2020-10-31, 00:28
Medlem
Ronald Reagans son kommenterar nu Hunter och Joe Biden. Enligt Mike Reagan (som talar av egen erfarenhet) så är det helt omöjligt att Joe Biden INTE skulle ha känt till något med tanke på att Secret Service har koll på ALLT och ser till att rapportera till president och/eller vice-president ifall något avviker från det vanliga (vilket möten med kinesiska och ryska tjänstemän definitivt gör!)

https://www.youtube.com/watch?v=vfqQTWtEzM0
Citera
2020-10-31, 00:38
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Min personliga gissning är att de som har sett materialet har nu börjat inse att det inte är så mycket värre än det vi har fått se i filmformat.

Det finns inga bevis för sex med barn, det finns ingen incest skandal osv, osv.

Sista spiken i kistan var att Tucker nu har gått ut med att sluta prata om det och det görs troligen för att kunna hindra Fox från att kunna bli stämda för förtal
Är det därför alla på amerikanska sajter säger att Commodus, jag menar Hunter, sitter och sjunger ut nu?
Citera
2020-10-31, 00:51
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Är det därför alla på amerikanska sajter säger att Commodus, jag menar Hunter, sitter och sjunger ut nu?

Gör de?

Har du någon länk?
Citera
2020-10-31, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Ronald Reagans son kommenterar nu Hunter och Joe Biden. Enligt Mike Reagan (som talar av egen erfarenhet) så är det helt omöjligt att Joe Biden INTE skulle ha känt till något med tanke på att Secret Service har koll på ALLT och ser till att rapportera till president och/eller vice-president ifall något avviker från det vanliga (vilket möten med kinesiska och ryska tjänstemän definitivt gör!)

https://www.youtube.com/watch?v=vfqQTWtEzM0

Haha, vi glömmer alltså helt att Michael Reagan jobbar med strategiska beslut för republikanerna. Grymt bra källa!
Citera
2020-10-31, 03:54
Medlem
NeoVains avatar
Senaten har nu bekräftat att FBI har en pågående undersökning kring familjen Biden och deras korruption, samt allt annat på laptopen(som är bekräftat av bobulinski, som de förhörde i 5 timmar om saken).

Denna utredning har tydligen existerat i nästan ett år, men tagit några skutt framåt tack vare senaste tidens avslöjanden.
Citera
2020-10-31, 06:12
Medlem
Oskarss avatar
Men den viktigaste frågan:

Är det mesta av materialet smyginspelat av luriga kineser eller är Hunter modig/korkad nog att låta kameran dokumentera en salig blandning av fetischer, asiatiska horor och crackrökning?

Fan plötsligt känner man sig sjukt jävla kristen som gått igång på att låta kameran föreviga ett par mediokra ligg.. Dirty Hunter är 50 bast och lirar i en helt annan liga!!
Citera
2020-10-31, 06:49
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Senaten har nu bekräftat att FBI har en pågående undersökning kring familjen Biden och deras korruption, samt allt annat på laptopen(som är bekräftat av bobulinski, som de förhörde i 5 timmar om saken).

Denna utredning har tydligen existerat i nästan ett år, men tagit några skutt framåt tack vare senaste tidens avslöjanden.

Har du en länk?
Citera
2020-10-31, 07:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag har inte riktigt hängt med sista dagarna.
Är det sant att Hunter ska sjunga som en döende svan, ska han sjunga ut om alla Creepy Sleepy Dirty Joe's ohederliga affärer?
Är det därför det är så tyst och dött om storyn? Sitter han i förhör?

Finns någon länk som handlar om detta?

Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Locket verkar ligga på, även för Hunters del.
Som jag skrev tidigare så borde myndigheten kontaktat honom vid det här laget. Inget är hemligt längre, så det fyller lite funktion i det här läget att jobba "under cover"

I så fall kommer det nog dröja innan vi kan dra den slutsatsen.

Men det måste vara otroligt jobbigt för pappa Joe att kampanja nu, till vilken nytta? impechment kommer komma som ett brev på posten.

Nu är jag långt ifrån bäst insatt i detaljerna i den här soppan men jag tycker att den intressantaste utvecklingen på sistone är att se hur t.o.m. Joe Bidens supportar vänder sig emot honom och detta utan någon som helst notis från MSM, vad jag har kunnat se. Men det följer ju å andra sidan hela MSM:s narrativ.

Sedan tycker jag det är intressant att spekulera i vart Hunter Biden befinner sig eftersom inga säkra källor har kunnat bekräfta hunters bevistelseort någon gång sedan det här exploderade på internets bakgård. Det har gått rykten om att han skulle ha överdoserat och hamnat på sjukhus och andra påståenden har gjort gällande att han grälade med sin fru och försvann till någon lyxig hyresvilla i Hollywood där han ska ha festat loss. Jag har inte sett att något av detta har bekräftats och eftersom ingen har sett Hunter tycker jag att det är ett rimligt antagande att han förmodligen sitter i trygghet någonstans, där han skyddas för att kunna fortsätta tala och ev. vittna i en framtida rättegång.

