Citat:
Ursprungligen postat av
Kvastkappen
1. Av alla tränare du sett i allsvenskan, såväl aktuella som tidigare tränare, vilken känner du spontant att du inte velat ha som tränare?
2. Vilken tränare hade du velat ha?
3. Vad vill du säga till fansen som du känner att du inte kan säga öppet till dem?
4. Första träningen efter en vinst respektive en förlust, hur är den? Är det mycket snack om matchen eller är det spotta i nävarna och sätta igång med träningen som planerat?
5. Vilken motståndarklubb har välkomnat ditt lag bäst inför en match?
6. Åsikter om färgstarka profiler i som spelar/spelat i Allsvenskan? Ex Bojan Djordjic, Henrik Rydström, Stefan Selakovic och Tobias Grahn? Behöver inte vara just dem men du kanske förstår vilken spelartyp jag menar? Vad anser du generellt om spelare som gör sig kända för mer än bara sina färdigheter i fotboll?
1. Uwe Rösler, verkar inte vara en speciellt trevlig människa av det jag hört inifrån MFF.
2. Potter hade varit spännande.
3. Ha pyro, men håll det gärna till inmarschen.
4. Efter en vinst är det mycket snack och glada gubbar. Matchen rullar alltid dagen efter så man kan se om den. Fler kollar när vi vunnit. Efter förlust är folk deppigare och grinigare. För oss som spelade så är den träningen i gymmet för återhämtningsträning.
5. De mindre klubbarna är bra på det, Häcken typ.
6. Jag gillar det, de gör serien lite mer intressant. Ta en sådan som Wernbloom. Ett jävla tillskott som människa trots att jag tycker han är överskattad som fotbollsspelare.