2020-10-28, 02:23
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tja Du i ditt in lägg i denna TRÅD!...

Ja, jag tror faktiskt att alla vettiga människor uppfattade Bobulinski som mycket seriös.
2020-10-28, 02:37
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Trump sa 29 000. Jag tycker att det ser ut som fler. Men vad vet jag.

Sjukt mycket folk tvivlar inte på siffran.
Trump har bra drag under galoscherna nu.
Allt medans Joe "Big Guy" Biden försöker knyta på sig skorna.
2020-10-28, 02:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
God natt!!

Donald kommer förlora enligt allt vi sett (för att vara OnT)

Låter lite som 2016..
2020-10-28, 03:29
Medlem
Sqrbankens avatar
Om det folk skriver om Bidens siffror under sina rallyn stämmer så är det bra illa. (D) borde kanske i så fall överväga att köpa in lite uppslutning nu i slutspurten men den praktiken kanske lätt slår bakut i politiska sammanhang. Förekommer avlönade vrålapor under presentationer vid större företagskonvent.

Glott på två Trumpmöten nu och ja, folkmassorna är helt klart på plats. Kan dock inte... vet inte, alltså... Bra märkliga framträdanden. Lite som en brutalt uppskalad variant av den självgoda förfriskade chefen som under firmafesten kör en *kling kling* i glaset för att hålla låda; spexar, kärleksförklarar sina medarbetare, går igenom allt bra som hänt under året (underförstått pga. främst honom) för att mellan varven leverera skojfriska pikar åt konkurrenterna.

Märks helt klart vilken miljöer han verkat i sedan åtminstone 50 år tillbaka i tiden
2020-10-28, 03:33
Medlem
Palpatines avatar
Jag har nu rostat i det Amerikanska presidentvalet for fjarde gangen sedan 2008.

Ska bli spannande att se rostrakningen nasta Tisdag.
2020-10-28, 03:45
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Om det folk skriver om Bidens siffror under sina rallyn stämmer så är det bra illa. (D) borde kanske i så fall överväga att köpa in lite uppslutning nu i slutspurten men den praktiken kanske lätt slår bakut i politiska sammanhang. Förekommer avlönade vrålapor under presentationer vid större företagskonvent.

Glott på två Trumpmöten nu och ja, folkmassorna är helt klart på plats. Kan dock inte... vet inte, alltså... Bra märkliga framträdanden. Lite som en brutalt uppskalad variant av den självgoda förfriskade chefen som under firmafesten kör en *kling kling* i glaset för att hålla låda; spexar, kärleksförklarar sina medarbetare, går igenom allt bra som hänt under året (underförstått pga. främst honom) för att mellan varven leverera skojfriska pikar åt konkurrenterna.

Märks helt klart vilken miljöer han verkat i sedan åtminstone 50 år tillbaka i tiden
Ja, kanske dags för Biden att ta en repris av Clintons draghjälp från diverse kändisar. Typ som när Beyonce skakade rumpa på samma scen som Hillary och tjöt " THIS IS HISTORY! I'M WITH HER!" *skämskudde*
2020-10-28, 03:47
Medlem
Såg i Trump vs komikerna eller vad det hette när han sade att han tänker be om fler år efter sina 8. Hur tänker han lyckas med det?
2020-10-28, 03:53
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Här är den upplaggd i full. En intervju ALLA MÅSTE SE!

https://youtu.be/uAfvjtC6HPg

Fy fan !

I början tyckte jag synd om Biden för att han är så gammal och har svårt med talet och minnet . Jag är uppfostrad att respektera äldre så jag ville inte säga så mkt illa om honom även om jag är för Trump .
Men den känslan är HELT borta !
Känner bara avsky nu .
2020-10-28, 04:11
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Sjukt mycket folk tvivlar inte på siffran.
Trump har bra drag under galoscherna nu.
Allt medans Joe "Big Guy" Biden försöker knyta på sig skorna.
Det är dessutom i en stad med 480 000 invånare och en hel stat med endast 1,9 miljoner invånare. Och med 0 gradigt väder ute. Det är inte precis kvällssol i los angeles med 20 miljoner människor inom 1h avstånd. Galen support.
2020-10-28, 04:13
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Ja, kanske dags för Biden att ta en repris av Clintons draghjälp från diverse kändisar. Typ som när Beyonce skakade rumpa på samma scen som Hillary och tjöt " THIS IS HISTORY! I'M WITH HER!" *skämskudde*
Han har redan börjat. För mig tyder det på desperation.
2020-10-28, 04:16
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Röstar du på ledaren eller knäppgöken som man nu framför som the next best?

Syftar du på det amerikanska valet? Där röstar jag inte alls eftersom jag inte är amerikansk medborgare.
2020-10-28, 05:31
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forks
Int jag heller stjärtgosse. För det är väl exakt vad du är när du förnekar vart du står någonstans. Men just det för jag GJORDEJR jweijewtwejtjweitjwetjiwejtwe bara för att vara svensk. Håll nu truten tjockis. (har inget emot tjockisar, finner dom ofta söta alternativt starka men hatar luder utan någon som helst självrespekt eller framtidstro.)

Förnekar vart jag står någonstans? Gav lite reflektioner runt huvudkandidaternas valmöten i ett val jag inte får rösta i. Rätt harmlöst, faktiskt. Har dock märkt att om man råkar vara så oförskämd att inte hylla allt som rör Trump längst hela spektrumet så klickar det hos vissa.

Vet inte fullt ut varför men ibland kanske det har att göra med att de själva uppfattar Trump som en gud. Lever i tron att alla har samma förhållningssätt till politiker. Ur egen självkännedom ställer sig övertygade om att hädaren lika skoningslöst puritanskt måste avguda allt som då rör Biden istället.

Så kan vi inte ha det. Måste dock erkännas att lite släng av politisk fundamentalism även drabbat mig eftersom kritik mot Thomas J. Whitmore - min amerikanska favoritpresident - faktiskt skulle kränka mig någonting förfärligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in