Utöver detta börjar jag nästan tro att Hunters del i detta började långt innan datorn lämnades in. Somliga saker verkar så dåligt skötta av Hunter att jag misstänker att detta kan ha varit en del i att skapa bevis för att sedan användas mot den han främst var ute efter, d.v.s. sin far och baneman.

Som Tok-Frans konstaterar så verkar fasen med sexklippen vara över. Den delen har redan gett önskad effekt - folk har blivit uppmärksammade och man har ev. även suttit press på Hunter genom dessa klipp. Som sagt, jag tror det är ett rimligt antagande att Hunter nu sitter i tryggt förvar där han kan fortsätta snacka. Nu går vi mot nästa fas som handlar om att exponera människorna som dragit i trådarna bakom Hunter och där vi hittar vi säkert hela Obama-adminstrationen, företagsledare m.m m.m..

Goda tider!
Senast redigerad av RobRoys 2020-10-31 kl. 07:39.
Citera
2020-10-31, 07:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
Men den viktigaste frågan:

Är det mesta av materialet smyginspelat av luriga kineser eller är Hunter modig/korkad nog att låta kameran dokumentera en salig blandning av fetischer, asiatiska horor och crackrökning?

Fan plötsligt känner man sig sjukt jävla kristen som gått igång på att låta kameran föreviga ett par mediokra ligg.. Dirty Hunter är 50 bast och lirar i en helt annan liga!!

Först trodde jag Hunter bara var helt bakom flötet men nu börjar jag mer och mer luta åt att åtminstone delar av detta kan ha varit medvetet från Hunters sida för att skapa de bevis som han sedan skulle kunna använda mot de som nu exponeras i och med att informationen läcks ut. Att ha allt det där filmmaterialet mot sig måste skapa en jävla press, utöver detta så hade väl Hunter en kollega som bara försvann eller dog under mystiska omständigheter, vilket oroade Hunter en del. Giuliani konstaterade väl också att Hunter hade tappat de flesta av sina tänder redan innan han blev 40, som ett resultat av den press han levde under? Det här kanske ger Hunter en möjlighet att bli fri på riktigt, spekulerar jag.
Senast redigerad av RobRoys 2020-10-31 kl. 08:04.
Citera
2020-10-31, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Haha, vi glömmer alltså helt att Michael Reagan jobbar med strategiska beslut för republikanerna. Grymt bra källa!
Ja, och vart vill du komma? Reagans personliga erfarenheter, upplevelser och insikter i hur det var att vara son till USAs president är inte desto mindre giltiga, och motsäger Bidens uppgifter om at han inte skulle haft en aaaaning om sin sons förehavanden. Det finns liksom inte på kartat att pappa Joe INTE skulle ha känt till det (och vi har senare även kunnat se bildbevis där Joe funnits med på samma bild med Hunter och energibolagstjänstemännen).

Sen kan jag ge dig ytterligare en knäpp på näsan och tala om för dig att Reagan är allt annat än pro-Trump!

https://www.youtube.com/watch?v=DN56NiGnj_E
Citera
2020-10-31, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Först trodde jag Hunter bara var helt bakom flötet men nu börjar jag mer och mer luta åt att åtminstone delar av detta kan ha varit medvetet från Hunters sida för att skapa de bevis som han sedan skulle kunna använda mot de som nu exponeras i och med att informationen läcks ut. Att ha allt det där filmmaterialet mot sig måste skapa en jävla press, utöver detta så hade väl Hunter en kollega som bara försvann eller dog under mystiska omständigheter, vilket oroade Hunter en del. Giuliani konstaterade väl också att Hunter hade tappat de flesta av sina tänder redan innan han blev 40, som ett resultat av den press han levde under? Det här kanske ger Hunter en möjlighet att bli fri på riktigt, spekulerar jag.
Nja, tveksam till om Hunter haft någon "grand scheme" med detta. Så stor tänkare än han inte. Plus, att det är en djäkligt korkat sätt att göra det på. I så fall hade det varit bättre att vara en "deep throat" (i ordets andra bemärkelse hö hö hö ) och ge FBI, Guiliani, Tucker eller vem som helst, info om Joes förehavanden i lönndom, om han nu varit så pass sr på Joe att han velat honom illa.

Angående vem som filmat så är det inte omöjligt att Kina filmat honom OCKSÅ, men det som finns på Bidens dator torde ju rimligtvis vara sådant som han själv iscensatt och som han varit medveten om att han haft att tillgå.
Citera
2020-10-31, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Det må så vara att Michael Reagan inte är en oberoende källa. Men finner du det sannolikt att Secret Service som ägnar sig åt Vita Husets säkerhetsdetalj INTE skulle vara medvetna om Hunter Bidens agerande och undlåtit att rapportera detta tillbaka till Joe Biden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in