Citat:
Ursprungligen postat av
Parasolltroll
Både Alingsås, Tuve och Hogstorp är tänkbara platser/riktningar. Kan man dölja ett mordoffer så kan man nog ljuga lite också. Det går att stanna på vägen och gömma några soppåsar. Men är de så pålitliga och så kallhamrade att polisen inte genomskådar...?
Vad som stör mig är ju de där bilarna.
FUP sidan 647:
Vi kör bilen, en röd bil. Lankos bil lämnas kvar hos Tishkos far som är en
Audi A4 silver. Sen körde vi tillbaka till Alingsås. Vi stannade inte på vägen.
Röda bilen? Vad är det för bil?
En Ford.
Vem körde?
Lanko. Jag har inget körkort.
Såå, Lanko har inget inget körkort, men har en bil... Öhhh
Jaha, vem körde då?
Den bilen kostar ungefär 300.000.
https://bilweb.se/sok/audi/a4
"Vilken hand var det du såg såret, skråman på?
Jag är lite osäker men jag tror högerhanden. Peshtiuan visar att Tishko satt till vänster om
honom och att det var den hand närmast honom.
Men jag är lite osäker, det var troligen höger hand.
Tishkos far blir arg på honom på grund av detta. Då började mamman gråta. Det kändes
väldigt jobbigt att vi befann oss hos familjen när de har det så jobbigt, så Lanko frågade om
vi skulle gå ut. Vi gick ut och rökte. När vi var färdiga så ville vi inte gå in igen. Tishko
öppnar dörren. Han säger att hans mamma vill att vi ska komma in och dricka te.
När vi går in den säger pappan att bilen som vi skulle köra är fulltankad. Lanko säger att det
är bäst vi åker för det var så pass sent. Detta var vid 20.00-tiden. Vi frågade till och med om
han ville ha skjuts hem och det sa han att han ville.
Vi sa hej då till familjen. Vi kör Tishko till hans hem. Vi lämnar honom, säger hej då och
lämnar honom. Vi kör bilen, en röd bil. Lankos bil lämnas kvar hos Tishkos far som är en
Audi A4 silver. Sen körde vi tillbaka till Alingsås. Vi stannade inte på vägen."
Kolla igenom FUP sidan 645 och framåt...
Jag får inte ihop det, eller så är jag väldigt trött just nu.
Ha en trevlig Halloween.