2020-10-30, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Då vore det kanske lämpligt att ta upp de ” bevisen” då? för det har än så länge bara producerats skitsnack.

Efter valet kommer såklart denne Bobufjantski att försvinna som en fjärt i universum , det är bara ett försök av desperata Reps i slutskedet av en valrörelse

Om du fortsätter att tjata om bevis efter att jag postat länkarna, är jag säker på att en del användare kommer anmäla fler av dina inlägg, då det verkar som att du bara försöker deraila tråden. Så jag postar bevisen för dig. Känn dig ärad, du har fått den uppmärksamhet du sökte.

Bobulinskis bevis är inlämnade till senatens utskott som har som uppgift att utreda Bidenfamiljen. De har uttalat sig officiellt i media att det de hunnit kolla upp hittills är 100% äkta. Så nu kan du lämna spekulationerna om Bobulinskis material.

https://nypost.com/2020/10/28/senate-committee-finds-hunter-biden-biz-partner-docs-so-far-legit/?fbclid=IwAR18nLSTiQs-qYfX8Df1F4kLSfBdzgcIRDPy6PFe0J2dSxErA-8rIeaN8V4

Både Department of Justice och FBI har bekräftat att de har Hunter Bidens laptop. De bekräftar även att de har en kriminell utredning som fortfarande är aktiv, så de har inte avfärdat något som helst.

https://www.youtube.com/watch?v=-Gp9qwDb-PM&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2Ez3vRyArDirqRaZU2Z Isiibm7td1otNKh_S-34bGGdSxZ-SbYIKDApGc

Så sluta slösa andras tid nu är du snäll. Skriv något produktivt som för tråden framåt.
Citera
2020-10-30, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Visst. Paketer var ju märkt på utsidan så här:

To Tucker Carlson, famous Pro-Trump reporter on Fox News.
(NOTE: This package contains evidence that will ruin Bidens chance of winning the election)

Eller hur?

Det är hittat nu, min vän, och jag tror det var märkt precis som du gissade. Tror det kan vara första gången jag sett dig ha rätt angående någonting. Grattis!
Citera
2020-10-30, 22:08
Avslutad
Det har nämnts tidigare men det är värt att nämna igen då ingen pratar om det längre; ialla fall, det här med att Hunter Biden lämnade in sin dator med avsikten att bli avslöjad för att hämnas sin far (det har nämnts tidigare i tråden att Hunter inte var Joes favoritbarn), är inte det ett perspektiv som borde beaktas mer? HB lämnade ifrån sig sin dator, men innan han gjorde det så hade han gissningsvis gjort upp en deal med motståndarsidan om straffimmunitet. Att hans hårddisk(ar) sedan har kopierats i otaliga kopior måste ha gjorts enbart med avsikten att kunna sprida detta på alla sätt tillgängliga - MSM vill ju uppenbarligen inte ta i det vilket man förmodligen utgick ifrån från början.

Vart är Hunter Biden nu egentligen? Är han beskyddad så att man ska kunna jaga efter ändå fulare fiskar genom honom, på samma sätt som man antagligen använder sig av Ghislaine Maxwell?
Senast redigerad av RobRoys 2020-10-30 kl. 22:37.
Citera
2020-10-30, 22:34
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
Om du fortsätter att tjata om bevis efter att jag postat länkarna, är jag säker på att en del användare kommer anmäla fler av dina inlägg, då det verkar som att du bara försöker deraila tråden. Så jag postar bevisen för dig. Känn dig ärad, du har fått den uppmärksamhet du sökte.

Bobulinskis bevis är inlämnade till senatens utskott som har som uppgift att utreda Bidenfamiljen. De har uttalat sig officiellt i media att det de hunnit kolla upp hittills är 100% äkta. Så nu kan du lämna spekulationerna om Bobulinskis material.

https://nypost.com/2020/10/28/senate-committee-finds-hunter-biden-biz-partner-docs-so-far-legit/?fbclid=IwAR18nLSTiQs-qYfX8Df1F4kLSfBdzgcIRDPy6PFe0J2dSxErA-8rIeaN8V4

Både Department of Justice och FBI har bekräftat att de har Hunter Bidens laptop. De bekräftar även att de har en kriminell utredning som fortfarande är aktiv, så de har inte avfärdat något som helst.

https://www.youtube.com/watch?v=-Gp9qwDb-PM&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2Ez3vRyArDirqRaZU2Z Isiibm7td1otNKh_S-34bGGdSxZ-SbYIKDApGc

Så sluta slösa andras tid nu är du snäll. Skriv något produktivt som för tråden framåt.
Du presenterar fortfarande inga bevis....
Citera
2020-10-30, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebus
Nja jag tog upp hur hysteriskt galet det låter från republikanernas sida om sagda bevisföring, är nog du som reagerar kraftigt här, om det är nu de du syftar på. Du låter f.ö som en unge i din diskurs med fåniga upprepning om menstruation så kanske bör se över hur du för ditt språkbruk så man kan ta dig på allvar.

Du skrev:

Kan vara hur korrupt som helst men oavsett så står det två kandidater till presidentposten som båda är anklagade för våldtäkt samt korrupta in till själen.

