2020-10-29, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Just det, gm r offer, offer r gm. S ser verkligheten ut i den vnsterblivna hjrnan. Den trst som nd finns r att ni ryker frst nr islamisterna stter igng p riktigt.

Exakt s !

De aningslsa och naiva slaktas frst
Citera
2020-10-29, 11:10
Medlem
Clawdices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagall123
Jag hoppas att alla frstr att det r judar som fr ett proxykrig i vst dr de provocerar muslimer att ge sig p arier av samma snledning som de provocerar vld emot arier i usa via blm.
Charlie Hebdo r en judisk tidning.
Blir intressant att se hur mnga "nationella" och "konservativa" som vill g i frontlinjen mot islam medan tredje part gnuggar hnderna.
Citera
2020-10-29, 11:11
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pHr33
Hehe, jag nskar jag kunde. Halva freakin internet lider av det problemet!

Ah. Nvl, jag testade att ppna den i ett privat fnster istllet. Cookie-skiten kommer fortfarande upp men det gr att scrolla artikeln s den gr att lsa nd utan att man behver bry sig om tilltelsesidan.

Tack fr lnken.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Folk i Frankrike kanske tnker om gllande Le Pen?
det efterblivna franska folket tror fortfarande p handhjrtan och krleksmanifestationer.

Macron vinner nsta val ocks.
Citera
Medlem
Dilzoss avatar
Man blir inte frvnad!

Detta kommer snart att hnda i Sverige snart, det brnns koraner i vrt land och detta r skl nog fr vra mujahedin fiender att slakta p svensk mark.

Ifall terrordd skulle hnda i Sverige skulle det inte vara mer n rtt att de som accepterade och mjliggjorde att is-krigare kom tillbaks till landet frst drabbas eftersom det mest troligt r mnniskor som dessa som kommer ut fr att ddet.

I och med att myndigheterna tog hem ISIS krigare s brt de mot 99 % av befolkningen.

Jag hoppas det blir massavlyssning och benhrt kontroll av samtliga moskeer och ven inresande frn lnder dr terrorism frodas.

Vi borde alla hlla en tyst minut fr dessa oskyldiga offer, samt hlla tummarna att Fransmnnen brjar bruka giljotinen mot alla verlevande terrorister och uppviglande imamer.

Lnge leve religionsfrihet och plgsam dd t extremistens hundar
Citera
Medlem
Citat:
Mr Estrosi said one of those killed was the caretaker at the basilica

https://www.bbc.com/news/world-europe-54729957

Typ en vaktmstare?

Undrar vad han/hon hade gjort fr att provocera s att jonen som huserar i Paty-trden kan ge skulden till offret? 😑

(OBS.. retorisk frga).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Inte direkt frvnad med tanke p den franska regeringens massiva hets mot landets muslimer. Frstod tidigt att ngon form av reaktion p det skulle komma, man kan inte trycka ned mnniskor hur mycket som helst, de brjar till slut trycka tillbaka. Det hr ddet stter jag franska regeringens ansvar fr, de hanterade knivddet mot lraren riktigt riktigt illa d de brjade rena hxjakten mot muslimer i landet.

Klla p det? Planen mot ngra radikaliserade salafistfreningar var redan beslutad innan mordet.
Det r ingen hxjakt. Moskn i Pantin sattes t fr direkta kopplingar till mordet. Inget konstigt. Om ngon mrdas sker alltid utredningar. Om det d finns kopplingar till ngon frening r det proopaganda att kalla det "hxjakt." Men det r samma retorik som gngkriminella far med: om ett kriminellt ntverk stoppas finns det mnga figurer som tjnar p att utmla sig som offer fr rasism. "Den svenska polisen r rasistisk som gjorde razzia i Vrberg", osv.
Kp inte den argumentationen.
Muslimer utan kopplingar till sn skit sitter INTE hktade, var inte orolig.
Citera
2020-10-29, 11:12
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Man kanske skulle ha tnkt p detta innan karikatyrerna mlades.

Man kanske skulle ha tnkt p det innan man slppte in dem i landet.

Det var vl s hr det var i andra lnder innan islam slog till med full kraft. Jaja, Frankrike vill vl bli rddade som de blev under andra vrldskriget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clawdice
Hahaha, ja precis... Inga stora fretag stdjer massinvandring, BLM, mngkultur, kulturmarxism osv.
Det finns inga stora investerare, finansirer eller BANKER, som ngonsin gjort ngot oetiskt mot europas befolkning och tjnar ondliga belopp p massinvandringen och det kaos som uppstr. Definitivt inga som definierar sig sjlva som judar. De r ju bara offer.

Utan Sveriges stora problem r vra typ 12 maoister.
Det har jag aldrig sagt. Det jag vill pst r att det inte specifikt BARA r judar som ligger bakom spektaklet, utan mnniskor med sjuka politiska sikter. Sedan att mnga av dem r judar frvnar mig inte.
Citera
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Inte direkt frvnad med tanke p den franska regeringens massiva hets mot landets muslimer. Frstod tidigt att ngon form av reaktion p det skulle komma, man kan inte trycka ned mnniskor hur mycket som helst, de brjar till slut trycka tillbaka. Det hr ddet stter jag franska regeringens ansvar fr, de hanterade knivddet mot lraren riktigt riktigt illa d de brjade rena hxjakten mot muslimer i landet.

S du tycker det borde bara ltit det vara som en litet vanligt mord och varit tysta? Muslimerna, de ska f hrja o bete sig hur de vill och gr de ngot i islams namn r det ngon annans fel? Man frstr ju att samhllet r p vg t helvete pga dessa importerade idioter nr mnniskor som du hittar p undanflykter r dem.
Citera
2020-10-29, 11:15
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pHr33
Att det ska vara s svrt att skilja p muslimer och islam....

Det r vl snarare Frankrikes nyvunna svrigheter med att skilja civila frn fiendesoldater, som str fr den strsta frustrationen sistone.
Senast redigerad av Trolltestet 2020-10-29 kl. 11:28.
Citera
2020-10-29, 11:15
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Citat:
Vad folk som du inte frstr r att muslimer kommer f det nnu svrare nu. Dessa mnniskor har absolut ingen makt i vstvrlden, om det skulle fortstta att bli sna hr terrorbrott s kommer Islam att frbjudas helt och hllet. Vi kommer att se stora motreaktioner i hela Europa inom en snar framtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in