2020-10-28, 20:02
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
kvinna, moder och humanist.

Intressant: Många hade tolkat just dessa 3 ord som någonting positivt.

Men för dig är det tydligen skällsord alla 3. Stört. Djupt stört.
2020-10-28, 20:04
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Ja, det säger en del om dig. Eftersom det finns motpoler till värdeorden.
2020-10-28, 20:06
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Hoppas Kushner får vad han förtjänar.
Å f*ck alla som tänker likadant.

¡No Pasarán!

Hear new audio from Kushner on Trump's Covid-19 response
2020-10-28, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn

¡No Pasarán!

Man börjar förstå varför covid-19 är en sån monumental katastrof i USA.
"Trump got the country back from the doctors"

Men det är klart, det är samma Trump som sa förra veckan att "Rösta inte på Biden, han lyssnar ju på expertisen!"
2020-10-28, 20:23
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:

Det är tomma modeord som globalister använder när de sakta tar makten ännu längre bort från vanligt folk.
2020-10-28, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Min syn på det hela är att Trump inte är extrem. Hans politik är klassisk GOP politik. Det som är skillnaden nu jämfört med 30 år sen är att Demokraterna har gått från lite vänster om mitten till långt ut på vänsterkanten. Tittade folk enbart på Trumps politik så skulle han inte uppfattas som extrem. Det som gör att folk ogillar honom är hans sätt att uttrycka sig på, vilket jag i vissa fall kan hålla med om.

Hade Demokraterna ställt upp med en kandidat som lät bli att säga att den ska förbjuda vapen, förbjuda olja och fracking och höja skatterna så skulle jag inte vara lika säker på en Trumpvinst som jag är idag. Även att de inte förnekar att de tänker göra washington dc till en stat samt att de vill utvidga SCOTUS hjälper dem inte direkt. Hade de haft Obama mot Trump (innan han blev POTUS) så hade han nog vunnit. Nu när han ljög om AcA så skulle han inte kunna vinna om han fick ställa upp.

Jag tänker inte diskutera mitt inlägg, då jag vet att jag kommer att få svar som "det har inte Biden sagt, det vill han inte göra, etc. etc." samt att "obama ljög inte".

Det blir svårt att tycka synd om Demokraterna/vänstern när de beter sig så patetiskt åt. I mina ögon är de "the bad guy". Trump är absolut inte perfekt, men alternativen 2016 och 2020 är båda mycket värre.

4 more years.

Varför skriva i ett diskussionsforum om man inte vill diskutera?
2020-10-28, 20:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det är inte Biden som man får, utan Kamelen. All vänsterliberal media jorden runt kommer att dansa runt en svart, kvinna, moder och humanist.

För att inte tala om att hon även är en Corpdemocrat
2020-10-28, 20:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Det är inte Biden som man får, utan Kamelen. All vänsterliberal media jorden runt kommer att dansa runt en svart, kvinna, moder och humanist.
Precis så, och detta har ju varit klart enda sedan början.
2020-10-28, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Det är tomma modeord som globalister använder när de sakta tar makten ännu längre bort från vanligt folk.

Så du hävdar alltså att kvinna och moder är modeord som globalister använder när de tar makten från vanligt folk?

Har jag förstått dig rätt, kan du bekräfta?
2020-10-28, 20:28
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Man börjar förstå varför covid-19 är en sån monumental katastrof i USA.
"Trump got the country back from the doctors"

Men det är klart, det är samma Trump som sa förra veckan att "Rösta inte på Biden, han lyssnar ju på expertisen!"

Hur löjligt är det att sitta här i Europa, som haft fler än 250 000 döda och har 100 000+ nya fall varje dag (pandemins epicentrum?), och det har vi klarat helt utan Trump, och skriva att Covid varit en "monumental katastrof i USA".
2020-10-28, 20:28
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn

¡No Pasarán!

"The President is getting the country back from the Doctors", ännu ett Jared Kushner citat som går till historian för sin dumhet.

Men han fortsätter i samma stil och kallar Trumps Vita Huset stab for "Overconfident Idiots"

För att runda av allt med; "He basically did a full hostile take over of the Republican Party"

Det fick nog en och annan av de Republikanska ledarna, så som Mitch McConnell, att önska att de röstat för Riksrätt och avsättande av deras egen President.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-10-28, 20:30
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Så du hävdar alltså att kvinna och moder är modeord som globalister använder när de tar makten från vanligt folk?

Har jag förstått dig rätt, kan du bekräfta?

Identitetspolitik, intersektionalitet, ras-tribalism, ..... ja det är några av tricks som globalister använder sig av för att lura folk medan de tjuvar till sig makt+pengar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in