När någon påtalar att Trump blivit friad från detta svarar du att du inte alls påstått det.

Förstår inte hur man kan försöka förneka saker man själv skrivit. Ditt inlägg finns liksom en sida bak i tråden.

Desperat är du.
Citera
2020-10-30, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Ligger nära till hans att Biden skulle bli lynchade och folk skulle jubla. Osmakligt.

Och jag vill än en gång säga att jag inte alls är säker på att inget brott har begåtts. Det kan det mycket väl ha hänt. Men själva upplägget är vansinnigt.

Vad i hela friden menar du? Vilket upplägg?
Citera
2020-10-30, 23:20
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det har nämnts tidigare men det är värt att nämna igen då ingen pratar om det längre; ialla fall, det här med att Hunter Biden lämnade in sin dator med avsikten att bli avslöjad för att hämnas sin far (det har nämnts tidigare i tråden att Hunter inte var Joes favoritbarn), är inte det ett perspektiv som borde beaktas mer? HB lämnade ifrån sig sin dator, men innan han gjorde det så hade han gissningsvis gjort upp en deal med motståndarsidan om straffimmunitet. Att hans hårddisk(ar) sedan har kopierats i otaliga kopior måste ha gjorts enbart med avsikten att kunna sprida detta på alla sätt tillgängliga - MSM vill ju uppenbarligen inte ta i det vilket man förmodligen utgick ifrån från början.

Vart är Hunter Biden nu egentligen? Är han beskyddad så att man ska kunna jaga efter ändå fulare fiskar genom honom, på samma sätt som man antagligen använder sig av Ghislaine Maxwell?

Känns troligt att Hunter sitter i förhandlingar nu. Utredningen fortgår, och att inte tro att hunter blivit kontaktad av myndigheten efter att skandalen blev känd är naivt. Jag får inte uppfattningen av han är den hårdnackade gangstertypen och kommer således prata rätt friskt. Hunter bör ses som en springpojke i sammanhanget. Märk också att inga nya porrbilder heller dykt upp. Kanske gör han det för sin brorsdotters Nattie's skull.
Historien liknar fallet med maxwell i vissa avseenden då det innefattar andra kända människor i sexuella förehavanden. Med Hunters överdrivna intresse för sitt eget könsorgan så finner jag det långt ifrån otroligt att han mött Maxwell eller Epstein tidigare.
Kanske var porrbilderna som kommit ut en del av dealen för åtalsimmunitet eller löfte om strafflindring. och då öppnas möjligheten att Hunter själv lämnat in datorn för att tvätta den juridiskt och fimpa alla spår som leder tillbaka till sitt samarbete med myndigheten.

Stackars pappa Joe.
Citera
2020-10-30, 23:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Med tanke på att även Tucker nu säger att man ska sluta prata om Hunter Biden så bör det åtminstone visa på att det antingen inte finns något som vissa i tråden hoppas på eller så har det kommit fram något som gör att Tucker har insett eller blivit tillsagd att pudla för att hindra att de dras inför domstol för just förtal
Citera
2020-10-30, 23:34
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Med tanke på att även Tucker nu säger att man ska sluta prata om Hunter Biden så bör det åtminstone visa på att det antingen inte finns något som vissa i tråden hoppas på eller så har det kommit fram något som gör att Tucker har insett eller blivit tillsagd att pudla för att hindra att de dras inför domstol för just förtal

Jag tycker att det talar för att Hunters porräventyr är en avklarad del av skandalen, i alla fall den som kommer bli offentlig.
Syftet med bilderna kan vara att få Hunter att öppna käften. Alternativt så har dom spelat ut sin roll i skadan den skickat på Joe "Big Guy" Bidens kampanj. Vi vet nu att Hunter är en perverterad dysfunktionell individ, det behövs inget mer av den varan nu.
Citera
2020-10-30, 23:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Jag har inte riktigt hängt med sista dagarna.
Är det sant att Hunter ska sjunga som en döende svan, ska han sjunga ut om alla Creepy Sleepy Dirty Joe's ohederliga affärer?
Är det därför det är så tyst och dött om storyn? Sitter han i förhör?

Finns någon länk som handlar om detta?
Citera
2020-10-31, 00:17
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Är det sant att Hunter ska sjunga som en döende svan, ska han sjunga ut om alla Creepy Sleepy Dirty Joe's ohederliga affärer?

Locket verkar ligga på, även för Hunters del.
Som jag skrev tidigare så borde myndigheten kontaktat honom vid det här laget. Inget är hemligt längre, så det fyller lite funktion i det här läget att jobba "under cover"

I så fall kommer det nog dröja innan vi kan dra den slutsatsen.

Men det måste vara otroligt jobbigt för pappa Joe att kampanja nu, till vilken nytta? impechment kommer komma som ett brev på posten.
Citera
2020-10-31, 00:19
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Min personliga gissning är att de som har sett materialet har nu börjat inse att det inte är så mycket värre än det vi har fått se i filmformat.

Det finns inga bevis för sex med barn, det finns ingen incest skandal osv, osv.

Sista spiken i kistan var att Tucker nu har gått ut med att sluta prata om det och det görs troligen för att kunna hindra Fox från att kunna bli stämda för förtal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in