2020-09-25, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perrerodlok
Ja, säkert är det så. Men jag tror inte det är olagligt att reka en aktie så länge man inte vilseleder någon, dvs kommer med osanningar. De har dessutom inte sålt några aktier, tvärtom, Örjan fortsätter tanka för fulla muggar även på dessa "höga" nivåer.

Du skulle väl visa underlag på hans ”miljarder” så återkom gärna med underlag på att Örjan ”fortsätter tanka”. Vad vet du om det?
Citera
2020-09-25, 16:20
Medlem
Jenne lyckades bli admin i den seriösa gruppen (den utan ibra) och har nu givit upp sin tredje grupp. Sin vana trogen lyckas hon göra folk förbannade med dramatiska kommentarer, hon tar bort inlägg och tystar allt som inte hålls med eller som hon inte gillar. exempelvis var det ngn som ifrågasatte att örjan var miljardär - det inlägget rök. Men påståendet att han ÄR miljardär får stå kvar.

Då vet vi att Ibra och Jennie verkar åt Örjan och inget annat, om det inte redan var glasklart.

Samtidigt visar instakontot Kursdubblaren att styrelseledamot i parans läcker info till ibra (styrelseledamoten hyllar också ibra i ibras paransgrupp). Twisten? Styrelseledamoten hade köpt aktier för 400 000:- i våras. Nu har de ökat med drygt 400%.

Det, mina vänner, är minst ett lagbrott.
Citera
2020-09-26, 11:54
Medlem
Haha! Det här var riktigt kul! Kör på, ös in med pengar. När du ser sådana här tomtar ta plats, då vet du att raset är nära.
Citera
2020-09-27, 08:36
Medlem
Detta är ett "Nigeriabrev" i modern tappning, på ett högst modernt forum. Synd om folk som kneget ihop en liten summa pengar men dom får faktiskt skylla sig själv, survival of the fitest.

Hoppas bara på att thaien lurar fel person snart.
Citera
2020-10-04, 02:20
Medlem
Kisiragis avatar
Upptäckte nyligen denna stolle!
Snacka om sekt-liknande grupper speciellt Parans.. Jag märkte rätt snabbt att det borde vara en hal jävel, han gjorde liksom en omröstning där han beskrev sig själv som bäst i världen på börsmarknaden osv. Rent utav sinnessjukt haha.

Kan väl inte vara riktigt lagligt det han håller på med? Haussar bolag och försöker få med så många som möjligt på tåget, att dessutom gå under alias säger väl det mesta.. men skratta får man göra åt hans inlägg 😆
Citera
2020-10-12, 13:10
Medlem
Ska börja spela in ibra knasiga livesändningar i gruppen.
Fan han förlöjligar sig själv. Sicken jäkla mupp. 12 följare i 10min imorse då han satt på gymmet iklädd täckjacka mössa och svettband över ögonen...skulle träna i 2 tim tog totalt 12min inklusive slappa vid bordet efteråt....

Passa er .....
Citera
2020-10-13, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snakepliskensthlm
Ska börja spela in ibra knasiga livesändningar i gruppen.
Fan han förlöjligar sig själv. Sicken jäkla mupp. 12 följare i 10min imorse då han satt på gymmet iklädd täckjacka mössa och svettband över ögonen...skulle träna i 2 tim tog totalt 12min inklusive slappa vid bordet efteråt....

Passa er .....

Han har ju inte heller någon aning om vad han snackar om. Någon borde transkribera (skriva av) allt han säger och ge till en kunnig ekonom som öppet får förklara att det är fullständigt jidder alltihop.

Men eftersom följarskaran i t ex Parans och Clem-grupperna kan ÄNNU mindre så ser de honom som insatt. Det är hela problemet.

anledningen till att ibra inte går att förstå är för att han snackar nonsens. Inte för att han har avancerad kunskap. Och det har ingenting med hans dialekt eller språkkunskap att göra.

Nu kom någon ”Mikael DeVetni” in som expert i en av paransgrupperna (orka skilja på dem, jennie är och härjar i båda). Fler påhittade namn och anonyma identiteter - fantastiskt bra.
Senast redigerad av strudelborg 2020-10-13 kl. 10:19.
Citera
2020-10-29, 16:09
Medlem
Stygotiuss avatar
Di publicerade precis en artikel om att EBM utreder Ibra för misstänkt kursmanipulation.
Citera
2020-10-29, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Di publicerade precis en artikel om att EBM utreder Ibra för misstänkt kursmanipulation.

Hehehe jo jag såg det, skulle precis in å skriva det.
Lägger en länk.

https://www.di.se/nyheter/misstankt-kursfiffel-ebm-utreder-twitterprofilen-ibra-kadabra/
Citera
2020-10-29, 16:56
Medlem
HeroesSilencios avatar
Då hoppas jag verkligen EBM synar den där jävla bullätaren i Jörn Bullmarknad! Örjan har på något märkligt sätt alltid fingret med i märkliga hauss och har ett antal babbar som sitter och skriver på alla forum och haussar upp aktier.
Den jäveln måste man få stopp på omgående!! Han har säkert djupt samarbete med Ibra Kadabra och det är i de bolag som t ex Celmondo och Spectrumone samt Parans Solar är ju luftslott. Där ligger Jörns Bullmarknad med som ägare och Örjan Privat.
Senast redigerad av HeroesSilencio 2020-10-29 kl. 17:15.
Citera
2020-10-29, 19:42
Medlem
Longfingrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loxxx
Hehehe jo jag såg det, skulle precis in å skriva det.
Lägger en länk.

https://www.di.se/nyheter/misstankt-kursfiffel-ebm-utreder-twitterprofilen-ibra-kadabra/
Karma,
Stötte på pajasen 2015-2016 då han haussade upp fd Medirätt,numera Izafe till typ16/18kr ,då han sålde av och stack,så ja han har hållt på ett tag,och har inte förstått att han inte blivit synad tidigare,
Är ju ren och skär manipulation i hens grupper, slänger ut alla som har en negativ syn så det ska låta som allt är Guld och Gröna skogar,sitter en del nu på avanza och försöker försvara honom, är ju rätt uppenbart att det är hens sambo och några kumpaner
Men som sagt Karma is the ***** ,om Fi gör sitt jobb kommer han få ett kraftigt straff,och några till gissar jag,kommer bli mer intressant än att följa JC:s fall på Fingerprint
Citera
2020-10-29, 19:50
Medlem
Det värsta är att inte bara kumpanerna försvarar honom.

Diverse medelålders bonnläppar kör ”typisk svensk avundsjuka”, ”vilka as” och ”du är fantastisk!”, ”du skriver ju bara det alla
vet redan”... Allt medan ibra livestreamar vidare.

Nu är Dagens Industri och EBM åter igen elaka och har en agenda...

Herregud!

Sekten har verkligen fungerat. En hel flock av dumhuvuden har skapats i gruppernas bubbla som förbjuder kritiskt tänkande / analyser / friserar sanningen dagligen.

Men kom ihåg. Det är inte bara Ibra.

Örjan Berglund
Jennie Lundström
Marie Randow

Stolpskott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in