Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
Jag har inte riktigt hängt med sista dagarna.
Är det sant att Hunter ska sjunga som en döende svan, ska han sjunga ut om alla Creepy Sleepy Dirty Joe's ohederliga affärer?
Är det därför det är så tyst och dött om storyn? Sitter han i förhör?
Finns någon länk som handlar om detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Locket verkar ligga på, även för Hunters del.
Som jag skrev tidigare så borde myndigheten kontaktat honom vid det här laget. Inget är hemligt längre, så det fyller lite funktion i det här läget att jobba "under cover"
I så fall kommer det nog dröja innan vi kan dra den slutsatsen.
Men det måste vara otroligt jobbigt för pappa Joe att kampanja nu, till vilken nytta? impechment kommer komma som ett brev på posten.
Nu är jag långt ifrån bäst insatt i detaljerna i den här soppan men jag tycker att den intressantaste utvecklingen på sistone är att se hur t.o.m. Joe Bidens supportar vänder sig emot honom och detta utan någon som helst notis från MSM, vad jag har kunnat se. Men det följer ju å andra sidan hela MSM:s narrativ.
Sedan tycker jag det är intressant att spekulera i vart Hunter Biden befinner sig eftersom inga säkra källor har kunnat bekräfta hunters bevistelseort någon gång sedan det här exploderade på internets bakgård. Det har gått rykten om att han skulle ha överdoserat och hamnat på sjukhus och andra påståenden har gjort gällande att han grälade med sin fru och försvann till någon lyxig hyresvilla i Hollywood där han ska ha festat loss. Jag har inte sett att något av detta har bekräftats och eftersom ingen har sett Hunter tycker jag att det är ett rimligt antagande att han förmodligen sitter i trygghet någonstans, där han skyddas för att kunna fortsätta tala och ev. vittna i en framtida rättegång.
Utöver detta börjar jag nästan tro att Hunters del i detta började långt innan datorn lämnades in. Somliga saker verkar så dåligt skötta av Hunter att jag misstänker att detta kan ha varit en del i att skapa bevis för att sedan användas mot den han främst var ute efter, d.v.s. sin far och baneman.
Som Tok-Frans konstaterar så verkar fasen med sexklippen vara över. Den delen har redan gett önskad effekt - folk har blivit uppmärksammade och man har ev. även suttit press på Hunter genom dessa klipp. Som sagt, jag tror det är ett rimligt antagande att Hunter nu sitter i tryggt förvar där han kan fortsätta snacka. Nu går vi mot nästa fas som handlar om att exponera människorna som dragit i trådarna bakom Hunter och där vi hittar vi säkert hela Obama-adminstrationen, företagsledare m.m m.m..
Goda tider!