Uppenbart skiter högutbildade amerikaner i detta då de flockas till Kalifornien för att arbeta för Big Tech.
Tänk dig någon som håller på med Javascript tex. Helt otänkbart att den inte skulle vilja till Kalifornien. Möjligen om den vill till Seattle.
Man måste vara en riktig superloser om man kan det minsta om IT och inte vilja till elitorterna.
Du verkar inte riktigt förstå det du pratar om. Jag har varit i Kalifornien två gånger. Jag håller fortfarande San Diego som min drömstad, trots all vänsterblivenhet. Men den liberala drömmen har blivit till kaos och skit.
Om man inte kan acceptera verkligheten så har man problem.
Nu börjar du sväva ut som vanligt bäste Organet. Det har varit några tuffa veckor för dig och dina polare just nu, men vi får se vad som händer den tredje november.
Nu börjar du sväva ut som vanligt bäste Organet. Det har varit några tuffa veckor för dig och dina polare just nu, men vi får se vad som händer den tredje november.
Tja Du i ditt in lägg i denna TRÅD!:
Jag tycker att Bobulinski gav ett mycket seriöst och ärligt intryck i sin intervju med Tucker Carlson. Crackhead Hunters crackrökandes pedofilorgie är av något underordnad betydelse. Visst, han utsätter pappa Joe för potentiell utpressning inte bara för sina perversa sexorgier, men framförallt är det hela familjens mycket suspekta affärer med utländska aktörer som är den springande punkten och en rejäl säkerhetsrisk för USA.
Du försöker tjafsa ut den till eran konspirationsteori..
Trist att ni i sekten är så djävla desperata att ni flyttar totala konspirationer och går totalt OT i en senaste desperation för att försöka att..!