Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Jeg er enig i at det er spesielt at eks-svogeren gikk ut i media. Jeg vet ikke hvorfor han har sagt ting som ikke stemmer overens med det som de nærmeste har sagt.
I den krimpodden som heter "Jeg måtte gå til politiet (2)", sa eks-svogeren dette:"Ut i fra det jeg visste om deres forhold og det jeg hadde opplevd selv fra TH i perioder, så konkluderte jeg med at dette var et konedrap".
Da jeg lytta til podcasten, fikk jeg inntrykk av at eks-svogeren var veldig krenket og hevngjerrig, nærmest hatsk. En mann med selvtillit, en mann med evne til å lede andre. Og jeg klandrer ham selvsagt ikke for at han meldte seg for politiet. Men når han går ut i en podcast, virker det som han har et sterkt behov for å ramme TH.
Og det er merkelig at han fortsatt er helt anonym i denne tråden. Masse navn er droppa, navn på THs søsken, ansatt og tidligere ansatt i THs bedrifter, og mange andre.
Det kunne vært interessant å vite noe om hans bakgrunn. Alder, yrke, sivil status etc.
Hvor bor han? I gangavstand fra S4?
Hvis han er en selvstendig næringsdrivende med for eksempel en eller flere konkurser bak seg, kan det jo være interessant.
Det har blitt nevnt flere ganger at AEH var utro med en av THs brødre. Kanskje det ikke var en av brødrene, men eks-svogeren? Det snakkes om at TH kan ha hatt et forhold til en annen kvinne. Det kan selvsagt være noe i det, men kan vi utelukke at AEH og eks- svogeren hadde et forhold. Dette kan ha vært av og på over flere år, helt til hun forsvant.
Vi vet mye om telefonsamtalene dagen AEH forsvant, men ingenting om samtalene dagen og ukene før hun forsvant.
Ro*hde nevne at det kan være noe vi har oversett, og som et eksempel trakk jeg inn mannen til prestedatteren. Eks-svogeren kan være annen kandidat. Nettopp derfor er det viktig å få vite noe mer om denne fyren.