och Nordiska motståndsrörelsen är ju positiva. Jag är troligtvis den människan som älskar Kväll med Svegot mest i hela världen. Det är ett helt fantastiskt program. Att lyssna på Dan Eriksson, Magnus Söderman och Björn Björkqvist är en njutning.

Jag anser att jag har gjort mer för kampen än vad jag är skyldig till att göra, era ynkliga små Ingrid-älskande bögjävlar!

Vem är er favoritradiopratare av Dan, Björn och Magnus?
Citera
2020-11-05, 15:24
Medlem
Batong8s avatar
https://twitter.com/SvegotMagnus/status/1319525914577862657

Nu har man välkomnat knäppskallen Freja till tidskriften 'Nationalisten' också. Har man lyssnat på Frejas tidigare poddar så vet man att hon är en anti-vaxxer som menar att vaccin är livsfarligt för människan. Har fått höra historier om denna damen i Svenskarnas Hus och om hennes vaccinkritik som grundar sig på Youtubefilmer hon sett.

Tråkigt, verkligen. Hade tänkt köpa ett provnummer för att se om 'Nationalisten' är något att prenumerera på för framtiden. Men nu när man släpper in uppenbara stollar i rörelsen som är vetenskapsförnekare? Nu är det tveksamt faktiskt om man ska ge detta en chans. Antingen talar man denna kvinna till rätta eller så slänger man ut henne. Hon kan få sitta och babbla med Daniel i hans dagisshow på morgnarna om män och kvinnors relationsproblem istället, där passar hon in betydligt bättre än bland andra seriösa nationalister som vill föra kampen framåt och inte i en foliehattsriktning.

Jag har varnat för detta tidigare i Vita Pillret tråden att foliehattar är på väg in i rörelsen. Bara titta på hur nationella Twitter ser ut. Foliehattar överallt som tror allt är en false flag, anti-vaxxers, regeringen är kontrollerad av ödlor och jorden är platt.

Bättring för helvete. Sätt upp en brandvägg mot detta giftet som sprider sig nu.
Senast redigerad av Batong8 2020-11-05 kl. 15:48.
Citera
2020-11-05, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8
https://twitter.com/SvegotMagnus/status/1319525914577862657

Nu har man välkomnat knäppskallen Freja till tidskriften 'Nationalisten' också. Har man lyssnat på Frejas tidigare poddar så vet man att hon är en anti-vaxxer som menar att vaccin är livsfarligt för människan. Har fått höra historier om denna damen i Svenskarnas Hus och om hennes vaccinkritik som grundar sig på Youtubefilmer hon sett.

Tråkigt, verkligen. Hade tänkt köpa ett provnummer för att se om 'Nationalisten' är något att prenumerera på för framtiden. Men nu när man släpper in uppenbara stollar i rörelsen som är vetenskapsförnekare? Nu är det tveksamt faktiskt om man ska ge detta en chans. Antingen talar man denna kvinna till rätta eller så slänger man ut henne. Hon kan få sitta och babbla med Daniel i hans dagisshow på morgnarna om män och kvinnors relationsproblem istället, där passar hon in betydligt bättre än bland andra seriösa nationalister som vill föra kampen framåt och inte i en foliehattsriktning.

Jag har varnat för detta tidigare i Vita Pillret tråden att foliehattar är på väg in i rörelsen. Bara titta på hur nationella Twitter ser ut. Foliehattar överallt som tror allt är en false flag, anti-vaxxers, regeringen är kontrollerad av ödlor och jorden är platt.

Bättring för helvete. Sätt upp en brandvägg mot detta giftet som sprider sig nu.
"På väg in"? Foliehattar är ju något som nationella dragits med i omkring tio år. Det har ju bara blivit värre med tiden eftersom nationella är så desperata efter acceptans, så de låter vilken dåre som helst vara med, så länge han säger något snällt om dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in